jojo...jinak se pak sbírají vahadýlka po motoru.....hodys píše:na 2.5tdi s čipem opatrně.. tyhle motory nemají rády zvedání výkonu. až verze 132kw na tom byla lépe. a hlavně dávat kvalitní olej a raději kratší intervaly.
Čip na 2,5 TDi 110kw?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- bedja
- Jezdec
- Příspěvky: 455
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZL Kraj
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
tos četl na dieselpower forum, matějivaha píše:nevim jak verze,ale někde jsem četl že až motory od roku 2002 nebo 2003 byly předělaný a něco vydržely,ty první se holt nepovedlihodys píše:na 2.5tdi s čipem opatrně.. tyhle motory nemají rády zvedání výkonu. až verze 132kw na tom byla lépe. a hlavně dávat kvalitní olej a raději kratší intervaly.
- bedja
- Jezdec
- Příspěvky: 455
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZL Kraj
jo jo to je historie...určitě písnu a přidám do galerky...DMS píše:takže ten co máš na obrázku, už je minulost ? Vzpomínám si,že jsi dával do galerie i fotky...tak pak napiš,co jsi koupil..bedja píše:seběhlo se to rychle, ale už na něčem pracuju tak snad zase bude paša...
kdo nemá auto ... umře jinak....
- dave4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Teda to by mě zajímalo včem je jeho krátká životnost,motoru V6. Každej tu asi víme, že passat bezproblémové auto není.Počínaje jeho nápravou. I když i zde je to ale....
Ukažte mi auto , kde ve 120tis nic neodchází. Dobře odejde náprava, je složitá a proto i dražší.Ale když to srovnám se superbem tak passat je pohodlnější na styl jízdy.Takže něčím to asi bude.
Jedinné co mi štve jsou řídící jednmotky na keždou kravinu.Ale stím nic neudělám.
S motorem 2,5 sem se poprvý setkal v audi A6.Byla dovezena z D a měla najeto 220tis.Nalítali jsme sní další 150tis.A troufám si říci že bez problému.Motor byl v pořádku, odešel jen strarter.. Ve služební A4 byl taky a nemusím nikomu říkat jak se ke služebáku každej chová a lítal neuvěřitelně dlouho. Já si myslím že jsou to jen řeči a zatím mě tomu zkušenost přesvědčuje.Jedinného z čeho sem se obával je tiptronik.Jinak V6tkám zcela věřím
Ukažte mi auto , kde ve 120tis nic neodchází. Dobře odejde náprava, je složitá a proto i dražší.Ale když to srovnám se superbem tak passat je pohodlnější na styl jízdy.Takže něčím to asi bude.
Jedinné co mi štve jsou řídící jednmotky na keždou kravinu.Ale stím nic neudělám.
S motorem 2,5 sem se poprvý setkal v audi A6.Byla dovezena z D a měla najeto 220tis.Nalítali jsme sní další 150tis.A troufám si říci že bez problému.Motor byl v pořádku, odešel jen strarter.. Ve služební A4 byl taky a nemusím nikomu říkat jak se ke služebáku každej chová a lítal neuvěřitelně dlouho. Já si myslím že jsou to jen řeči a zatím mě tomu zkušenost přesvědčuje.Jedinného z čeho sem se obával je tiptronik.Jinak V6tkám zcela věřím
vw passat 2,5Tdi tiptronic, krapet nazbrojený
- bedja
- Jezdec
- Příspěvky: 455
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZL Kraj
V6ka je skvělá jak TDi tak benzínová...u koncernových tdi byl problém v materiálu použitém na vahadla, jejich podložky a hydro pístky...což mělo za následek rychlé opotřebení atd....ale byl to problém těch starších motorů a byl pak odstraněn změnou konstrukce těch nadzvedátek, ale samozřejmě s tím souvisí i dostatek oleje v motoru a jeho kvalita a styl jakým se k motoru člověk chová.. Jinak V6 jsem měl jen v superbu a paráda akorát jsem spíš na benzín tak bude V6 benzín..dave4x4 píše:Teda to by mě zajímalo včem je jeho krátká životnost,motoru V6. Každej tu asi víme, že passat bezproblémové auto není.Počínaje jeho nápravou. I když i zde je to ale....
Ukažte mi auto , kde ve 120tis nic neodchází. Dobře odejde náprava, je složitá a proto i dražší.Ale když to srovnám se superbem tak passat je pohodlnější na styl jízdy.Takže něčím to asi bude.
Jedinné co mi štve jsou řídící jednmotky na keždou kravinu.Ale stím nic neudělám.
S motorem 2,5 sem se poprvý setkal v audi A6.Byla dovezena z D a měla najeto 220tis.Nalítali jsme sní další 150tis.A troufám si říci že bez problému.Motor byl v pořádku, odešel jen strarter.. Ve služební A4 byl taky a nemusím nikomu říkat jak se ke služebáku každej chová a lítal neuvěřitelně dlouho. Já si myslím že jsou to jen řeči a zatím mě tomu zkušenost přesvědčuje.Jedinného z čeho sem se obával je tiptronik.Jinak V6tkám zcela věřím
kdo nemá auto ... umře jinak....
- dave4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
taky myslím, druhá věc,když do toho motoru leje někdo špatný olej nebo mu dá špatný čip, na to je citlivý každý motordave4x4 píše:Teda to by mě zajímalo včem je jeho krátká životnost,motoru V6. Každej tu asi víme, že passat bezproblémové auto není.Počínaje jeho nápravou. I když i zde je to ale....
Ukažte mi auto , kde ve 120tis nic neodchází. Dobře odejde náprava, je složitá a proto i dražší.Ale když to srovnám se superbem tak passat je pohodlnější na styl jízdy.Takže něčím to asi bude.
Jedinné co mi štve jsou řídící jednmotky na keždou kravinu.Ale stím nic neudělám.
S motorem 2,5 sem se poprvý setkal v audi A6.Byla dovezena z D a měla najeto 220tis.Nalítali jsme sní další 150tis.A troufám si říci že bez problému.Motor byl v pořádku, odešel jen strarter.. Ve služební A4 byl taky a nemusím nikomu říkat jak se ke služebáku každej chová a lítal neuvěřitelně dlouho. Já si myslím že jsou to jen řeči a zatím mě tomu zkušenost přesvědčuje.Jedinného z čeho sem se obával je tiptronik.Jinak V6tkám zcela věřím
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Ahoj
Od března mám B5.5 V6 TDi,tiptronic.Docela jsem dlouho vybíral,pův. sem chtěl1.9 96KW,sedl do 2.5l a bylo to ,jezdí to moc pěkně. Jinak co se týká kvalit V6 TDi moc nevím ale vím že je to péči a údržbě a kdo se stará tak ten má.....vystaráno a bude v poho sloužit.