palivove filtry
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- kubiss
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
palivove filtry
cau vsem! jaky je vas nazor na kvalitu palivovych filtru? zkusenosti rady....ne¨kdo rika jedine bosch, protoze levne smecky v zime delaji bordel a auto nestratuje ve velkych mrazech...ja myslim ze je to vsechno to same...tak se pochlubte!!!
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
- kubiss
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Treba proto ze v zime nafta tuhne a tak je kvalita filtru rozhodujici zda nastartujes nebo ne. A taky bych rekl ze naftaci jsou nachylnejsi na kvalitu paliva mnohem vic nez benziny. Jinymy slovy, do benzinaku nalejes skoro cokoliv a jede to, ale v pripade nafty zalezi hodne na kvalite.Macek71 píše:a v čem je problém u TDI?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
pravě že to je naopak....do naftaku naleješ fritovaci olej a pojedeš a z benzinem ne-e.Tomm píše:Treba proto ze v zime nafta tuhne a tak je kvalita filtru rozhodujici zda nastartujes nebo ne. A taky bych rekl ze naftaci jsou nachylnejsi na kvalitu paliva mnohem vic nez benziny. Jinymy slovy, do benzinaku nalejes skoro cokoliv a jede to, ale v pripade nafty zalezi hodne na kvalite.Macek71 píše:a v čem je problém u TDI?
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
To sice nalejes, ale pokud se bavime o novejsich TDI a TDI-PD, tak ti na fritak dlouho jezdit nebudou. Zkus nekdy natankovat postupne plnou obyc nafty u benziny, pak u shellu diesel extra a nakonec V-Power diesel, a uvidis o cem mluvimPaskal píše:pravě že to je naopak....do naftaku naleješ fritovaci olej a pojedeš a z benzinem ne-e.Tomm píše: Treba proto ze v zime nafta tuhne a tak je kvalita filtru rozhodujici zda nastartujes nebo ne. A taky bych rekl ze naftaci jsou nachylnejsi na kvalitu paliva mnohem vic nez benziny. Jinymy slovy, do benzinaku nalejes skoro cokoliv a jede to, ale v pripade nafty zalezi hodne na kvalite.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Ja netankuju ani u Benziny ani u Shellu...liju do svého ze sudu a v zimě -20 a na prvy ťuk. A už ne jeden benziňak chtěl v zimě ať ho rostáhnu.Tomm píše:To sice nalejes, ale pokud se bavime o novejsich TDI a TDI-PD, tak ti na fritak dlouho jezdit nebudou. Zkus nekdy natankovat postupne plnou obyc nafty u benziny, pak u shellu diesel extra a nakonec V-Power diesel, a uvidis o cem mluvimPaskal píše: pravě že to je naopak....do naftaku naleješ fritovaci olej a pojedeš a z benzinem ne-e.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Tak ja minulou zimu v -27°C shell naftu bez prisad a taky naskocilPaskal píše: Ja netankuju ani u Benziny ani u Shellu...liju do svého ze sudu a v zimě -20 a na prvy ťuk. A už ne jeden benziňak chtěl v zimě ať ho rostáhnu.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- kubiss
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
no podivej na mistra paskala...tak ze SUDU jo??!!!!Paskal píše:Ja netankuju ani u Benziny ani u Shellu...liju do svého ze sudu a v zimě -20 a na prvy ťuk. A už ne jeden benziňak chtěl v zimě ať ho rostáhnu.Tomm píše: To sice nalejes, ale pokud se bavime o novejsich TDI a TDI-PD, tak ti na fritak dlouho jezdit nebudou. Zkus nekdy natankovat postupne plnou obyc nafty u benziny, pak u shellu diesel extra a nakonec V-Power diesel, a uvidis o cem mluvim
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Taky tankuji v zimě letní naftu ze svého sudu a startuje, jak o život a nikdy mně nafta nezamrzla /nebo spíš nezatuhla/
Vzhledem k tomu, že mám 81kW AFN, tak do něj můžu nalejt takřka vše, dobře jezdí na mix s řepkovým olejem - mimochodem, lépe než na Shell V-power diesell, který jsem chtěl ze zvědavosti vyzkoušet...
Vzhledem k tomu, že mám 81kW AFN, tak do něj můžu nalejt takřka vše, dobře jezdí na mix s řepkovým olejem - mimochodem, lépe než na Shell V-power diesell, který jsem chtěl ze zvědavosti vyzkoušet...
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
To nechapu, to jako fakt jezdi repka lip nez V-Power diesel??xpassat píše:Taky tankuji v zimě letní naftu ze svého sudu a startuje, jak o život a nikdy mně nafta nezamrzla /nebo spíš nezatuhla/
Vzhledem k tomu, že mám 81kW AFN, tak do něj můžu nalejt takřka vše, dobře jezdí na mix s řepkovým olejem - mimochodem, lépe než na Shell V-power diesell, který jsem chtěl ze zvědavosti vyzkoušet...
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Nooooo ... tak to jste rychle odbehli od filtru. Me doporucuji jedinne MANN. Filtr je tam hlavne na to, aby filtroval, kdyz uz se usazenina a bordel v nafte dostane az pred vstriky, jako takova posledni pojistka. Cim kvalitnejsi filtr, propusti mene usazenin. I ten nejkvalitnejsi filtr je treba pravidelne menit !
No a kdyz uz mate bordel v nadrzi, je treba odstranit pricinu, tedy vycistit nadrz. Pak se daji za sebou tak 3-4 nejlevnejsi filtry po vyjeti nadrze a pak nejakej kvalitni drzak (napr onen MANN). No a zasada je, nejezdit na rezervu, pac pak se otevre naka klapka v nadrzi ci co a cucnete si prave onen bordel od spoda.
No a kdyz uz mate bordel v nadrzi, je treba odstranit pricinu, tedy vycistit nadrz. Pak se daji za sebou tak 3-4 nejlevnejsi filtry po vyjeti nadrze a pak nejakej kvalitni drzak (napr onen MANN). No a zasada je, nejezdit na rezervu, pac pak se otevre naka klapka v nadrzi ci co a cucnete si prave onen bordel od spoda.
- Fox
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/Milovice
- Kontaktovat uživatele: