Chroupnutí u pravého předního kola
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Tomascz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Chroupnutí u pravého předního kola
Ahoj, nesetkal jste se někdo s tímhle:
VW Passat B5 1.9 TDi 66kw, AT, když se s autem rozjíždí, u levého předního kola chroupne, pak jedu a nic, do zatáček pravých nebo levých nic.
Až když zpomaluji ( je jedno esi brzdama nebo setrvačností ) tak před úplným zastavením se ozce chroup...
Nesetkal jste se s tím někdo?
Dík moc Tomáš
VW Passat B5 1.9 TDi 66kw, AT, když se s autem rozjíždí, u levého předního kola chroupne, pak jedu a nic, do zatáček pravých nebo levých nic.
Až když zpomaluji ( je jedno esi brzdama nebo setrvačností ) tak před úplným zastavením se ozce chroup...
Nesetkal jste se s tím někdo?
Dík moc Tomáš
- tosiko
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slezko
- Kontaktovat uživatele:
Je možné že máš načnuté nějaké ramena, mně něco podobného dělaly přední spodní ramena, když jsem se rozjížděl nebo dojížděl pomalu třeba ke křižovatce tak to vrzalo , stačilo na místě trochzu propružit předek a už to vrzalo.vezmi stříkačku s jehkou naber trochu oleje a nastříkej pod manžety čepů , postupně a tak zjistíš které ti vržou ale vtom případě tě výměna asi nemine.
- carlos01
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
To jsem si myslel taky a na "chroupání"nedal. Všichni mne uklidňovali, že kloub napřed klepe v rejdu. Pak 100 km za Vídní rup a klub byl v prd... Čekání 6 hod v zimě v noci na odtah z republiky a taky cena byl celkem mazec.B5 píše:Vzhledem ke chroupání mě taky napadá kloub ale ten by se měl projevit nejdřív při plným rejdu...
Doporučuju taky napřed zkusit stříkačku s olejem do ramen a pokud to nepomůže, vrhni se na kloub. Třeba si ho někde půjč a zkus vyměnit, je to práce tak na 1,5 hod. Pak uvidíš. Zůstat někde v cizině 300 km od domu bych Ti nepřál a velmi slušný kloub pořídíš kolem 3000,-Kč.
- Tomascz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Pod manžety čepů???tosiko píše:Je možné že máš načnuté nějaké ramena, mně něco podobného dělaly přední spodní ramena, když jsem se rozjížděl nebo dojížděl pomalu třeba ke křižovatce tak to vrzalo , stačilo na místě trochzu propružit předek a už to vrzalo.vezmi stříkačku s jehkou naber trochu oleje a nastříkej pod manžety čepů , postupně a tak zjistíš které ti vržou ale vtom případě tě výměna asi nemine.
Tak to je právě ten důvod, proč odejde čep - dostane se do něj vlhkost porušenou manžetou. Takto bych určitě nelaboroval. Pod manžetu čepu u nového ramena se nedostaneš. Nemyslel jsi náhodou promazání silentbloků?
- carlos01
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
Jehlou propíchne manžetu a nastříká, tak jsem to řešil a žádná vlhkost se tam nedostane. Já to napíchl ještě po směru stékání vody a nepředpokládám, že by se z venku voda protlačila dovnitř.xpassat píše:Pod manžety čepů???tosiko píše:Je možné že máš načnuté nějaké ramena, mně něco podobného dělaly přední spodní ramena, když jsem se rozjížděl nebo dojížděl pomalu třeba ke křižovatce tak to vrzalo , stačilo na místě trochzu propružit předek a už to vrzalo.vezmi stříkačku s jehkou naber trochu oleje a nastříkej pod manžety čepů , postupně a tak zjistíš které ti vržou ale vtom případě tě výměna asi nemine.
Tak to je právě ten důvod, proč odejde čep - dostane se do něj vlhkost porušenou manžetou. Takto bych určitě nelaboroval. Pod manžetu čepu u nového ramena se nedostaneš. Nemyslel jsi náhodou promazání silentbloků?
Pod manžetu nového kloubu se lehce dostaneš, troška zručnosti a jde to. Po té, co jsem měnil nový čep řízení od TRW po 10000km a z pod na pohled nové manžety se vysypala hromada rzi, vždycky na nových čepech kontroluju, jestli je tam vůbec nějaké mazivo a případně to doplním. Samo že musí být čep, nebo rameno s čepem venku z auta.
- Tomasek1234
- Pilot
- Příspěvky: 830
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Mam podobny problem na 1.9TDi 96kW r.v. 2001.
Chroupani pri rozjezdu pokud mam vytoceny rejd. Chroupe to na obou stranach podle toho na kterou stranu mam kola vytoceny. Zkousel sem na place jezdit dokola a pokud pridam plyn lehce to chroupe chvilku (v obou rejdech)
Pokud to chapu tak je to kloub. Jaky kloub? Jaky ma oznaceni (cislo)? Kolik to asi stoji? Kde to sezenu (pokud ne na netu tam si to najdu)
Diky moc za info.
Chroupani pri rozjezdu pokud mam vytoceny rejd. Chroupe to na obou stranach podle toho na kterou stranu mam kola vytoceny. Zkousel sem na place jezdit dokola a pokud pridam plyn lehce to chroupe chvilku (v obou rejdech)
Pokud to chapu tak je to kloub. Jaky kloub? Jaky ma oznaceni (cislo)? Kolik to asi stoji? Kde to sezenu (pokud ne na netu tam si to najdu)
Diky moc za info.
- Tomasek1234
- Pilot
- Příspěvky: 830
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- carlos01
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- carlos01
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko