Bržděni prez kvalty ANO / NE
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Milaa
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 29.05.2013 21:23
Bržděni prez kvalty ANO / NE
Zdravim tak mam takovy dotaz dnes jsem resil jeden problem se znamim, odesla mu ted na octavii spojka mela najeto cca 160k, Dava to za vinu tim ze brzdi kvaltama.
Ja mel sharana 1.9 - 85kw na spojku jsem najel 250k a taky jsem brzdil kvaltama ( pote jsem auto prodal a spojka jeste stale drzela)
Tak se chci sezptat jak to vlastne je jestli se opravdu timhle nici spojka nebo je to jen o stylu jizdy a tim zda clovek taha.
Tak piste svoje zkusenosti
Ja mel sharana 1.9 - 85kw na spojku jsem najel 250k a taky jsem brzdil kvaltama ( pote jsem auto prodal a spojka jeste stale drzela)
Tak se chci sezptat jak to vlastne je jestli se opravdu timhle nici spojka nebo je to jen o stylu jizdy a tim zda clovek taha.
Tak piste svoje zkusenosti
______________________________________
Passat combi 1.9TDI 96kw-chip 118
Passat combi 1.9TDI 74kw-chip 96 - Prodáno
Passat 1.9TDI 81kw - Prodáno
Sharan 1.9 TDI 85kw - Prodáno
Passat combi 1.9TDI 96kw-chip 118
Passat combi 1.9TDI 74kw-chip 96 - Prodáno
Passat 1.9TDI 81kw - Prodáno
Sharan 1.9 TDI 85kw - Prodáno
- adam.87
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 29.06.2010 19:27
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=73&t=270205" onclick="window.open(this.href);return false;
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.
- PlusOne
- Moderátor
- Příspěvky: 10258
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Haná :-D
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
adam.87:
Tam se řeší jízda z kopce se zařazenou rychlostí, ne brzdění kvaltama.
On myslí třeba při dojíždění o křižovatky podřadit 4-3-2, aby nemusel tolik šlapat na brzdy, a brzdil si motorem, to je něco jinýho, než jízda bez plynu
Na tohle je hodně citlivý dvouhmotý setrvačník, takže já bych to určitě nedělal. Při dojezdu do křižovatky vyřadím, a brzdím normál brzdama.
Tam se řeší jízda z kopce se zařazenou rychlostí, ne brzdění kvaltama.
On myslí třeba při dojíždění o křižovatky podřadit 4-3-2, aby nemusel tolik šlapat na brzdy, a brzdil si motorem, to je něco jinýho, než jízda bez plynu
Na tohle je hodně citlivý dvouhmotý setrvačník, takže já bych to určitě nedělal. Při dojezdu do křižovatky vyřadím, a brzdím normál brzdama.
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...
- gordonfreeman1
- Řidič
- Příspěvky: 119
- Registrován: 01.05.2011 14:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
Brzdím motorem úplně normálně, douhmotě to nebude vadit pokud při podřazení dám "meziplyn" . Alespoň si to myslím a spojka je pořád v pohodě . Ale si myslím že to je spíš spekulativní, asi hodně záleží jak se kdo taky umí rozjíždět....jestli nechává dlouho vystavenou spojku atd
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
rozjíždění může škodit spojce víc ... a nebo klidně naopak , je to o délce/intenzitě prokluzu (potažmo i tom zahřívání, vystavování spojky, př. čekání na zelenou se zařazenou jedničkou a pak hrábě je pro spojku pořádnej záhul, ať už jde o jedno-/dvouhmotu a to jak pro obložení, olej, příp. pružiny ...) a "ideální stav" je rovnoměrný zatěžování a co "nejjemnější" řazení (podřazování s tim "meziplynem" - "" pro rejpaly ála meziplyn=srovnání synchronů - což je vlastně nejideálnější stav i u dnešních převodovek/spojek, ale v praxi ne vždycky použitelnej už kvůli danejm převodovejm poměrům, průběhu krouťáku motoru, době potřebný pro změnu otáček, atd. ), podle zkušeností bych to shrnul tak, že amatéři/kloboučníci kolikrát "hrkacím" podřazováním spojce škoděj víc než opačně, ale při "neobvyklý"("nenaučený") situaci to "uměj" bohatě vykompenzovat i rozjezdem/přeřazením, na který by taky měli spolucestující povinně vybavovat "límcem" proti úrazům krční páteře
- gordonfreeman1
- Řidič
- Příspěvky: 119
- Registrován: 01.05.2011 14:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
Jj, souhlas s Fanoušem TéDéÍčkojc
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
taky zpomaluju motorem a bez problemu a to u vseho, co ridim i u DSG.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
Brzdit s kvaltem klidně, ale nenechávat to dojít až k volnoběhu.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- gordonfreeman1
- Řidič
- Příspěvky: 119
- Registrován: 01.05.2011 14:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Bržděni prez kvalty ANO / NE
Tak tak, já dobržďuju tak do 1500 otáčekmajkl1 píše:Brzdit s kvaltem klidně, ale nenechávat to dojít až k volnoběhu.
Odesláno z HTC Sensation XE s pomocí Tapatalk 2