climatronic - ako funguje?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BA Slovakia
climatronic - ako funguje?
Ako vlastne funguje climatronic?
Pri manualnej klime je to jasne: pokial nestlacis tlacitko AC, klima je vypnuta. Po stlaceni sa pusti klima, tympadom sa spusti ten kompresor na klimu a je vyzsia spotreba atd. To kazdy vie....
Ako je to pri climatronicku? Kedy sa spusta "klima"? Alebo to fachci stale? Ako zistim ze je napln klimy este dobra?
Pri manualnej klime je to jasne: pokial nestlacis tlacitko AC, klima je vypnuta. Po stlaceni sa pusti klima, tympadom sa spusti ten kompresor na klimu a je vyzsia spotreba atd. To kazdy vie....
Ako je to pri climatronicku? Kedy sa spusta "klima"? Alebo to fachci stale? Ako zistim ze je napln klimy este dobra?
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud na climatronicu sviti AUTO...pokud ECON kompresor je vypnutej a klima nejde....
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- elit
- VWjunior
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Režim AUTO - udržuje zvolenou teplotu, tedy v chladných dnech topí a v teplých dnech chladí (tj. kompresor běží) V případě že klesne venkovní teplota pod 5 st. C, tak i na sebemenší nastavenou teplotu se kompresor nesepne.
Režim ECON - se snaží udžet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení používá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....
Pokud klima běží v režimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to však, že nechladí - naopak chladí stále (kompresor běží) jen už nedokáže při takto prudkém ofuku udržovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v režimu AUTO, nejen že udžuje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, že je Climatronic nastaven a schopen automatického udržování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.
ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.
Režim ECON - se snaží udžet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení používá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....
Pokud klima běží v režimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to však, že nechladí - naopak chladí stále (kompresor běží) jen už nedokáže při takto prudkém ofuku udržovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v režimu AUTO, nejen že udžuje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, že je Climatronic nastaven a schopen automatického udržování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.
ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- Softy
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava, SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BA Slovakia
thnx toto som chcel vedietprassat píše:Reim AUTO - udruje zvolenou teplotu, tedy v chladných dnech topí a v teplých dnech chladí (tj. kompresor běí) V případě e klesne venkovní teplota pod 5 st. C, tak i na sebemení nastavenou teplotu se kompresor nesepne.
Reim ECON - se snaí udet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení pouívá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....
Pokud klima běí v reimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to vak, e nechladí - naopak chladí stále (kompresor běí) jen u nedokáe při takto prudkém ofuku udrovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v reimu AUTO, nejen e uduje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, e je Climatronic nastaven a schopen automatického udrování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.
ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.
- stréc od piva
- Pilot
- Příspěvky: 759
- Registrován: 30.09.2007 12:57
- Kontaktovat uživatele:
Re:
prassat píše:Režim AUTO - udržuje zvolenou teplotu, tedy v chladných dnech topí a v teplých dnech chladí (tj. kompresor běží) V případě že klesne venkovní teplota pod 5 st. C, tak i na sebemenší nastavenou teplotu se kompresor nesepne.
Režim ECON - se snaží udžet zvolenou teplotu, kompresor je vypnutý, v teplých letních dnech tedy k ochlazení používá pouze vzduch z venku, v zimních dnech topí.....
Pokud klima běží v režimu AUTO a v teplých dnech dochlazuje interiér vozu na zvolenou teplotu, přidáním intenzity větráku víc jak o jednu čárku - AUTO z dispeje zmizí. Neznamená to však, že nechladí - naopak chladí stále (kompresor běží) jen už nedokáže při takto prudkém ofuku udržovat zvolenou teplotu - proto to AUTO zhasne. Climatronik v režimu AUTO, nejen že udžuje teplotu, ale také reguluje intenzitu větráku a směr proudění vzduchu. Stačí jen přinutit větrák foukat jinam - jen do jednoho určitého místa (třeba nohy) a indikace AUTO klidně také zmizi. AUTO svítí tedy jen v případě, že je Climatronic nastaven a schopen automatického udržování teploty, tedy - automatický dohled na směr a rychlost foukání.
ECON funguje stejně, jen naprosto bez kompresoru a nezávisle na venkovní teplotě.
takze pres zimu,kdyz je venku prumerne -2 mod AUTO nefunguje? nebo sem to pochopil blbe
Ať si každej jezdí čím a jak chce,ale blbci na silnici ať se mi vyhnou ! AMEN