poradte ci to mame vzdat s pasikom
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.11.2010 11:44
poradte ci to mame vzdat s pasikom
ahojte potrebovala by som poradit mame passat varian 1,9 tdi pd 96 kw.naj 230 tis.km,r.2002, kupili sme ho ked mal 190tis.uz zobral tolko penazi ze to uz ani nepocitam:)manzel to chce uz vzdat a kupit octavku 77kw r.2007.ale nevieme sa rozhodnut lebo to auto ma novu napravu,vsetky tlmice,kotuce,dosticky,vacku,zdvihatka,zhavice,snimace paliva teploty,tandem,druhy egr.ktory aj tak asi nefunguje,nova baterka,kladka alternatora,rocne letne gumy,manzety,brzdove hadicky nove...,len je stale problem so startovanim.asi turbo tlaci olej tak bude treba aspon repas,este zvazujeme starter mozno bude startovat a uz na druhej hlave vybilo sedla vstrekov tak asi bude treba este nieco z hlavou robit.no a vzhladom na km ma napada este spojka:( tak neviem ci to predat za par drobnych niekomu nech si to opravuje alebo este skusit to opravit.oplati sa to vobec????
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
turbo nemá nic společnýho se startováním....
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
pokud to blbě startuje tak bych šel po předvstřiku a změřil bych tlaky na válcích
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.11.2010 11:44
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
turbo bude treba urcite lebo caka olej a prska az cez egr ventil a cele je to zaprskane od oleja.a obcas mi to prestane z nicoho nic tahat na dialnici a ked vypnem a znova nastartujem tak vsetko je ok.mechanik vravel ze bude mat najlepsie uz zasebou.a tlaky sa merali ze celkom dobre.uz ma napadaju len tie trysky.skusit dat premerat a za opravu mi povedali 400e.oplati sa alebo kamos ze mi zozenie za 300 skoro nove ale nechce sa mi verit, co to budu za trysky za 300e.
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
vstriky staci nechat vycistit ultrazvukem
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
ani tu nepadlo jakej problém je se startováním (jestli točí dlouho, pomalu, ... ), aby to nakonec nebyla třeba padající nafta/podávací čerpadlo, popř. nebo "unavenej" startér, ap. ... a s tou dálnicí to bude pravděpodobně sporadickej nouzák, chtělo by to nalogovat ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.11.2010 11:44
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
startovanie stale rovnake aj po vymene cidiel nafty a chlad.kvapaliny,tandemu aj po odskusani padajucej nafty.a starter nemam ako odskusat nechce sa mi kupovat novy a bude to startovat rovnako.tak niekedy chyti na prvykrat a niekedy toci toci zvlastne zvuky ako na dva valce zadymi mi cely dvor a potom pohoda.a nastartujem o 5-10 min znova a akoby nic vsetko v poriadku.
- B5
- Jezdec
- Příspěvky: 339
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
Jsem na to podobně, bojuju s tím každý rok. Mám tachometrově 250 tis, auto mám od roku 2006 a ob rok zahučím kolem 30 tis do neplánovaných oprav. Teď bude asi repas čerpadla, rozvod vzduchu v kabině si fouká kam chce.... A čím víc toho opravím, tím víc je mi líto to prodat, i když je to asi iracionální blbost, možná by byla lepší Oktávka v základu za nějakých 320 tis., mám ji jako služební a taky stačí. Ale Pašíka mám tak nějak rád .
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: poradte ci to mame vzdat s pasikom
Ono hodně záleží, co je člověk schopnej si udělat sám a/nebo aspoň nakolik tomu rozumí ... jako u každýho auta musíš počítat s nečekanejma investicema (taky bylo pár momentů, kdy jsem měl chuť ho shodit ze skály, např. dvakrát skočený rozvody - poprvý na čerpadle, podruhý kvůli roztrhání klíňáku... nebo třeba čidlo otáček, který mě vypeklo ještě když jsem zrovna spěchal, atd. ... ) Prů*er totiž je, že dost mechošů, který k těmhle autům nemaj vztah, řešej nesmysly a akorát kasírujou a "připravujou hell inside" (např. když ti nějakej vocas vymění turbo bez kontroly hadiček, resp. místo výměny jedný hadičky, ventilu, atd. nebo třeba když se takovej týpek ještě hrabe v elektrice - např. výměna komfortky za jinou, která sice i v nouz.režimu sběrnice ještě jakž takž komunikuje, ale problémy jsou jinde - stále stejnejch 9 chyb +2 navíc, protože ta "nová" komfortka je z Octy s jinou výbavou, ale hlavně že má "stejný" číslo ... a takovej "expert" si pak ještě nechá přinesenou komfortku s DO - která by krom varovek a antény normálně seděla, "protože tam nepasuje" a navíc zákazníka zkásne ještě o x tisíc zbytečně ... tohle přesně vidim u známýho (kdyby měl trochu zájem, nebyl by problém celý auto dát do kupy na x dalších let bezproblémovýho provozu, ale s jeho přístupem je to stejně házení hrachu o zeď a to je přesně ten způsob, jak z každýho auta udělat "mechanikovo pokladničku" ...) ... Já už sice mam i o málo menší nájezd než první leta (taky už zásadně neopravuju nic, co funguje), ale "nečekaný" opravy (často spíš "odkládaný" ) jdou u mě už cenově max. do výše kvalitního pravidelnýho servisu (se zkrác. intervalem), spíš míň a vim, že tohle auto je dříč a vydrží (až na známý neduhy) fakt hodně ... momentálně mam "tachometrově" něco přes 300tkm (z toho už větší půlku jsem s tim najezdil sám) a takový věci jako spojka nebo turbo jsou furt původní (pokud nebylo něco z toho měněnýho dřív) a to občas dostávaj pěknej kouř (jako např. tahání x stovek km přívěsu těžšího než auto, ale pšššt ) ... Nic proti nový octě (kecam, i když třeba podvozkově je komfortnější než stará), ale "za ty prachy" bych si udělal zásobu "spotř. materiálu" (oleje, filtry, brzdy, ramena,...) a myslim, že by celou slavnou octu B5ka tak aspoň 3x přežila (se zlomkovejma dalšíma provozníma nákladama) a podobnou službu by udělala i jedničková octa s levnějšíma dílama, i když na úkor komfortu a i když už to je celkově horší auto, na "vyježdění" je asi ještě vhodnější ... tož asi tak ...