Automat - zvláštně řadí
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- ziza
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ValMez
Automat - zvláštně řadí
Nazdárek lidi,
potřebuju radu.Zdá se mi, že při 2 rychl.stupni to řadí jak kdyby nadvakrát - zařadi za dva a pak ještě jakoby jednou, ale je pořád za dva.nevím jak to líp popsat.
A následně z dvojky na trojku mi připadá že se to zbytečně žene do vysokých otáček.
V jiném automatu jsem nejel, takže nedokážu posoudit jak to má být.
je to B5 tiptronic 1,9 TDi
potřebuju radu.Zdá se mi, že při 2 rychl.stupni to řadí jak kdyby nadvakrát - zařadi za dva a pak ještě jakoby jednou, ale je pořád za dva.nevím jak to líp popsat.
A následně z dvojky na trojku mi připadá že se to zbytečně žene do vysokých otáček.
V jiném automatu jsem nejel, takže nedokážu posoudit jak to má být.
je to B5 tiptronic 1,9 TDi
- tawarish
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 24.02.2006 21:02
chod do servisu
mozno ti to trochu presmykuje! kontroloval si olej v prevodovke? lebo ak je ho malo, alebo uplne malo, dost si to mozes dodrbat.. checkni to v servise, lebo repas prevodovky je trochu drahy.. nechcem strasit, ale tym, ze je to dost nejasne popisane, treba upozornit aj na horsie veci.. takze mozno to budu lamely..
- carlos01
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Je to v pohodě, neboj Při řazení nesmí škubat, to by značilo na nízkou hladinu hydr. oleje.
Jinak to "na dvakrát" si jenom hydr. měnič uvolňuje moment postupně. Když mu pořádně naložíš tak se přenese moment hned a to "na jednou"
Jinak to "na dvakrát" si jenom hydr. měnič uvolňuje moment postupně. Když mu pořádně naložíš tak se přenese moment hned a to "na jednou"
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- elit
- VWjunior
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- dave4x4
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- ziza
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ValMez
- airbone
- Jezdec
- Příspěvky: 476
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DOMA
olej musis skontrolovat s pomocou VAGu. Je totiz nutne to robit pri teplote zhruba od 35 do 45C, myslim tym teplote oleja v prevodovke, nie teplotu vonkajsiu tu teplotu zistis cez VAG, ja som musel cakat asi 3,5 hodiny, nez to kleslo pod 45C, dobre to totiz drzi.... ako bojler.... Potom treba povolit kontrolnu skrutku (myslim ze je to inbus 17) na spodku prevodovky( nepomyl si to s inou skrutkou, ktora je na vypust), olej by mal pri tej teplote vytekat! ak vyteka, je to ok... ak nie, treba doliat, je nato taky specialny pripravok, ale da sa to spravit aj s vacsou striekackou a hadickou. Pokial mas tiptronic 5st, olej sa nemusi menit, staci kontrolovat a dolievat podla potreby.
- radekVW
- Jezdec
- Příspěvky: 316
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Veřovice-Novy Jicin-RpR-PRAHA 6
- Kontaktovat uživatele:
Tak mel jsem ten samy problem a psal jsem to hodnekrat...Vetsinou kdyz AT spante radi tak je spadny snimac otacek,vozidlo nevi jakou to ma zaradit rychlost,treba trojku to hodi az v 3000-4000otackach nezavisle na plynu a stylu jizdy...mam na prevodovce dva ty snimace:1)snimac otacek,2)snimac rychlosti..oba jsou naprosto stejne,takze kdyz objednas jeden nebo druhy tak nevadi,ale chce je promerit..mi ve VW servise vymenili dobry za dobry a rekli mi ze spatna cela prevodovka,tak jsem si to sam doma promeril a zjistil jsem ze ten jeden je v hajzlu,tak jsem tam zajel pro nej zpet a namontoval jsem si ho sam...Chytnul jse az po 30km a az pri druhem startu..A FUNGUJE JE MI JAK HODINKY..snad
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- elit
- VWjunior
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- elit
- VWjunior
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
U většiny automatický převodovek se měření hladiny oleje provádí za chodu motoru na volnoběžné otáčky v poloze PARKING. Je to proto, že po nastartování motoru se uvede do činnosti olejové čerpadlo v automatické převodovce, které zapříčiní pokles hladiny v průměru o 20mm na měrce směrem dolů. Další podmínkou je zahřátý olej v převodovce na provozní teplotu (přibližně po 20km jízdy).Pokud není převodovka zahřátá na provozní teplotu, může dojít k chybě měření, a to k rozdílu na olejové měrce až 15mm.Když sečteme tyto dvě chyby (nenastartovaný motor a nezahřátá převodovka 20mm + 15mm = 35mm na měrce) dojde k chybě, díky které může dojít k vadné funkci převodovky až k jejímu značnému poškození.šimek píše:Tak to nechápu souvislost, olej bude přeci všude po stěnách?elit píše:Tomascz ma pravdu. Pokud se bavime o kontrole oleje v automaticke prevodovce, tak se vzdy kontroluje pri nastartovanem motoru.
Zdroj: kaps.cz
Passat 2008 BMP