kolik máte na svém mazlíku najeto
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
zdarec passataci uz sem tady taky daval nejaky slušny kilalky u myho pašika,aktual stav je ted 555000km
nyni po oprave hydroštelu a radši vybrus hlavičky,jinak jezdi a podotknu že uz 8let po hard upravě ktera je dole v podpisu tak jen stale dál a dál a vyšššš
nyni po oprave hydroštelu a radši vybrus hlavičky,jinak jezdi a podotknu že uz 8let po hard upravě ktera je dole v podpisu tak jen stale dál a dál a vyšššš
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 275 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 190 tis. - leštění předních světlometů (jsou totálně matné a zažloutlé + přivaření a vyztužení odrezlého držáku zadního dílu tlumiče výfuku
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - druhá výměna levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko + montáž pevného držáku na navigaci Garmin nuvi 2789T a připojení k palubní elektroinstalaci
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis. - třetí výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis. - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu )
cca 200 tis. - výměna zadních pružin (zelená-hnědá-hnědá) za Lesjofores (odloupl jsem barvu s kusem oceli z pružiny samozřejmě v dolním závitu u spodní misky) a zadních tlumičů SACHS (už jsem si připadal jako kdybych řídil ameriku) a předních pružin (žlutá-hnědá-hnědá) za KAYABA a předních tlumičů SACHS a přivaření držáků bovdenu ruční brzdy na levé straně, pač odpadly od zadní nápravnice
cca 200 tis. - výměna levého zadního náboje kola (furt se to hřálo) + výměna levého zadního brzdiče včetně držáku a výměna zadní levé a pravé brzdové trubky/hadice (totálně spuchřelá barva na trubce a odpadával z toho bílý prášek ve velkém)
cca 200 tis. - výměna předních kotoučových brzd BREMBO+TEXTAR -> TRW+TRW
cca 205 tis. - výměna čerpadla na ostřik XENONů (ostřiky světel se vysunuly, ale voda už nestříkala a čerpadlo vydávalo divné zvuky)
cca 205 tis. - repase obou předních a zadního pravého brzdového třmene (tolik dýmu po zakousnutí zrezlého pístku jsem ještě neviděl, vypadalo to jako když hoří přední pravé kolo)
cca 250 tis. - výměna pravé HID výbojky (xenon)
cca 255 tis. - výměna předních a zadních brzdových kotoučů a destiček (TRW+TRW), nové sklo do pravého zpětného zrcátka (samo upadlo za jízdy)
cca 260 tis. - výměna + lakování levého předního blatníku, levých předních a zadních dveří, oprava zadního blatníku (trochu jsem štrejchnul o svodidla na dálnici v Německu), výměna víka zadního kufru (rez kolem osvětlení RZ)
cca 270 tis. - výměna rozvodů (INA), vodní pumpy a šteftů pro kladky, výměna oleje posilovače, výměna oleje převodovky, výměna uložení příčného stabilizátoru a obou "C" (LMI), výměna obou horních ramen přední nápravy na pravé straně (LMI), výměna chladící kapaliny, výměna žhavících svíček (NGK), výměna manžety venkovního homokloubu na pravé straně, výměna stahovačky pravá přední strana (spolujezdec)
cca 275 tis. - výměna senzoru bočního zrychlení (crash senzor) u spolujezdce (zřejmě do něj natekla voda)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Najeto 275 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 190 tis. - leštění předních světlometů (jsou totálně matné a zažloutlé + přivaření a vyztužení odrezlého držáku zadního dílu tlumiče výfuku
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - druhá výměna levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko + montáž pevného držáku na navigaci Garmin nuvi 2789T a připojení k palubní elektroinstalaci
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis. - třetí výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis. - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu )
cca 200 tis. - výměna zadních pružin (zelená-hnědá-hnědá) za Lesjofores (odloupl jsem barvu s kusem oceli z pružiny samozřejmě v dolním závitu u spodní misky) a zadních tlumičů SACHS (už jsem si připadal jako kdybych řídil ameriku) a předních pružin (žlutá-hnědá-hnědá) za KAYABA a předních tlumičů SACHS a přivaření držáků bovdenu ruční brzdy na levé straně, pač odpadly od zadní nápravnice
cca 200 tis. - výměna levého zadního náboje kola (furt se to hřálo) + výměna levého zadního brzdiče včetně držáku a výměna zadní levé a pravé brzdové trubky/hadice (totálně spuchřelá barva na trubce a odpadával z toho bílý prášek ve velkém)
cca 200 tis. - výměna předních kotoučových brzd BREMBO+TEXTAR -> TRW+TRW
cca 205 tis. - výměna čerpadla na ostřik XENONů (ostřiky světel se vysunuly, ale voda už nestříkala a čerpadlo vydávalo divné zvuky)
cca 205 tis. - repase obou předních a zadního pravého brzdového třmene (tolik dýmu po zakousnutí zrezlého pístku jsem ještě neviděl, vypadalo to jako když hoří přední pravé kolo)
cca 250 tis. - výměna pravé HID výbojky (xenon)
cca 255 tis. - výměna předních a zadních brzdových kotoučů a destiček (TRW+TRW), nové sklo do pravého zpětného zrcátka (samo upadlo za jízdy)
cca 260 tis. - výměna + lakování levého předního blatníku, levých předních a zadních dveří, oprava zadního blatníku (trochu jsem štrejchnul o svodidla na dálnici v Německu), výměna víka zadního kufru (rez kolem osvětlení RZ)
cca 270 tis. - výměna rozvodů (INA), vodní pumpy a šteftů pro kladky, výměna oleje posilovače, výměna oleje převodovky, výměna uložení příčného stabilizátoru a obou "C" (LMI), výměna obou horních ramen přední nápravy na pravé straně (LMI), výměna chladící kapaliny, výměna žhavících svíček (NGK), výměna manžety venkovního homokloubu na pravé straně, výměna stahovačky pravá přední strana (spolujezdec)
cca 275 tis. - výměna senzoru bočního zrychlení (crash senzor) u spolujezdce (zřejmě do něj natekla voda)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Naposledy upravil(a) frodobagin dne 20.03.2019 05:40, celkem upraveno 1 x.
http:/www.osel.cz
- pepinek
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 13.01.2008 11:46
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
130 000km, passat variant 96kw 4motion 11/2004
Passat 3C 4motion Variant Highline 3.2 FSI 184kW
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
306 000 km
Passat Variant Highline 2003 1.9TDI 96kW 6Q
Passat Variant Highline 2003 1.9TDI 96kW 6Q
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- sickboy4000
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 13.05.2011 13:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
dostal jsem se k tomu az ted, kdy mam najeto o cca 600km vice, ale koncem srpna 2019 jsem najel
VW Passat Variant 1,9 TDI
- Honza.B5
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 19.09.2019 15:51
- Bydliště: Východní Čechy
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
308 000 km, Passat 1.9.TDi 81 kw
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Příspěvek od frodobagin » 11.01.2019 07:42
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 280 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 190 tis. - leštění předních světlometů (jsou totálně matné a zažloutlé + přivaření a vyztužení odrezlého držáku zadního dílu tlumiče výfuku
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - druhá výměna levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko + montáž pevného držáku na navigaci Garmin nuvi 2789T a připojení k palubní elektroinstalaci
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis. - třetí výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis. - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu )
cca 200 tis. - výměna zadních pružin (zelená-hnědá-hnědá) za Lesjofores (odloupl jsem barvu s kusem oceli z pružiny samozřejmě v dolním závitu u spodní misky) a zadních tlumičů SACHS (už jsem si připadal jako kdybych řídil ameriku) a předních pružin (žlutá-hnědá-hnědá) za KAYABA a předních tlumičů SACHS a přivaření držáků bovdenu ruční brzdy na levé straně, pač odpadly od zadní nápravnice
cca 200 tis. - výměna levého zadního náboje kola (furt se to hřálo) + výměna levého zadního brzdiče včetně držáku a výměna zadní levé a pravé brzdové trubky/hadice (totálně spuchřelá barva na trubce a odpadával z toho bílý prášek ve velkém)
cca 200 tis. - výměna předních kotoučových brzd BREMBO+TEXTAR -> TRW+TRW
cca 205 tis. - výměna čerpadla na ostřik XENONů (ostřiky světel se vysunuly, ale voda už nestříkala a čerpadlo vydávalo divné zvuky)
cca 205 tis. - repase obou předních a zadního pravého brzdového třmene (tolik dýmu po zakousnutí zrezlého pístku jsem ještě neviděl, vypadalo to jako když hoří přední pravé kolo)
cca 250 tis. - výměna pravé HID výbojky (xenon)
cca 255 tis. - výměna předních a zadních brzdových kotoučů a destiček (TRW+TRW), nové sklo do pravého zpětného zrcátka (samo upadlo za jízdy)
cca 260 tis. - výměna + lakování levého předního blatníku, levých předních a zadních dveří, oprava zadního blatníku (trochu jsem štrejchnul o svodidla na dálnici v Německu), výměna víka zadního kufru (rez kolem osvětlení RZ)
cca 270 tis. - výměna rozvodů (INA), vodní pumpy a šteftů pro kladky, výměna oleje posilovače, výměna oleje převodovky, výměna uložení příčného stabilizátoru a obou "C" (LMI), výměna obou horních ramen přední nápravy na pravé straně (LMI), výměna chladící kapaliny, výměna žhavících svíček (NGK), výměna manžety venkovního homokloubu na pravé straně, výměna stahovačky pravá přední strana (spolujezdec)
cca 275 tis. - výměna senzoru bočního zrychlení (crash senzor) u spolujezdce (zřejmě do něj natekla voda)
cca 280 tis. - výměna pravé přední stahovačky (u té předchozí ani nestačilo zrezivět lanko, asi nějaký šith), čtvrtá výměna ovládacího ventilu EGR
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Příspěvek od frodobagin » 11.01.2019 07:42
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 280 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 190 tis. - leštění předních světlometů (jsou totálně matné a zažloutlé + přivaření a vyztužení odrezlého držáku zadního dílu tlumiče výfuku
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - druhá výměna levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko + montáž pevného držáku na navigaci Garmin nuvi 2789T a připojení k palubní elektroinstalaci
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis. - třetí výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis. - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu )
cca 200 tis. - výměna zadních pružin (zelená-hnědá-hnědá) za Lesjofores (odloupl jsem barvu s kusem oceli z pružiny samozřejmě v dolním závitu u spodní misky) a zadních tlumičů SACHS (už jsem si připadal jako kdybych řídil ameriku) a předních pružin (žlutá-hnědá-hnědá) za KAYABA a předních tlumičů SACHS a přivaření držáků bovdenu ruční brzdy na levé straně, pač odpadly od zadní nápravnice
cca 200 tis. - výměna levého zadního náboje kola (furt se to hřálo) + výměna levého zadního brzdiče včetně držáku a výměna zadní levé a pravé brzdové trubky/hadice (totálně spuchřelá barva na trubce a odpadával z toho bílý prášek ve velkém)
cca 200 tis. - výměna předních kotoučových brzd BREMBO+TEXTAR -> TRW+TRW
cca 205 tis. - výměna čerpadla na ostřik XENONů (ostřiky světel se vysunuly, ale voda už nestříkala a čerpadlo vydávalo divné zvuky)
cca 205 tis. - repase obou předních a zadního pravého brzdového třmene (tolik dýmu po zakousnutí zrezlého pístku jsem ještě neviděl, vypadalo to jako když hoří přední pravé kolo)
cca 250 tis. - výměna pravé HID výbojky (xenon)
cca 255 tis. - výměna předních a zadních brzdových kotoučů a destiček (TRW+TRW), nové sklo do pravého zpětného zrcátka (samo upadlo za jízdy)
cca 260 tis. - výměna + lakování levého předního blatníku, levých předních a zadních dveří, oprava zadního blatníku (trochu jsem štrejchnul o svodidla na dálnici v Německu), výměna víka zadního kufru (rez kolem osvětlení RZ)
cca 270 tis. - výměna rozvodů (INA), vodní pumpy a šteftů pro kladky, výměna oleje posilovače, výměna oleje převodovky, výměna uložení příčného stabilizátoru a obou "C" (LMI), výměna obou horních ramen přední nápravy na pravé straně (LMI), výměna chladící kapaliny, výměna žhavících svíček (NGK), výměna manžety venkovního homokloubu na pravé straně, výměna stahovačky pravá přední strana (spolujezdec)
cca 275 tis. - výměna senzoru bočního zrychlení (crash senzor) u spolujezdce (zřejmě do něj natekla voda)
cca 280 tis. - výměna pravé přední stahovačky (u té předchozí ani nestačilo zrezivět lanko, asi nějaký šith), čtvrtá výměna ovládacího ventilu EGR
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
http:/www.osel.cz
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
tak ja dnes 250 000km a spíš je na něm vidět "stáří" nežli km
VW passat 1,9TDI 4Motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 03.03.2015 20:17
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
320tis, vypadá jako by vcera vyjel ze salonu. Mám ho od nového, takže proto km opravdu sedí.
Turbo puvodni, svetla puvodni, lak puvodni, vnitrek puvodni, vse jak nove.
Turbo puvodni, svetla puvodni, lak puvodni, vnitrek puvodni, vse jak nove.
Passat B5 Variant 1.9, 85kw, ATJ
-
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 08.01.2014 08:39
- Bydliště: Vysoké Mýto
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
334t km a druhé turbo. Vačka sedřená o 3mm.
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
- Honza.B5
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 19.09.2019 15:51
- Bydliště: Východní Čechy
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Aktuálně 352426 km a zatím jezdí bez velkých investic.
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 03.03.2015 20:17
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Tak nyni uz 356tis, motor puvodni, vacka puvodni, turbo puvodni, vyfuk puvodni, loziska v kolech puvodni, vstriky puvodni. Dela me radost.
Passat B5 Variant 1.9, 85kw, ATJ
- Honza.B5
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 19.09.2019 15:51
- Bydliště: Východní Čechy
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Aktuálně 420 561 km.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 08.01.2014 08:39
- Bydliště: Vysoké Mýto
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Nazdar Honzo, toho pěkně honíš. Za 10 měsíců 78135km , klobouk dolů.
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
- Honza.B5
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 19.09.2019 15:51
- Bydliště: Východní Čechy
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Díky za odpověď.
Už dlouho nepojedu.
Spojka je KO.
Hledám díly.
Už dlouho nepojedu.
Spojka je KO.
Hledám díly.