Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
ja mam na praseti 225 sice 96kw ale kdyz vypnu radio a soustredim se tak uz malinko zacina chrastit pri prerazovani ale verim tomu ze tak min 50tkm jeste da dokud neboucha ci nevibruje tak ok. Me na druhem aute passat 3C kdyz mi odesla po 140tkm od nova doma tak na semaforech jsem mel pocit jak kdyz jsem sedel na automatce z 90let
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
Tak já mám taky 96kW, ale spojka má najeto 350 000 km, a jde tak normálně, ale nějak vysoko nee ... na touranu mám asi 185 000km a jde na podlaze, takže ta je ještě uplně v pohodě ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 03.03.2015 20:17
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
Ja delal komplet spojku vcetne setrvaku ve 265tis.Tak mam zase na 15let klid
Passat B5 Variant 1.9, 85kw, ATJ
- GeorgettaCZ
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 30.10.2014 11:23
- Bydliště: Praha 6 - Dědina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
Ahoj, mám PD 74kW. Původní PD/74 šla do kytek ve 285t km (majitel byl dobytek), tahle má 150t km a jede celkem slušně. Jezdím denně cca. 80 km do práce/ z práce, trasu P6 (Dědina) - D1 EXIT 15 (Pointpark D1 - tam, co je AutoKelly). Jezdím přes město, nejezdím po okruhu. Jezdím sám, pianko... Ehm, vlastně kromě monitorovaných úseků jezdím prakticky pořád a všude kilo Ani na dálnici víc nejezdím. Na naducaně plnou nádrž ujedu cca. 900-1000km, tzn. 5,7-6L/100km. Nemyslím si, že by byla slabá, jsem spokojenej. Jistě, jsou i silnější auta...
- jind
- Člen klubu
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15.03.2010 05:39
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
Malinko přispěju k tématu.
2004 1,9 74kw
Najeto aktuálně 358 000 Km. Na motoru vše původní kromě žhavicích svíček ty jsem měnil před pár dny a hlavně podtlakové hadičky tam byla nutná kompletní výměna.
Jízda s tímto motorem jak se tady zmínilo pár lidí se musí naučit, je to opravdu slabší auto u předjíždění se musí hodně přemýšlet a hodně řadit. Spotřeba mojim stylem nejde pod 6,5 a průměrná dlouhodobě je 7,1.
8 let denní jízda 12 km tam 12 zpět. Občasná jízda dál cca 50 tam 50 zpět. 2x do roka dálka 1300 tam 1300 zpět.
Při koupi vozidla mě bylo řečeno, dodržovat výměny kvalitního oleje a také jsem byl informován, že časem bude nutná investice do přední nápravy.
Největší bolesti auta:
Přední náprava (výměny 1. Ve 122 000km 2. 285 000 Km)
Dvouhmota + rovnou spojka (výměna při 270 000 km)
Zadní víko kufru
Blatníky
Nad předním oknem byla po 300 000 prorezlá střecha.
Veškeré investice za těch 8 let dělají sumu včetně olejů dílu a práce 127 840 Kč
Ještě bych dodal, že auto když jsem koupil po starším pánovi a nejelo, úplně zatuhlé turbo. Výměna oleje a rozjezdil sem ho.
Auto nešetřím po mírném ohřátí jedu skoro kudlu, protože těch 74 Kw fakt jinak nejede.
2004 1,9 74kw
Najeto aktuálně 358 000 Km. Na motoru vše původní kromě žhavicích svíček ty jsem měnil před pár dny a hlavně podtlakové hadičky tam byla nutná kompletní výměna.
Jízda s tímto motorem jak se tady zmínilo pár lidí se musí naučit, je to opravdu slabší auto u předjíždění se musí hodně přemýšlet a hodně řadit. Spotřeba mojim stylem nejde pod 6,5 a průměrná dlouhodobě je 7,1.
8 let denní jízda 12 km tam 12 zpět. Občasná jízda dál cca 50 tam 50 zpět. 2x do roka dálka 1300 tam 1300 zpět.
Při koupi vozidla mě bylo řečeno, dodržovat výměny kvalitního oleje a také jsem byl informován, že časem bude nutná investice do přední nápravy.
Největší bolesti auta:
Přední náprava (výměny 1. Ve 122 000km 2. 285 000 Km)
Dvouhmota + rovnou spojka (výměna při 270 000 km)
Zadní víko kufru
Blatníky
Nad předním oknem byla po 300 000 prorezlá střecha.
Veškeré investice za těch 8 let dělají sumu včetně olejů dílu a práce 127 840 Kč
Ještě bych dodal, že auto když jsem koupil po starším pánovi a nejelo, úplně zatuhlé turbo. Výměna oleje a rozjezdil sem ho.
Auto nešetřím po mírném ohřátí jedu skoro kudlu, protože těch 74 Kw fakt jinak nejede.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 242
- Registrován: 10.06.2011 00:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
Ahoj taky hodím zkušenost.
Mám Passat 1,9 tdi 74kw variant, r.v. 2001 najeto 282 000km ,už 5 rokem ho vlastním a 4 roky je po chipu na 96 kw, jezdím město okolo 7l na 100km ale i třeba za 5,5l na 100km a dálku chorvatsko například 5,4, dva lidi naloženo až po střechu, nemám s ním sebemenší problém, jezdím na sníženém podvozku a 19" kolech.
Na pašikovi jsem dělal jen nápravu, brzdy, rozvody, alternátor, kladka, atd, nic hrozného, denně v provozu, jezdím spíš jen město. do budoucna mě bude čekat určitě spojka. Měním olej po 10 000km.
Je to držák
Mám Passat 1,9 tdi 74kw variant, r.v. 2001 najeto 282 000km ,už 5 rokem ho vlastním a 4 roky je po chipu na 96 kw, jezdím město okolo 7l na 100km ale i třeba za 5,5l na 100km a dálku chorvatsko například 5,4, dva lidi naloženo až po střechu, nemám s ním sebemenší problém, jezdím na sníženém podvozku a 19" kolech.
Na pašikovi jsem dělal jen nápravu, brzdy, rozvody, alternátor, kladka, atd, nic hrozného, denně v provozu, jezdím spíš jen město. do budoucna mě bude čekat určitě spojka. Měním olej po 10 000km.
Je to držák
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5,5 TDI 74kw zkušenosti s motorem??
to pobavilo 5.4 nalozenej az po strechu a nema s tim problem se spotrebou a samosebou stal na tom jak na ryci predpokladam a ty 19 jasny ten je dobrej