climatronic - ako funguje?

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

andy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BA Slovakia

climatronic - ako funguje?

Příspěvek od andy »

Ako vlastne funguje climatronic?

Pri manualnej klime je to jasne: pokial nestlacis tlacitko AC, klima je vypnuta. Po stlaceni sa pusti klima, tympadom sa spusti ten kompresor na klimu a je vyzsia spotreba atd. To kazdy vie....

Ako je to pri climatronicku? Kedy sa spusta "klima"? Alebo to fachci stale? Ako zistim ze je napln klimy este dobra?

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Pokud na climatronicu sviti AUTO...pokud ECON kompresor je vypnutej a klima nejde....
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

andy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BA Slovakia

Příspěvek od andy »

Chudej student píše:Pokud na climatronicu sviti AUTO...pokud ECON kompresor je vypnutej a klima nejde....
a ked tam nesvieti ani jedno ani druhe?

Uživatelský avatar
4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Č.B.

Příspěvek od 4motion »

Při zapnutí vnitřního okruhu se nezobrazuje ani AUTO ani ECON, stačí jedno z toho zmáčknout.

andy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BA Slovakia

Příspěvek od andy »

pokial sa ale nemylim, tak moze byt aj moznost ze neni zapnuty ani vnutorny okruh, ani auto ani econ...? :wink:

Uživatelský avatar
4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Č.B.

Příspěvek od 4motion »

Tak to se mi ještě nepovedlo..

Uživatelský avatar
4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Č.B.

Příspěvek od 4motion »

Vlastně kecám, při spuštění vnitřního okruhu zmizí AUTO i ECON, ale když vypneš i vnitřní okruh, zůstane to tak.. Máš pravdu :wink:

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Auto zmizí třeba tehdy: dáš klimu do režimu AUTO, nastaví to třeba otáčky na 4 čárku, ty to stáhneš na druhou a AUTO zmizí. Funguje potom tedy taky klima, myslím tím na tu druhou čárku, nebo až zase od třetí víš, kdy naskočí zase AUTO?

Uživatelský avatar
elit
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1573
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od elit »

No ted v zime se snad ani kompresor nezapne ne?
Passat 2008 BMP

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Příspěvek od prassat »

Režim AUTO - udržuje zvolenou teplotu, tedy v chladných dnech topí a v teplých dnech chladí (tj. kompresor běží) V případě že klesne venkovní teplota pod 5 st. C, tak i na sebemenší nastavenou teplotu se kompresor nesepne.

Režim ECON - se snaží udžet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení používá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....

Pokud klima běží v režimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to však, že nechladí - naopak chladí stále (kompresor běží) jen už nedokáže při takto prudkém ofuku udržovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v režimu AUTO, nejen že udžuje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, že je Climatronic nastaven a schopen automatického udržování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.

ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Vyčerpávjící, děkujeme. 8O

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

andy píše:
Chudej student píše:Pokud na climatronicu sviti AUTO...pokud ECON kompresor je vypnutej a klima nejde....
a ked tam nesvieti ani jedno ani druhe?
jo,myslím,že pokud je ventilátor úplně vypnutej,tak nesvítí ani AUTO a ani ECON
Obrázek

Uživatelský avatar
Softy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Softy »

vally_ny píše:
andy píše: a ked tam nesvieti ani jedno ani druhe?
jo,myslím,že pokud je ventilátor úplně vypnutej,tak nesvítí ani AUTO a ani ECON
Pokud je ventilator ULPNE vypnutej sviti tam OFF :lol:

andy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BA Slovakia

Příspěvek od andy »

prassat píše:Režim AUTO - udržuje zvolenou teplotu, tedy v chladných dnech topí a v teplých dnech chladí (tj. kompresor běží) V případě že klesne venkovní teplota pod 5 st. C, tak i na sebemenší nastavenou teplotu se kompresor nesepne.

Režim ECON - se snaží udžet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení používá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....

Pokud klima běží v režimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to však, že nechladí - naopak chladí stále (kompresor běží) jen už nedokáže při takto prudkém ofuku udržovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v režimu AUTO, nejen že udžuje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, že je Climatronic nastaven a schopen automatického udržování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.

ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.
thnx toto som chcel vediet :wink:

Uživatelský avatar
stréc od piva
Pilot
Pilot
Příspěvky: 759
Registrován: 30.09.2007 12:57
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od stréc od piva »

prassat píše:Režim AUTO - udržuje zvolenou teplotu, tedy v chladných dnech topí a v teplých dnech chladí (tj. kompresor běží) V případě že klesne venkovní teplota pod 5 st. C, tak i na sebemenší nastavenou teplotu se kompresor nesepne.

Režim ECON - se snaží udžet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení používá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....

Pokud klima běží v režimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to však, že nechladí - naopak chladí stále (kompresor běží) jen už nedokáže při takto prudkém ofuku udržovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v režimu AUTO, nejen že udžuje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, že je Climatronic nastaven a schopen automatického udržování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.

ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.

takze pres zimu,kdyz je venku prumerne -2 mod AUTO nefunguje? nebo sem to pochopil blbe
Ať si každej jezdí čím a jak chce,ale blbci na silnici ať se mi vyhnou ! AMEN

Odpovědět

Zpět na „Archiv“