jo, řadička, některé silentbloky, nápravnice a jinak myslím, že nic o táhlách nic neříkali...Fox píše:Predpokladam ze se menili i tahla, radicka, uchyty prevodovky a spousta dalsich veci co ?DMS píše: docela náročný, musely se rozvrtávat šrouby (nešly povolit), veškerá práce se vším všudy 2 dny a 20 tis.
čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Chudej student píše:Kdyz uz nedokazes pochopit ani co je psany jako ironie a dalsi... nemam si s Tebou co rict...Tobe totiz nejde poradit..DMS píše:
jo tebe pořád nikdo člověče nechápe, i když to píšeš srozumitelně, to je zajímavý jen ti na tvé tvrzení odpovídám, tak možná něco píšeš a myslíš to jinak, fakt nevím... Napiš to co jsem ti začervenil bez chyb, abych kdyžtak věděl, co jsi tím měl na mysli...
Reknu Ti to takhle...misto toho aby si dal 20tis za uplne zbytecnyho sestikvalta...mohl si mit kvalitni mapy,turbo,vstriky,jiny oblozeni na spojce a litalo by Ti to jako krava..takhle mas 6ti stupnovou predovodku ktera Ti je k hovnu a krabicku (power box)ktera Ti tak akorat kurvi motor...
Ale nema cenu vysvetlovat tomu kdo nic nepochopi...v Tvem pripade..
tak úplně zbytečný 6-ti kvalt není, je dobrý hlavně na dálnici, kde bych s 5-ti kvaltem nemohl jet dlouho v těch vysokých otáčkách. A netrvám si na tom, že je PowerBox jediný řešení, kterého se nechci zbavit. Hledám už jiné, jestli jsi nezaregistroval.. Protože se v tom úplně neorintuju, tak se právě proto ptám tady, jinak kdybych všechno věděl, tak sem ani nechodím, ne...
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A kdyz sem Ti na zacatku rikal ze to stoji za h***o tak si stale mlel svoji jak je to kvalitka a nenechal sis poradit.....ve vyskovych otackach???To stale litas po dalnici 200???
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Chudej student píše:A kdyz sem Ti na zacatku rikal ze to stoji za h***o tak si stale mlel svoji jak je to kvalitka a nenechal sis poradit.....ve vyskovych otackach???To stale litas po dalnici 200???
jo,ale bez něj by to bylo ještě horší prostě už chci něco lepšího, někdo z kluků tady kdysi psal, že se za čas omrzí i 150 koní.. Na německých stálejch 180 (třeba půl hodiny-hodinu vkuse) a to už bylo takovejch 4300 ot...
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Počkej.. zas tak nepřeháněj... Já mám v tom Golfu taky 74 kW a pětikvalt a je fakt, že ten motor to na 200 roztáhne a to tam je cca 4400 ot. Tak mi nevykládej, že při 180 tam máš 4300. Zas tak krátká ta převodovka v pašíkovi není. Navíc půlhodinový zatížení není nic extra, to musí vydržet v pohodě.DMS píše:Chudej student píše:A kdyz sem Ti na zacatku rikal ze to stoji za h***o tak si stale mlel svoji jak je to kvalitka a nenechal sis poradit.....ve vyskovych otackach???To stale litas po dalnici 200???
jo,ale bez něj by to bylo ještě horší prostě už chci něco lepšího, někdo z kluků tady kdysi psal, že se za čas omrzí i 150 koní.. Na německých stálejch 180 (třeba půl hodiny-hodinu vkuse) a to už bylo takovejch 4300 ot...
A s tím šestikvaltem to fakt není taková výhra. Motor ti ho neutáhne a je "delší" jen o cca 10 km/h.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
při 200 km/h jsem s pětikvaltem na pětku měl 4600 ot./min, což je kousek před červeným polem... Jo možná vydrží, ale dostává víc zabrat motor i turbo nemluvě o spotřebě... Šestikvalt je fakt lepší.TomB píše:Počkej.. zas tak nepřeháněj... Já mám v tom Golfu taky 74 kW a pětikvalt a je fakt, že ten motor to na 200 roztáhne a to tam je cca 4400 ot. Tak mi nevykládej, že při 180 tam máš 4300. Zas tak krátká ta převodovka v pašíkovi není. Navíc půlhodinový zatížení není nic extra, to musí vydržet v pohodě.DMS píše:
jo,ale bez něj by to bylo ještě horší prostě už chci něco lepšího, někdo z kluků tady kdysi psal, že se za čas omrzí i 150 koní.. Na německých stálejch 180 (třeba půl hodiny-hodinu vkuse) a to už bylo takovejch 4300 ot...
A s tím šestikvaltem to fakt není taková výhra. Motor ti ho neutáhne a je "delší" jen o cca 10 km/h.
- Toothy
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.04.2014 12:04
- Bydliště: BRNO
Re: čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW
zdar...je vůbec reálné uvažovat o chipu když má moje prase nalítáno DE 230.000 + CZ 30.000km? tedy 260.000km 74KW...uvažovat jsem aspoň na těch 81kw bude to znát nebo to namá cenu a jít rovnou na nějakých 96kw? chci aby mi ještě pár let sloužil a nechci odrovnat spojku a měnit turba a vstřiky co jsem se tady dočetl poraĎte... případně tip na chip firmu,...
VW GOLF VI Variant 2.0TDi CR 103KW
___________________
VW PASSAT B5.5 Variant 1.9TDi PD 74KW
___________________
VW VENTO 1.9TDi 66KW
___________________
VW PASSAT B5.5 Variant 1.9TDi PD 74KW
___________________
VW VENTO 1.9TDi 66KW
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: čip na motor 1,9 TDi PD 74 kW
pri 260tkm mas motor teprve v zabehu