VAG-COM a vypis "ridici jednotka vadna"

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Tom2006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Harlovw na Morave
Kontaktovat uživatele:

VAG-COM a vypis "ridici jednotka vadna"

Příspěvek od Tom2006 »

Zdravim vsechny zucastnene :wink: Jsem tady novy, tak snad se neco dozvim - stal jsem se stastnym majitelem postarsiho VW Passat Typ 3B (1.9 TDi/81 kW, r.v. 1997), se kterym nemam v podstate zadne vetsi potize. O co jde - u znameho jsem si nechal projet komplet elektroniku programem VAG-COM a tam me docela sokoval tento vypis:

1 zavada nalezena
65535 - ridici jednotka vadna
37-10 - defekt - Sporadicka

Ze slova "sporadicka" se domnivam, ze se zavada projevuje zrejme pouze obcas, ale kazdopadne se objevuje trvale i po resetu. Myslite, ze je ridici jednotka opravdu v prd*li? On totiz Pasik jede jinak normalne - tzn. tahne umerne veku, spotreba v normalu. Vite nekdo, co znamena v tom vypisu ono cislo 37-10? Poradil by nekdo, jak mam dale postupovat? Novou jednotku se mi kupovat urcite nechce a ta hlaska me docela stve...do onoho dne jsem byl velice spokojeny a povazoval se za stastneho majitele :)[/b]

Uživatelský avatar
Tom2006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Harlovw na Morave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom2006 »

Tak alespon jeste jeden dotaz - opravuji se nekde ridici jednotky? Nebo se to meni kus za kus?

Uživatelský avatar
makli
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Zlín

Příspěvek od makli »

Opravy ECU dela treba http://www.midex.cz/
Ale neznam zatim nikoho, kdo jejich sluzeb vyuzil. Poslal jsem jim minuly tyden RJ ABS, aby se na to podivali a rekli, kolik by stala oprava. Takze az budu chytrejsi, tak dam vedet.

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Určitě vyčkej, třeba Paskal by měl vědět co to znamená.

Uživatelský avatar
Tom2006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Harlovw na Morave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom2006 »

šimek píše:Určitě vyčkej, třeba Paskal by měl vědět co to znamená.
Jasne, ze pockam, ale zacinam byt mirne nervozni, jestli to nebyla vada, o ktere prodavajici treba vedel - i kdyz na druhou stranu se mi zda, ze to jede normalne...ale je to muj prvni diesel, takze si nejsem jisty :(

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Mrkni a skontroluj kabeláž k ŘJ...najdeš ji jak otevřeš kapotu na prave straně u skla. Jinak to čislo závady znamena toto.
Sporadickou zavadu neřeš :) ... vymazat z registru a šichta. :wink:
Přílohy
1.JPG
1.JPG (15.95 KiB) Zobrazeno 2182 x

Uživatelský avatar
Tom2006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Harlovw na Morave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom2006 »

Paskal píše:Mrkni a skontroluj kabeláž k ŘJ...najdeš ji jak otevřeš kapotu na prave straně u skla. Jinak to čislo závady znamena toto.
Sporadickou zavadu neřeš :) ... vymazat z registru a šichta. :wink:
Diky za cenne info, zitra mam volny den, tak se na to hned kouknu ;)
Sporadickou zavadu bych snad neresil, ale kdyz ono to nejde VAG-COMem vyresetovat, stale to tam je :( (a to jsem uz na chvili odpojil i AKU).

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Věděl jsem že Paskal nezklame.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Sporadicka by měla jít vymazat v pohodě...věčinou se jedna o skrat na kostru, nesmyslny signat atd. :)
Tady je ŘJ jak oděláš černy dekl. :wink:
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Lucas26
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Cabéškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucas26 »

čau to číslo 37-10 by mělo znamenat že je to stránka nebo označení stránky v originál VW manuálu nebo příručce nebo el. schématu zapojení, podle tohoto čísla se dá řešit problém žeprej :wink:

Uživatelský avatar
Tom2006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Harlovw na Morave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom2006 »

2 Paskal:
edalo mi to a zbezne jsem na to kouknul uz dnes, na RJ je deklik se 4 sroubky a vede do ni docela tlusty kabel, co konkretne mam po oddeklovani v jednotce - na kabelazi overit? Jsou tam nejake kontakty a konektory, ktere bych mel ocistit apod.?
Nez se do toho zitra pustim - je mozne, ze kdyby byla nahodou ridici jednotka opravdu vadna => zrejme tedy nefunkcni, ze to auto normalne jede? (normalne = bez razantniho snizeni vykonu apod.).

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

Jestli máš imobilizer, co ti odpojí napájení ECU, tak proto se ti tam ukládá tato závada. Pokud totiž třeba otočíš klíčkem, ale nenastartuješ do určité doby, imo odpojí jednotku a tahle závada se uloží do paměti.
A4 Avant 3.0 TDI Sline

Uživatelský avatar
Tom2006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Harlovw na Morave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom2006 »

Tak jsem se do toho dnes pustil a uspel jsem castecne - spatne bylo, ze se mi nepovedlo povolit posledni 5-ty zadni sroub drzici viko ridici jednotky (proste jsem se tam s klicem nedostal) a dobre to, ze se zavada povedla tentokrate Vagem vyresetovat :) Ted do soboty pojezdim a potom to opet testnu a uz ted se modlim, at tam nic neni...no a taky se pokusim pomoci nejakeho nastroje povolit ten problematicky sroub, otevrit viko a zkontrolovat konektor na kabelu do ECU.

2 Oakley: Podle ceho poznam, ze mam imobilizer, ktery odpoji napajeni ECU? A jak dlouha priblizne je ta doba, po ktere se stane co popisujes?

Uživatelský avatar
passatb56
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od passatb56 »

Tom2006 píše:Tak jsem se do toho dnes pustil a uspel jsem castecne - spatne bylo, ze se mi nepovedlo povolit posledni 5-ty zadni sroub drzici viko ridici jednotky (proste jsem se tam s klicem nedostal) a dobre to, ze se zavada povedla tentokrate Vagem vyresetovat :) Ted do soboty pojezdim a potom to opet testnu a uz ted se modlim, at tam nic neni...no a taky se pokusim pomoci nejakeho nastroje povolit ten problematicky sroub, otevrit viko a zkontrolovat konektor na kabelu do ECU.

2 Oakley: Podle ceho poznam, ze mam imobilizer, ktery odpoji napajeni ECU? A jak dlouha priblizne je ta doba, po ktere se stane co popisujes?
Pod stěračem je záslepka a tou se dostaneš ke šroubu čusolalapipi.
Až zase někdo bude potřebovat poradit s neřešitelnou věcí obraťte se na B56.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Na odtokove liště vedle pravého stěrače najdeš zaslepku...tu vyloupneš prstem ze spod te lišty abys ji nepačil z vrchu a nedomrvil ji. :) pak si dáš na račnu nadstavec s oříškem a přeš tu dirku povoliš ten 5 šroub na deklu ŘJ. :wink:

Odpovědět

Zpět na „Archiv“