kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
Kluci potreboval bych zjistit fyzicke umisteni konektoru, relatek a pod. Sice mam schema zapojeni (ted se mi jedna o komfortni system), ale nevim kde mam konkretne hledat zavadu kdyz nevim kde je vse presne umistene a kudy to vede (odkud kam ktery drat). Mam problem s centralem. Od ridice mi zamykaji/odemykaji jen dvere ridice a od spolujezdce mi zamykaji /odemykaji obe predni dvere. Zadni dvere jsou obe zavrene a nejdou otevrit ani zevnitr. VAG hlasi chybu zamku obou zadnich dveri a dveri spolujezdce. Jenze VAGU neverim, ten central nekdy chodi normalne a pak treba tyden nejde, takze zamky jsou v pohode. Musim jit po dratech ale nevim kudy. Zajima me, jestli jdou zamky pres relatka, pripadne kde ho najdu a jaky ma cislo. Nechci vymenit 3 zamky a zjistit ze jsem na to uplne stejne jenom kvuli tomu ze si to VAG mysli. Mikrospinace v zamcich mam promerene, funkcni a zamky uvnitr nemaji poskozene spoje. Ma nekdo nejaky napad ? Dikes.
Jeste jedna otazka. Je central skutecne rizen jednotkou komfortu pod sedadlem ridice ? Kdyz ji odpojim, central se chova uplne stejne jak vyse popisuji. Jinak vse v aute chodi normalne, nezda se mi ze by jednotka komfortu byla nejaka divna jen v centralu, navic je menena a vypada jako nova.
Jeste jedna otazka. Je central skutecne rizen jednotkou komfortu pod sedadlem ridice ? Kdyz ji odpojim, central se chova uplne stejne jak vyse popisuji. Jinak vse v aute chodi normalne, nezda se mi ze by jednotka komfortu byla nejaka divna jen v centralu, navic je menena a vypada jako nova.
Naposledy upravil(a) maddam dne 14.08.2006 07:23, celkem upraveno 1 x.
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu ?
Řekl bych, že súvahou o relátkách a kontaktech neuspěješ, protože jestli máš všechny čtyři okna v elketrice, tak v každých dveřích je jedna řídící jednotka, která mimo jiné ovládá zámky (a pak stahovačku okna atd.) a všechny čtyři jsou propojený CANbusem do Comfortu a to je jen dvouma drátama.maddam píše:Kluci potreboval bych zjistit fyzicke umisteni konektoru, relatek a pod. Sice mam schema zapojeni (ted se mi jedna o komfortni system), ale nevim kde mam konkretne hledat zavadu kdyz nevim kde je vse presne umistene a kudy to vede (odkud kam ktery drat). Mam problem s centralem. Od ridice mi zamykaji/odemykaji jen dvere ridice a od spolujezdce mi zamykaji /odemykaji obe predni dvere. Zadni dvere jsou obe zavrene a nejdou otevrit ani zevnitr. VAG hlasi chybu zamku obou zadnich dveri a dveri spolujezdce. Jenze VAGU neverim, ten central nekdy chodi normalne a pak treba tyden nejde, takze zamky jsou v pohode. Musim jit po dratech ale nevim kudy. Zajima me, jestli jdou zamky pres relatka, pripadne kde ho najdu a jaky ma cislo. Nechci vymenit 3 zamky a zjistit ze jsem na to uplne stejne jenom kvuli tomu ze si to VAG mysli. Mikrospinace v zamcich mam promerene, funkcni a zamky uvnitr nemaji poskozene spoje. Ma nekdo nejaky napad ? Dikes.
Jeste jedna otazka. Je central skutecne rizen jednotkou komfortu pod sedadlem ridice ? Kdyz ji odpojim, central se chova uplne stejne jak vyse popisuji. Jinak vse v aute chodi normalne, nezda se mi ze by jednotka komfortu byla nejaka divna jen v centralu, navic je menena a vypada jako nova.
A jestli ti funguje centrál i po odpojení komfortu, tak je to možná neoriginál central a nebo nějaká moc stará verze.
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu ?
Neoriginál to není, co myslíš starou verzí nevím. V každých dveřích je jedna jednotka a propojená CANem do jednotky comfortu - s tím souhlasím. Přesto, do zadních dveří mi vede více drátů jak 4 (2 repro a 2 can + zbytek je co ?) Ale kde hledat závadu ?TomB píše: Řekl bych, že súvahou o relátkách a kontaktech neuspěješ, protože jestli máš všechny čtyři okna v elketrice, tak v každých dveřích je jedna řídící jednotka, která mimo jiné ovládá zámky (a pak stahovačku okna atd.) a všechny čtyři jsou propojený CANbusem do Comfortu a to je jen dvouma drátama.
A jestli ti funguje centrál i po odpojení komfortu, tak je to možná neoriginál central a nebo nějaká moc stará verze.
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu ?
Hlavní napájení, pomocný napětí, uzemnění atd. Jeslti máš schémata, tak to vnich musíš vidět.maddam píše:Neoriginál to není, co myslíš starou verzí nevím. V každých dveřích je jedna jednotka a propojená CANem do jednotky comfortu - s tím souhlasím. Přesto, do zadních dveří mi vede více drátů jak 4 (2 repro a 2 can + zbytek je co ?) Ale kde hledat závadu ?TomB píše: Řekl bych, že súvahou o relátkách a kontaktech neuspěješ, protože jestli máš všechny čtyři okna v elketrice, tak v každých dveřích je jedna řídící jednotka, která mimo jiné ovládá zámky (a pak stahovačku okna atd.) a všechny čtyři jsou propojený CANbusem do Comfortu a to je jen dvouma drátama.
A jestli ti funguje centrál i po odpojení komfortu, tak je to možná neoriginál central a nebo nějaká moc stará verze.
Nějak se mi nezdá, ž eby mohl centrál fungovat po odpojení comfort jednotky, když ta to celá řídí...
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
Takze pro vsechny komu to muze pomoci: Nakonec jsem zjistit po tezkem patrani, ze cely problem je v kabelazi k jednotce komfortu, ktera je na zemi mezi konektory jednotky a konektory na prednim sloupku. Jeste to nemam opravene ale ve svazku jsou nektere draty pretahle izolackou a v nich napojene draty asi zrejme po nejakych upravach elektriky ci original. Jak mi do pasika teklo, tak se to tam nejak se*e a central funguje jak popisuji vyse pripadne v jinych prispevcich. Tedy, jak pise Tomm - spatna kabelaz u jednotky a ja jen dodavam, ze proto pri odpojeni jednotky se central choval naprosto stejne. Taky vsem sdeluji, vzdy pouzivejte hlavu a nikdy neverte 100% strojum (VAG), tato zkusenost mi usetrila 15tis za tri zamky jak mi tvrdili v servise bez toho, aby to vyresilo muj problem.maddam píše:Kluci potreboval bych zjistit fyzicke umisteni konektoru, relatek a pod. Sice mam schema zapojeni (ted se mi jedna o komfortni system), ale nevim kde mam konkretne hledat zavadu kdyz nevim kde je vse presne umistene a kudy to vede (odkud kam ktery drat). Mam problem s centralem. Od ridice mi zamykaji/odemykaji jen dvere ridice a od spolujezdce mi zamykaji /odemykaji obe predni dvere. Zadni dvere jsou obe zavrene a nejdou otevrit ani zevnitr. VAG hlasi chybu zamku obou zadnich dveri a dveri spolujezdce. Jenze VAGU neverim, ten central nekdy chodi normalne a pak treba tyden nejde, takze zamky jsou v pohode. Musim jit po dratech ale nevim kudy. Zajima me, jestli jdou zamky pres relatka, pripadne kde ho najdu a jaky ma cislo. Nechci vymenit 3 zamky a zjistit ze jsem na to uplne stejne jenom kvuli tomu ze si to VAG mysli. Mikrospinace v zamcich mam promerene, funkcni a zamky uvnitr nemaji poskozene spoje. Ma nekdo nejaky napad ? Dikes.
Jeste jedna otazka. Je central skutecne rizen jednotkou komfortu pod sedadlem ridice ? Kdyz ji odpojim, central se chova uplne stejne jak vyse popisuji. Jinak vse v aute chodi normalne, nezda se mi ze by jednotka komfortu byla nejaka divna jen v centralu, navic je menena a vypada jako nova.
A zde jeste mala zkusenost: Central mi chodil tak, ze se nejdrive zavreli dvere predni a posleze za nima zadni (zrovna kdyz to fungovalo). Ted, kdyz sem objevil chybu a dal draty (zatim neopravene) do spravne polohy, tak mi chodi vsechny dvere soucasne A NAVIC mi zacalo zavirani zamku mlatit 2x hlasiteji. Zrejme je tedy nekde napul prerusen vykonovy drat do zadnich dveri a tece tam mensi proud. To jen na popis kdyby mel nekdo podobne priznaky a pak se mu podelal central nebo zacal blbnout. A zaverem ? Nemate-li v pasiku vodu, mate 99% problemu s elektrikou "v suchu". Caute.
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
Tak je fakt, že s vodou ve svazku jsme měl taky prpblémy, ale z tvýho popisu problému mě to nenapadlo, že to bude ten důvod.maddam píše:Takze pro vsechny komu to muze pomoci: Nakonec jsem zjistit po tezkem patrani, ze cely problem je v kabelazi k jednotce komfortu, ktera je na zemi mezi konektory jednotky a konektory na prednim sloupku. Jeste to nemam opravene ale ve svazku jsou nektere draty pretahle izolackou a v nich napojene draty asi zrejme po nejakych upravach elektriky ci original. Jak mi do pasika teklo, tak se to tam nejak se*e a central funguje jak popisuji vyse pripadne v jinych prispevcich. Tedy, jak pise Tomm - spatna kabelaz u jednotky a ja jen dodavam, ze proto pri odpojeni jednotky se central choval naprosto stejne. Taky vsem sdeluji, vzdy pouzivejte hlavu a nikdy neverte 100% strojum (VAG), tato zkusenost mi usetrila 15tis za tri zamky jak mi tvrdili v servise bez toho, aby to vyresilo muj problem.maddam píše:Kluci potreboval bych zjistit fyzicke umisteni konektoru, relatek a pod. Sice mam schema zapojeni (ted se mi jedna o komfortni system), ale nevim kde mam konkretne hledat zavadu kdyz nevim kde je vse presne umistene a kudy to vede (odkud kam ktery drat). Mam problem s centralem. Od ridice mi zamykaji/odemykaji jen dvere ridice a od spolujezdce mi zamykaji /odemykaji obe predni dvere. Zadni dvere jsou obe zavrene a nejdou otevrit ani zevnitr. VAG hlasi chybu zamku obou zadnich dveri a dveri spolujezdce. Jenze VAGU neverim, ten central nekdy chodi normalne a pak treba tyden nejde, takze zamky jsou v pohode. Musim jit po dratech ale nevim kudy. Zajima me, jestli jdou zamky pres relatka, pripadne kde ho najdu a jaky ma cislo. Nechci vymenit 3 zamky a zjistit ze jsem na to uplne stejne jenom kvuli tomu ze si to VAG mysli. Mikrospinace v zamcich mam promerene, funkcni a zamky uvnitr nemaji poskozene spoje. Ma nekdo nejaky napad ? Dikes.
Jeste jedna otazka. Je central skutecne rizen jednotkou komfortu pod sedadlem ridice ? Kdyz ji odpojim, central se chova uplne stejne jak vyse popisuji. Jinak vse v aute chodi normalne, nezda se mi ze by jednotka komfortu byla nejaka divna jen v centralu, navic je menena a vypada jako nova.
A zde jeste mala zkusenost: Central mi chodil tak, ze se nejdrive zavreli dvere predni a posleze za nima zadni (zrovna kdyz to fungovalo). Ted, kdyz sem objevil chybu a dal draty (zatim neopravene) do spravne polohy, tak mi chodi vsechny dvere soucasne A NAVIC mi zacalo zavirani zamku mlatit 2x hlasiteji. Zrejme je tedy nekde napul prerusen vykonovy drat do zadnich dveri a tece tam mensi proud. To jen na popis kdyby mel nekdo podobne priznaky a pak se mu podelal central nebo zacal blbnout. A zaverem ? Nemate-li v pasiku vodu, mate 99% problemu s elektrikou "v suchu". Caute.
A jestli ti začaly zámky "mlátit" hlasitěji, není to tím, že ti začalo fungovat zamykání "SAFE" tj. dvoupolohové (nejde zevnitř otevřít)
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
To nevim, ale nemuzes mi o tom rici vice, pripadne me dat nejakej odkaz (i ENG) kde se o tom doctu ? Uz sem to zkousel a tato rada i nekdy padla ale nic vice sem se o tom nedozvedel. Nejvetsi ujmou, kterou jsem nemohl pri poruse centralu strpet bylo to, ze kdyz se to vys*ralo zrovna kdyz bylo zamceno (snazil sem se odemknout a odemkli jen dvere ridice) obe zadni dvere nesli otevrit ani zevnitr (ani spolujezdcovi ale tam sem si pomoh klicem zvenku). Me dve male deti potom museli pro pobaveni siroke verejnosti bohuzel okynkama Dost trapne na to ze mas nove-stare auto a nastupujes okynkemTomB píše: Tak je fakt, že s vodou ve svazku jsme měl taky prpblémy, ale z tvýho popisu problému mě to nenapadlo, že to bude ten důvod.
A jestli ti začaly zámky "mlátit" hlasitěji, není to tím, že ti začalo fungovat zamykání "SAFE" tj. dvoupolohové (nejde zevnitř otevřít)
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
O čem chceš napsat víc?maddam píše:To nevim, ale nemuzes mi o tom rici vice, pripadne me dat nejakej odkaz (i ENG) kde se o tom doctu ? Uz sem to zkousel a tato rada i nekdy padla ale nic vice sem se o tom nedozvedel. Nejvetsi ujmou, kterou jsem nemohl pri poruse centralu strpet bylo to, ze kdyz se to vys*ralo zrovna kdyz bylo zamceno (snazil sem se odemknout a odemkli jen dvere ridice) obe zadni dvere nesli otevrit ani zevnitr (ani spolujezdcovi ale tam sem si pomoh klicem zvenku). Me dve male deti potom museli pro pobaveni siroke verejnosti bohuzel okynkama Dost trapne na to ze mas nove-stare auto a nastupujes okynkemTomB píše: Tak je fakt, že s vodou ve svazku jsme měl taky prpblémy, ale z tvýho popisu problému mě to nenapadlo, že to bude ten důvod.
A jestli ti začaly zámky "mlátit" hlasitěji, není to tím, že ti začalo fungovat zamykání "SAFE" tj. dvoupolohové (nejde zevnitř otevřít)
Mě zlobily zámky jen co se týká kontaktů, ale zamknout a odemknout mi šlo vždy, ale jinak problémů s elektrikou bylo...
- nesvítící světlo v kufru
- nesvítící (blikající) kontrolky ve dveřích (PP, PZ, LZ)
- nefunkční stahovačka LP okna (nedávno)
všechno to souviselo s blbě provedenýma spojema ve svazku v prahu vedle sedadla řidiče. Je to z výroby a každý to má jinak. Já tam měl sice vařený spoje, ale omotaný jen izolačkou, takže hnijou, viděl jsem i svazek, kde jsou profi spojky, tam není žádný problém.
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
Chtel jsem vice o "dvoupolohovem SAFE" zamku. Tak to bude muj pripad presne jak pises "vareny spoje omotany izolackou". Kdyz jsou udelany dobre - izolacka drzi a nepusti vzduch, je vse OK zrovna jako u profi spojek. Jakmile se ti tam ale dostane voda, ani buh spoje neochrani - zeleny oxid z medi, hniti, studaky.TomB píše: O čem chceš napsat víc?
Mě zlobily zámky jen co se týká kontaktů, ale zamknout a odemknout mi šlo vždy, ale jinak problémů s elektrikou bylo...
- nesvítící světlo v kufru
- nesvítící (blikající) kontrolky ve dveřích (PP, PZ, LZ)
- nefunkční stahovačka LP okna (nedávno)
všechno to souviselo s blbě provedenýma spojema ve svazku v prahu vedle sedadla řidiče. Je to z výroby a každý to má jinak. Já tam měl sice vařený spoje, ale omotaný jen izolačkou, takže hnijou, viděl jsem i svazek, kde jsou profi spojky, tam není žádný problém.
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kudy vede fyzicky kabelaz centralu, central vyresen !
Safe zamykání je jednoduchý. Zmáčneš na DO "zamknout" a zámky cvaknou 2x. Když si necháš otevřený okýnko, abys to vyzkoušel, tak ti nepůjde zevnitř klikou otevřít, resp. klika se pohne, ale zámku to je jedno.maddam píše: Chtel jsem vice o "dvoupolohovem SAFE" zamku. Tak to bude muj pripad presne jak pises "vareny spoje omotany izolackou". Kdyz sou udelany sobre - izolacka drzi a nepusti vzduch, je vse OK zrovna jako u profi spojek. Jakmile se ti tam ale dostane voda, ani buh spoje neochrani - zeleny oxid z medi, hniti, studaky.
Když zmáčkneš na DO "zamknout" 2x, tak se to zamkne jen elektricky a zevnitř jde otevřít a je deaktivovanej alarm.
- tosiko
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slezko
- Kontaktovat uživatele:
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Odkrytuj svazek v levém prahu a v místě u opěradla sedadla řidiče je ve svazku spoj (a taky odbočení části svazku doprostřed auta) a jeden drát vede dozadu k tomu osvětlení. Barvu si nepamatuju, ale ve schématu byla. Chce to rozplést a spoj opravit.tosiko píše:Tom.B- Mně všechno funguje jenom mi nesvítí světlo v kufru , je tam jenom 5,5 voltů. Psal jsi výše že si stím měl problém , napiš jak jsi to řešil at vím kde začít hledat, u komfortky kabeláže atd? Dík.
- tosiko
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slezko
- Kontaktovat uživatele: