čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Fox píše:
DMS píše: docela náročný, musely se rozvrtávat šrouby (nešly povolit), veškerá práce se vším všudy 2 dny a 20 tis.
Predpokladam ze se menili i tahla, radicka, uchyty prevodovky a spousta dalsich veci co ?
jo, řadička, některé silentbloky, nápravnice a jinak myslím, že nic o táhlách nic neříkali...

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Chudej student píše:
DMS píše:
jo tebe pořád nikdo člověče nechápe, i když to píšeš srozumitelně, to je zajímavý :lol: jen ti na tvé tvrzení odpovídám, tak možná něco píšeš a myslíš to jinak, fakt nevím... Napiš to co jsem ti začervenil bez chyb, abych kdyžtak věděl, co jsi tím měl na mysli... :lol:
Kdyz uz nedokazes pochopit ani co je psany jako ironie a dalsi... :roll: nemam si s Tebou co rict...Tobe totiz nejde poradit..
Reknu Ti to takhle...misto toho aby si dal 20tis za uplne zbytecnyho sestikvalta...mohl si mit kvalitni mapy,turbo,vstriky,jiny oblozeni na spojce a litalo by Ti to jako krava..takhle mas 6ti stupnovou predovodku ktera Ti je k hovnu a krabicku (power box)ktera Ti tak akorat kurvi motor...
Ale nema cenu vysvetlovat tomu kdo nic nepochopi...v Tvem pripade..

tak úplně zbytečný 6-ti kvalt není, je dobrý hlavně na dálnici, kde bych s 5-ti kvaltem nemohl jet dlouho v těch vysokých otáčkách. A netrvám si na tom, že je PowerBox jediný řešení, kterého se nechci zbavit. Hledám už jiné, jestli jsi nezaregistroval.. Protože se v tom úplně neorintuju, tak se právě proto ptám tady, jinak kdybych všechno věděl, tak sem ani nechodím, ne...

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

A kdyz sem Ti na zacatku rikal ze to stoji za h***o tak si stale mlel svoji jak je to kvalitka a nenechal sis poradit.....ve vyskovych otackach???To stale litas po dalnici 200???
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Chudej student píše:A kdyz sem Ti na zacatku rikal ze to stoji za h***o tak si stale mlel svoji jak je to kvalitka a nenechal sis poradit.....ve vyskovych otackach???To stale litas po dalnici 200???

jo,ale bez něj by to bylo ještě horší :cry: prostě už chci něco lepšího, někdo z kluků tady kdysi psal, že se za čas omrzí i 150 koní.. Na německých stálejch 180 (třeba půl hodiny-hodinu vkuse) a to už bylo takovejch 4300 ot... :?

Uživatelský avatar
TomB
Pilot
Pilot
Příspěvky: 872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomB »

DMS píše:
Chudej student píše:A kdyz sem Ti na zacatku rikal ze to stoji za h***o tak si stale mlel svoji jak je to kvalitka a nenechal sis poradit.....ve vyskovych otackach???To stale litas po dalnici 200???

jo,ale bez něj by to bylo ještě horší :cry: prostě už chci něco lepšího, někdo z kluků tady kdysi psal, že se za čas omrzí i 150 koní.. Na německých stálejch 180 (třeba půl hodiny-hodinu vkuse) a to už bylo takovejch 4300 ot... :?
Počkej.. zas tak nepřeháněj... Já mám v tom Golfu taky 74 kW a pětikvalt a je fakt, že ten motor to na 200 roztáhne a to tam je cca 4400 ot. Tak mi nevykládej, že při 180 tam máš 4300. Zas tak krátká ta převodovka v pašíkovi není. Navíc půlhodinový zatížení není nic extra, to musí vydržet v pohodě.
A s tím šestikvaltem to fakt není taková výhra. Motor ti ho neutáhne a je "delší" jen o cca 10 km/h.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

TomB píše:
DMS píše:
jo,ale bez něj by to bylo ještě horší :cry: prostě už chci něco lepšího, někdo z kluků tady kdysi psal, že se za čas omrzí i 150 koní.. Na německých stálejch 180 (třeba půl hodiny-hodinu vkuse) a to už bylo takovejch 4300 ot... :?
Počkej.. zas tak nepřeháněj... Já mám v tom Golfu taky 74 kW a pětikvalt a je fakt, že ten motor to na 200 roztáhne a to tam je cca 4400 ot. Tak mi nevykládej, že při 180 tam máš 4300. Zas tak krátká ta převodovka v pašíkovi není. Navíc půlhodinový zatížení není nic extra, to musí vydržet v pohodě.
A s tím šestikvaltem to fakt není taková výhra. Motor ti ho neutáhne a je "delší" jen o cca 10 km/h.
při 200 km/h jsem s pětikvaltem na pětku měl 4600 ot./min, což je kousek před červeným polem... Jo možná vydrží, ale dostává víc zabrat motor i turbo nemluvě o spotřebě... Šestikvalt je fakt lepší.

Uživatelský avatar
Toothy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 01.04.2014 12:04
Bydliště: BRNO

Re: čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW

Příspěvek od Toothy »

zdar...je vůbec reálné uvažovat o chipu když má moje prase nalítáno DE 230.000 + CZ 30.000km? tedy 260.000km 74KW...uvažovat jsem aspoň na těch 81kw bude to znát nebo to namá cenu a jít rovnou na nějakých 96kw? chci aby mi ještě pár let sloužil :D a nechci odrovnat spojku a měnit turba a vstřiky co jsem se tady dočetl :D poraĎte... případně tip na chip firmu,...
VW GOLF VI Variant 2.0TDi CR 103KW
___________________
VW PASSAT B5.5 Variant 1.9TDi PD 74KW
___________________
VW VENTO 1.9TDi 66KW

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW

Příspěvek od d.d.t33 »

pri 260tkm mas motor teprve v zabehu :laugh:

Odpovědět

Zpět na „Archiv“