Přesedlání z 1,8T na 1,9 TDi

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9 TDi

Příspěvek od d.d.t33 »

7.5 tez a jsem jeste rad za to jinak dalky pod 6 a kdyz mam tezkou nohu a na dalnici v nemec jedz cca kolem 200kmk tak 6.8 jinak zde predpisovych 5.7 bydlim pod kopcema v krusnakach tak nemam spotrebu za 5 jak zde jedinci pisou co jezi s platem vajec v kufru a po rovine :laugh ,na spotrebe tez hodne zalezi dle reliefu krajiny a proto ty hrdinove co jezdi za |5.2 nikdy nedojely na stejne trase co jezdim a to jsem nabizel odmenu pro toho kdo to zvladne :negative:

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9 TDi

Příspěvek od M@ty »

Tak s geografickou polohou jsem na tom obdobně a má těžká noha plus pohon přidává další litr a půl k tvému průměru...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9 TDi

Příspěvek od pajik155 »

Tak jsem byl u mechanika s tou kontrolkou poruchy řídící jednotky, napojil to na VAG a řikal že tam nevidí nic, co by tomu bylo, že to sou samý věci z kterejch nic nepozná apod .. (ucpaný vzduchový nevim co) a že se to řeší opravou pokus omyl :D .. Takže to zase jenom smazal.
Jinak se chci zeptat, myslíte že by se vyplatilo předělat auto na LPG? Máte stim někdo zkušenosti? Díky borcíí.
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Uživatelský avatar
pajik155
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 25.12.2013 15:26

Re: Přesedlání z 1,8T na 1,9 TDi

Příspěvek od pajik155 »

Tady sou ty závady -> 16795 Systém sekundárního vhánění vzduchu - špatný průtok
16395 Přestavování váčkové hřídele, řada válců 1 - poloha "později" nedosažena - nahodilá závada
17536 Adaptace směsi - řada válců 1 - systém příliš chudý - nahodilá závada
VW Passat B6 2.0TDI (BKP) <- Aktuální
VW Passat B5,5 1,8T <- Bejvalej
BMW 530D, 173kv, 235PS, M-Packet

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“