4.0 w8 variant
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
ještě jedna věc při vašich teoriích,jak je možný že kámoš co má volvo V70 R5 2,5TDI 103kw jezdí s dlouhodobým průměrem 5,5litru?A to volvo je kus auta,né žádný ořezávátko jako fobie nbeo tak,to by podle vás msuelo žrát i trávu kolem silnice
- zerling
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 30.12.2007 23:36
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
To BMW má soused, je staré asi rok a půl a na 100% je to šestiválec. Ano není, to úplně nejnovější BMW, ale beru jej stále jako nové
Co se týče toho výkonu, tak v každém časopise se píše, že výkon (v kW) se má odečíst od hmotnosti vozidla, abychom zjistili reálný výkon vozidla. V tomto s tebou 100%souhlasím.
Ale prostě nemohu souhlasit s teorií, že větší obsah a více válců nemusí znamenat větší spotřebu. Jestli jsem to správně z tvého příspěvku pochopil, tak výhoda silnějších motorů je ta, že i ve vyších rychlostech točíš méně otáček.
Souhlasím s tebou v těchto případech, při táhnutí nějakého přívěsu, jízda do kopce, v opravdu vysokých rychlost a možná se rozdíl ve spotřebě u silnějších motorů, neprojeví až tolik při zapnuté klimě, automatu atd...
Je jasné, že Fábka 1.2, když jede do kopce a táhne za sebou nějaký přívěs, pojede za 13litrů. Ale to je jen krátkodobé. Ano, mé auto které váží 2100kg by neutáhnul motor 1.2 to je taky pravda. Ale utáhnul by jej nějaký benzínový čtyřválec s obsahem do 2000cm, při výkonu 66-110kW, kterej by MUSEL mít výrazně menší dlouhodobou spotřebu.
A W8 prostě musí mít dlouhodobě větší spotřebu, než šestiválec. Dva válce navíc něco spolknou.
Vždyť je to přeci jasně a logické. To je fyzika ale velice rád bych byl, kdyby jsi mne přesvědčil o opaku. Napiš jedno konkrétní auto, které mé velký obsah a hodně válců a přitom jezdí úsporně a nejezdí na elektřinu, vodu, slunečnicový olej....atd
Co se týče toho výkonu, tak v každém časopise se píše, že výkon (v kW) se má odečíst od hmotnosti vozidla, abychom zjistili reálný výkon vozidla. V tomto s tebou 100%souhlasím.
Ale prostě nemohu souhlasit s teorií, že větší obsah a více válců nemusí znamenat větší spotřebu. Jestli jsem to správně z tvého příspěvku pochopil, tak výhoda silnějších motorů je ta, že i ve vyších rychlostech točíš méně otáček.
Souhlasím s tebou v těchto případech, při táhnutí nějakého přívěsu, jízda do kopce, v opravdu vysokých rychlost a možná se rozdíl ve spotřebě u silnějších motorů, neprojeví až tolik při zapnuté klimě, automatu atd...
Je jasné, že Fábka 1.2, když jede do kopce a táhne za sebou nějaký přívěs, pojede za 13litrů. Ale to je jen krátkodobé. Ano, mé auto které váží 2100kg by neutáhnul motor 1.2 to je taky pravda. Ale utáhnul by jej nějaký benzínový čtyřválec s obsahem do 2000cm, při výkonu 66-110kW, kterej by MUSEL mít výrazně menší dlouhodobou spotřebu.
A W8 prostě musí mít dlouhodobě větší spotřebu, než šestiválec. Dva válce navíc něco spolknou.
Vždyť je to přeci jasně a logické. To je fyzika ale velice rád bych byl, kdyby jsi mne přesvědčil o opaku. Napiš jedno konkrétní auto, které mé velký obsah a hodně válců a přitom jezdí úsporně a nejezdí na elektřinu, vodu, slunečnicový olej....atd
- rapid.direct
- Moderátor
- Příspěvky: 3875
- Registrován: 17.02.2008 20:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
vaha píše:to je taky špatná teorie,měl by ses ještě dost co učit v této oblasti protože to taky neni pravdarapid.direct píše:
Já co tedy vím a myslím, že tím tady nikoho neohromím je, že ta teorie zní čím větší výkon a objem tím nižší spotřeba....ne?
Ale zase na druhou stranu z W8 za 9 litrů??? to jezdíš 90km/hod ne? dost málo, ovšem jestli je to tak.......kde že je prodávají?
No strýc, který má již 15let autoservis na VW,Škoda,Audi a BMW tvrdí to co já (nebo podobně jak já,v podstatě to mám od něj ).......netuším jaké praxe máš ty nebo co děláš a je mi to fuk, ale komu myslíš že věřím ?
- zerling
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 30.12.2007 23:36
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
Za 5,5litrů ? To je ten tvůj kámoš opravdu king )
Provozní vlastnosti
* Max. rychlost: 200 km/h
* Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10,2 s
* Spotřeba paliva (l/100 km):
o Město: 9,0
o Mimo město: 5,2
o Kombinovaná: 6,6
* Objem palivové nádrže: 70 l
Hmotnosti
* Pohotovostní hmotnost: 1 538 kg
* Užitečná hmotnost: 432 kg
Ale je to to, co jsi tu psal. Lehké auto. Ano, uznávám, tohle je opravdu úsporný motor
Provozní vlastnosti
* Max. rychlost: 200 km/h
* Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10,2 s
* Spotřeba paliva (l/100 km):
o Město: 9,0
o Mimo město: 5,2
o Kombinovaná: 6,6
* Objem palivové nádrže: 70 l
Hmotnosti
* Pohotovostní hmotnost: 1 538 kg
* Užitečná hmotnost: 432 kg
Ale je to to, co jsi tu psal. Lehké auto. Ano, uznávám, tohle je opravdu úsporný motor
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
ještě je otázka co je úsporný pro tebo co pro mě...příklad třeba BMW 330d R6 E46,výkon cca 135kw a dlouhodobý průměr 6,5-7litru,dá se jet při klidný jízdě kolem šesti litru bez problémuzerling píše:Vždyť je to přeci jasně a logické. To je fyzika ale velice rád bych byl, kdyby jsi mne přesvědčil o opaku. Napiš jedno konkrétní auto, které mé velký obsah a hodně válců a přitom jezdí úsporně a nejezdí na elektřinu, vodu, slunečnicový olej....atd
další příklad koncernový motor 1,8 20V a 1,8 20V turbo,stejný motory,jiná výkonová charakteristika a paradoxně to 1,8T žere míň než bez turba...víc už se o tom bavit nebudu
u tý W8 při normální jízdě používáš plácnu 20% výkonu motoru,jenže u 1,9TDI pro tu samou jízdu potřebuješ 40% výkonu motoru
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: 4.0 w8 variant
se 103 kw se dá jezdit za 5,5 l, ale jako důchodce.vaha píše:ještě jedna věc při vašich teoriích,jak je možný že kámoš co má volvo V70 R5 2,5TDI 103kw jezdí s dlouhodobým průměrem 5,5litru?A to volvo je kus auta,né žádný ořezávátko jako fobie nbeo tak,to by podle vás msuelo žrát i trávu kolem silnice
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: 4.0 w8 variant
zerling píše:To BMW má soused, je staré asi rok a půl a na 100% je to šestiválec. Ano není, to úplně nejnovější BMW, ale beru jej stále jako nové
Co se týče toho výkonu, tak v každém časopise se píše, že výkon (v kW) se má odečíst od hmotnosti vozidla, abychom zjistili reálný výkon vozidla. V tomto s tebou 100%souhlasím.
Ale prostě nemohu souhlasit s teorií, že větší obsah a více válců nemusí znamenat větší spotřebu. Jestli jsem to správně z tvého příspěvku pochopil, tak výhoda silnějších motorů je ta, že i ve vyších rychlostech točíš méně otáček.
Souhlasím s tebou v těchto případech, při táhnutí nějakého přívěsu, jízda do kopce, v opravdu vysokých rychlost a možná se rozdíl ve spotřebě u silnějších motorů, neprojeví až tolik při zapnuté klimě, automatu atd...
Je jasné, že Fábka 1.2, když jede do kopce a táhne za sebou nějaký přívěs, pojede za 13litrů. Ale to je jen krátkodobé. Ano, mé auto které váží 2100kg by neutáhnul motor 1.2 to je taky pravda. Ale utáhnul by jej nějaký benzínový čtyřválec s obsahem do 2000cm, při výkonu 66-110kW, kterej by MUSEL mít výrazně menší dlouhodobou spotřebu.
A W8 prostě musí mít dlouhodobě větší spotřebu, než šestiválec. Dva válce navíc něco spolknou.
Vždyť je to přeci jasně a logické. To je fyzika ale velice rád bych byl, kdyby jsi mne přesvědčil o opaku. Napiš jedno konkrétní auto, které mé velký obsah a hodně válců a přitom jezdí úsporně a nejezdí na elektřinu, vodu, slunečnicový olej....atd
taky že W8 má dlouhodobě vyšší spotřebu a každý objemnější a výkonnější motor. Ty lidi si ty auta nekupujou kvůli spotřebě. A když už má W8 nebude se s ní jezdit 90 km/h, to je pak na nic celá W8. 2 vaha : dokážu jet po dálnici z Hannoveru s 1.9 tkou taky v kuse 180 km/h protože mám 6kvalt a točí nějakých 3150 ot. což motor nijak nehuntuje a přitom se vejdu do 9 litrů.
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: 4.0 w8 variant
Se tu hádáte jak báby před Jednotou.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- wladi
- Profík
- Příspěvky: 945
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
Nebudte jak mali chlapci. Zakladatel temy nech radsej ukaze fotky
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
však já už na to reagovat nebudu protože to nemá cenumolczik píše:Se tu hádáte jak báby před Jednotou.
- motylek
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
BMW 328ci cupé.Jel jsem s ním z 4eských budějovic do Hranic na Moravě a spotřebu jsem měl 7,5litů.je to šestiválec.Jízda byla kombinací jízdy usporné (90km/hod), jízdy rychlé (220km/hod) a couraček přes město olomouc.Nebyl jsem brzda provozu.Je to skvělej motor a dokáže jezdit za dobrou spotřebu.Hodně záleží na konstrukci motoru,ale nejvíc na řidiči!!!!
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: 4.0 w8 variant
OFFTOPICmotylek píše:BMW 328ci cupé.Jel jsem s ním z 4eských budějovic do Hranic na Moravě a spotřebu jsem měl 7,5litů.je to šestiválec.Jízda byla kombinací jízdy usporné (90km/hod), jízdy rychlé (220km/hod) a couraček přes město olomouc.Nebyl jsem brzda provozu.Je to skvělej motor a dokáže jezdit za dobrou spotřebu.Hodně záleží na konstrukci motoru,ale nejvíc na řidiči!!!!
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: 4.0 w8 variant
já se nehádám, jen diskutujimolczik píše:Se tu hádáte jak báby před Jednotou.
také neobhajuji ani nekritizuji žádný z motorů, každý má svoje..
- marko87
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 05.10.2007 22:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4.0 w8 variant
A čo takto myslieť aj na životné prostredie???
- Klokan
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 4.0 w8 variant
Pri vyberu W8 si dovedu predstavit hodne duvodu, ale "zivotne prostredie" mi tam nepasujemarko87 píše:A čo takto myslieť aj na životné prostredie???