Výkon !!

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
kubiss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiss »

DMS píše:
Passat píše:Tak říkáte že to může fakt byt naftou.Jinak máme najeto kolem 180000km oba a výbava
stejná až na to že já mám 6 kvalt,což si myslím že by mněla byt spíš výhoda,nebo se pletu?
hele jinak nevím že by se na 96 kW motory dávaly 5-ti kvalty, ty šly jen do 74 kW verzí..
no to si pis ze davaly kamo!! a jinak kola maji taky veeelky vliv jestli on tam ma nejaky galuzky a ty lyze 225 tak neni co resit...prumer kola neres dulezita je sirka = odpor....a ty prevodovky??student ma naprostou pravdu a jestli ty jsi rozdil nepoznal tak nejezdi ozraly protze ja mam doma taky 5 i 6 a citis to i pri rozjezdi o kolik je jednicka u 6 kratsi!!
Naposledy upravil(a) kubiss dne 18.09.2006 10:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

DMS píše:
Passat píše:Tak říkáte že to může fakt byt naftou.Jinak máme najeto kolem 180000km oba a výbava
stejná až na to že já mám 6 kvalt,což si myslím že by mněla byt spíš výhoda,nebo se pletu?
student napsal blbosti,výbava atd.. :lol: pokud si dáváte závody záleží,kdo umí taky rychleji,lépe a efektivněji řadit. Tzn.vědět,když už nemá smysl nechat rychlost a v pravý okamžik zařadit. V akceleraci není rozdíl mezi 5-tikvaltovou a 6-tikvaltovou, měl jsem oboje. Rozdíl ve zrychlování ti udělá ten způsob řazení a krouťák-výkon motoru. Ty kola na to trochu vliv mají..S většíma se jede mírně hůř..Vše mám vyzkoušený :wink:
Ty ses normalni HŇUP DMSaku...Kdyz mas v aute lepsi vybavu nenapada Te ze to bude i vic vazit???Mozna ze to mas vyzkouseny ale napsal si strasny ho*na...A pocitej s tim ze rozdil tam je..kdyz budes mit z vyroby 5ti kvalt a z vyroby 6ti kvalt a ne to Tvoje dobastleni prevodovky...
Passat:aby jste to mohli objektivne zkouset tak je potreba mit uplne stejna auta,se stejnyma kolama,dokonce i tak najak zhruba stejne nafty v nadrzi..i to se projevuje...a hlavne stejny prevodovky..
Pak uz zalezi na stavu Turba,Nafty,Vstiku a podobne...
Jinak pokud mate stejny motory a on 5ti kvalt a ty 6ti tak Ti ujede proto ze on svym zpusobem muze na zrychleni dele tocit...kdyz Ty bude radit 3 tak auto jakoby klesne a pak zase zabere...kdezto on bude jeste dotacet dvojku..to je neco jako kdyby si jel sprinta s Hondou s V.Tec..ale na maximalku mu zase ujedes.mozna nechapavy vysvetleni ale tak nejak to vidim ja..tohle dost dobre srovnavat nejde...Pokud by ty motory byli po chipu tak pak zalezi jaky sou tam mapy a v kdy je udelany aby plnilo turbo,jestli hodne zespoda nebo naopak az nekde kolem 3-4tis...to je ruzny..
A 96Kw petikvalt meli ale je jich hodne malo...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
pepino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1185
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepino »

96 měli 5kvalt, měl jsem jich několik a řekl bych že jsou příjemnější na jízdu u 6kvaltu řaíš jak blb.
jinak zkušenosti dms s passatem podle toho co píše tak to je jako moje zkušenosti s výrobou micro chipu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kubiss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiss »

pepino píše:96 měli 5kvalt, měl jsem jich několik a řekl bych že jsou příjemnější na jízdu u 6kvaltu řaíš jak blb.
jinak zkušenosti dms s passatem podle toho co píše tak to je jako moje zkušenosti s výrobou micro chipu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tez si myslim :roll:

Uživatelský avatar
Passat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od Passat »

Diky za vysvětlení,ale stejně mám pocit že se mu lépe točí od 3000ot/min
výš.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

kubiss píše:
DMS píše: hele jinak nevím že by se na 96 kW motory dávaly 5-ti kvalty, ty šly jen do 74 kW verzí..
no to si pis ze davaly kamo!! a jinak kola maji taky veeelky vliv jestli on tam ma nejaky galuzky a ty lyze 225 tak neni co resit...prumer kola neres dulezita je sirka = odpor....a ty prevodovky??student ma naprostou pravdu a jestli ty jsi rozdil nepoznal tak nejezdi ozraly protze ja mam doma taky 5 i 6 a citis to i pri rozjezdi o kolik je jednicka u 6 kratsi!!
já to můžu porovnat měl jsem oboje převodovky a vidím jak se mi délka převodu změnila u 6-tky. Je to nepatrná změna. Také otáčkoměr za stejných zařazených rychlostí vs. rychlost se změnil o +- 5-10 km/h takže zase o tolik kratší ty převody nejsou 8) tudíž vytáčení s pětikvaltem je téměř stejný jako s šestikvaltem, co to máte za auta ????
Naposledy upravil(a) DMS dne 19.09.2006 07:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Chudej student píše:
DMS píše: student napsal blbosti,výbava atd.. :lol: pokud si dáváte závody záleží,kdo umí taky rychleji,lépe a efektivněji řadit. Tzn.vědět,když už nemá smysl nechat rychlost a v pravý okamžik zařadit. V akceleraci není rozdíl mezi 5-tikvaltovou a 6-tikvaltovou, měl jsem oboje. Rozdíl ve zrychlování ti udělá ten způsob řazení a krouťák-výkon motoru. Ty kola na to trochu vliv mají..S většíma se jede mírně hůř..Vše mám vyzkoušený :wink:
Ty ses normalni HŇUP DMSaku...Kdyz mas v aute lepsi vybavu nenapada Te ze to bude i vic vazit???Mozna ze to mas vyzkouseny ale napsal si strasny ho*na...A pocitej s tim ze rozdil tam je..kdyz budes mit z vyroby 5ti kvalt a z vyroby 6ti kvalt a ne to Tvoje dobastleni prevodovky...
Passat:aby jste to mohli objektivne zkouset tak je potreba mit uplne stejna auta,se stejnyma kolama,dokonce i tak najak zhruba stejne nafty v nadrzi..i to se projevuje...a hlavne stejny prevodovky..
Pak uz zalezi na stavu Turba,Nafty,Vstiku a podobne...
Jinak pokud mate stejny motory a on 5ti kvalt a ty 6ti tak Ti ujede proto ze on svym zpusobem muze na zrychleni dele tocit...kdyz Ty bude radit 3 tak auto jakoby klesne a pak zase zabere...kdezto on bude jeste dotacet dvojku..to je neco jako kdyby si jel sprinta s Hondou s V.Tec..ale na maximalku mu zase ujedes.mozna nechapavy vysvetleni ale tak nejak to vidim ja..tohle dost dobre srovnavat nejde...Pokud by ty motory byli po chipu tak pak zalezi jaky sou tam mapy a v kdy je udelany aby plnilo turbo,jestli hodne zespoda nebo naopak az nekde kolem 3-4tis...to je ruzny..
A 96Kw petikvalt meli ale je jich hodne malo...
hňup seš ty páč nevím,jak jsi přišel na to,že mám dobastlenou převodovku. Měnila se kus za kus, mám origo 96 kW verzi. Výbava je fakt těžká třeba kabely na vyhřívání sedaček, spouštění oken a ESP :lol:

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

DMS píše:
Chudej student píše: Ty ses normalni HŇUP DMSaku...Kdyz mas v aute lepsi vybavu nenapada Te ze to bude i vic vazit???Mozna ze to mas vyzkouseny ale napsal si strasny ho*na...A pocitej s tim ze rozdil tam je..kdyz budes mit z vyroby 5ti kvalt a z vyroby 6ti kvalt a ne to Tvoje dobastleni prevodovky...
Passat:aby jste to mohli objektivne zkouset tak je potreba mit uplne stejna auta,se stejnyma kolama,dokonce i tak najak zhruba stejne nafty v nadrzi..i to se projevuje...a hlavne stejny prevodovky..
Pak uz zalezi na stavu Turba,Nafty,Vstiku a podobne...
Jinak pokud mate stejny motory a on 5ti kvalt a ty 6ti tak Ti ujede proto ze on svym zpusobem muze na zrychleni dele tocit...kdyz Ty bude radit 3 tak auto jakoby klesne a pak zase zabere...kdezto on bude jeste dotacet dvojku..to je neco jako kdyby si jel sprinta s Hondou s V.Tec..ale na maximalku mu zase ujedes.mozna nechapavy vysvetleni ale tak nejak to vidim ja..tohle dost dobre srovnavat nejde...Pokud by ty motory byli po chipu tak pak zalezi jaky sou tam mapy a v kdy je udelany aby plnilo turbo,jestli hodne zespoda nebo naopak az nekde kolem 3-4tis...to je ruzny..
A 96Kw petikvalt meli ale je jich hodne malo...
hňup seš ty páč nevím,jak jsi přišel na to,že mám dobastlenou převodovku. Měnila se kus za kus, mám origo 96 kW verzi. Výbava je fakt těžká třeba kabely na vyhřívání sedaček, spouštění oken a ESP :lol:
A uz si nekdy drzel sedacky s el pojezdem a s bagama a pak bez pojezdu??a podobne...???
A vis co je nejvetsi pr*el???ze to je 6ti stupnova prevodovka pro 96KW!!!!A Ty mas co??74KW...takze aby Ti ten sestikvalt byl k uzitku tak by si musel mit 6ti kvalt ze 74Kw a ten se delal jen ve 4 Motionu a to tam nedostanes...takze nam tady neblekotej o rozdilech kdyz ta prevodovka co tam mas je dimenzovana uplne na jinej motor...
experte...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Chudej student píše:
DMS píše: hňup seš ty páč nevím,jak jsi přišel na to,že mám dobastlenou převodovku. Měnila se kus za kus, mám origo 96 kW verzi. Výbava je fakt těžká třeba kabely na vyhřívání sedaček, spouštění oken a ESP :lol:
A uz si nekdy drzel sedacky s el pojezdem a s bagama a pak bez pojezdu??a podobne...???
A vis co je nejvetsi pr**l???ze to je 6ti stupnova prevodovka pro 96KW!!!!A Ty mas co??74KW...takze aby Ti ten sestikvalt byl k uzitku tak by si musel mit 6ti kvalt ze 74Kw a ten se delal jen ve 4 Motionu a to tam nedostanes...takze nam tady neblekotej o rozdilech kdyz ta prevodovka co tam mas je dimenzovana uplne na jinej motor...
experte...
držel,el.jsou těžší. 10 nebo 20 kg to je fakt rozdíl :) Vím,že mám převodovku pro 96 kW a právě pro to, aby byla dimenzovaná pro větší výkon aby mi snesla čip a úpravy motoru na 120 kW

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

DMS píše:
Chudej student píše: A uz si nekdy drzel sedacky s el pojezdem a s bagama a pak bez pojezdu??a podobne...???
A vis co je nejvetsi pr**l???ze to je 6ti stupnova prevodovka pro 96KW!!!!A Ty mas co??74KW...takze aby Ti ten sestikvalt byl k uzitku tak by si musel mit 6ti kvalt ze 74Kw a ten se delal jen ve 4 Motionu a to tam nedostanes...takze nam tady neblekotej o rozdilech kdyz ta prevodovka co tam mas je dimenzovana uplne na jinej motor...
experte...
držel,el.jsou těžší. 10 nebo 20 kg to je fakt rozdíl :) Vím,že mám převodovku pro 96 kW a právě pro to, aby byla dimenzovaná pro větší výkon aby mi snesla čip a úpravy motoru na 120 kW
Boze...za prve mam pocit ze jen ten Tvuj slavnej Power Box Ti prida 50KW????? :lol: To mam teda pocit...za druhe je pak uplne jedno kolik toho mas pac zakladni mapu motoru mas dimenzovanou na 5stupnu...a ted tam mas trapnou krabicku ktera Ti jen zblbne jednotku...tomu se neda ani rikat uprava,ale spis kur*eni motoru...
A jen tak pane chytrej vaha mezi socialkou a plne vybavenym passatem je asi 85kg a to uz je pak sakra rozdil....
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Chudej student píše:
DMS píše: držel,el.jsou těžší. 10 nebo 20 kg to je fakt rozdíl :) Vím,že mám převodovku pro 96 kW a právě pro to, aby byla dimenzovaná pro větší výkon aby mi snesla čip a úpravy motoru na 120 kW
Boze...za prve mam pocit ze jen ten Tvuj slavnej Power Box Ti prida 50KW????? :lol: To mam teda pocit...za druhe je pak uplne jedno kolik toho mas pac zakladni mapu motoru mas dimenzovanou na 5stupnu...a ted tam mas trapnou krabicku ktera Ti jen zblbne jednotku...tomu se neda ani rikat uprava,ale spis kur*eni motoru...
A jen tak pane chytrej vaha mezi socialkou a plne vybavenym passatem je asi 85kg a to uz je pak sakra rozdil....
já ale nemluvím o Powerboxu :) kam ty na ty závěry chodíš ? 120 kW se musí dosáhnout jinak, běž se poučit třeba na to fórum Dieselpower, aspoň se něco naučíš :lol: Motor se tím mým PBoxem neku*ví,poněvadž tam je asi 5 let a funguje pořád ok

Uživatelský avatar
kubiss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiss »

DMS píše:
Chudej student píše: Boze...za prve mam pocit ze jen ten Tvuj slavnej Power Box Ti prida 50KW????? :lol: To mam teda pocit...za druhe je pak uplne jedno kolik toho mas pac zakladni mapu motoru mas dimenzovanou na 5stupnu...a ted tam mas trapnou krabicku ktera Ti jen zblbne jednotku...tomu se neda ani rikat uprava,ale spis kur*eni motoru...
A jen tak pane chytrej vaha mezi socialkou a plne vybavenym passatem je asi 85kg a to uz je pak sakra rozdil....
já ale nemluvím o Powerboxu :) kam ty na ty závěry chodíš ? 120 kW se musí dosáhnout jinak, běž se poučit třeba na to fórum Dieselpower, aspoň se něco naučíš :lol: Motor se tím mým PBoxem neku*ví,poněvadž tam je asi 5 let a funguje pořád ok
jj se studentem se neda hadat :wink: ..jinak ten powerbox bych taky pouzil maximalne na video at rychleji pretaci :roll:

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

kubiss píše:
DMS píše: já ale nemluvím o Powerboxu :) kam ty na ty závěry chodíš ? 120 kW se musí dosáhnout jinak, běž se poučit třeba na to fórum Dieselpower, aspoň se něco naučíš :lol: Motor se tím mým PBoxem neku*ví,poněvadž tam je asi 5 let a funguje pořád ok
jj se studentem se neda hadat :wink: ..jinak ten powerbox bych taky pouzil maximalne na video at rychleji pretaci :roll:
student zas takový odborník není, kolikrát pěkně ujede !!! :lol: Já se aspoň za experta nepovažuju !!

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Ja nechapu proc sem lezes pro rady kdyz Ti clovek rekne at se vys*res na chrom listicky za 4tis a koupis si radsi chrom paket..ne,jdes a koupis to a pak bulis..ptas se jak zvednout vykon,reknem Ti ze PB je na pi*u a Ty ze o tom nic nevime a ze to neku*vi motor a dalsi..reknem Ti ze sportovni vejfuk na to Tvoje ufuneny TDI je k nicemu a stejne spekulujes jak ho tam dat...Reknem Ti ze 6ti kvalt z 96kw je Ti k ho*nu a Ty si stejne meles svoji??Ty furt rikas jak mas na 70 procentech vahu a pritom vaha bud jde a nebo ne...rikas kolik tam mas koni a byl si vubec na brzde??Spekulujes nad vymenou za 96Kw a nekdo Ti rekne ze je 96 je o 2db hlucnejsi a Ty ji hned nechces???A jestli chces dat silnejsi vstrikovace,vetsi turbo a nechat to krmit powerboxem??Ses stejnej de*ent jako Berni...Jen spekulace a deb*lni otazky a kdyz Ti nekdo rekne at se na to vys*res tak jen pindas jak nemame pravdu a ze neumime radit..Hraju si tu nekde na experta??Ne,jen Ti rikam ze Ty Tvoje slinty co sem davas a povazujes za rady moc uzitku nemaj..se na to podivej..Ty nam budes rikat jaky jsme blbci a sam nevis ze PD je nachylny na spatnou naftu??a takhle muzu pokracovat do nekonecna...kdyby sis to aspon nechal vysvetlit..ale Ty ne..delej jak myslis..Ty ses takovej typek co si nekde neco precte a hned je kral..ale ja kamarade mam svoje slova staveny na tom co sem zazil a co sem resil za problemy...NAZDAR :!:
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
GMKcz
Pilot
Pilot
Příspěvky: 770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od GMKcz »

jenom kluci s tima brzdama.. buhvi jak ktera meri.. nejlepsi pokud to chcete opravdu zmerit je oba dojit ve stejnej cas na stejnou brzdu a pomerit to.. ale nebrat ty kw co to vyplivne jako jasnej a naprosto presnej vysledek.. pouzil bych to spis jen tak k porovnani.. kazda brzda (bezne dostupna) meri jinak.. :roll: zname incident z minulejch valek kde se tjuneri vztekali ze jim tak mobilni brzda namerila min nez cekali :) nebo jeste min nez v technicaku.. i jini kteri meli moznost srovnat s jinou brzdou rikali ze tak mobilni nejak podmerovala.. :? :?
Koupím světla na VENTO s čočkou - nejlépe s poničenými skly - rozhoduje cena!!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!

Odpovědět

Zpět na „Archiv“