vykon
- tinky_linky
- Jezdec
- Příspěvky: 372
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
vykon
potreboval bych radu: mezi 2000 - 3000otacek je hrozna mezera ve vykonu proste to v tomhle rozmezi otacek nechce tahnout nevite cim to muze byt ??? motor 1,9tdi 97r.v. 81kw + chip a je tam primej vzduchovej filtr
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: vykon
Napíchni to na VAG a poznáš více. Asi nejčastější příčinou bývá váha vzduchu - to je jen odhad. Projevuje se právě díráma ve výkonu (u každýho to může být v jiném spektru otáček). Vím, že si to s tím sportovním filtrem myslel dobře, ale bohužel ten má často za důsledek K.O. váhy vzduchu. Filtr je totiž impregnovaný olejem, který se jako mikro-aerosol ztrhávaný vzduchem do sání usazuje právě na váze vzduchu. Na váhu se pak časem nalepí mikroprachové částice a smímač neměří jak má......tinky_linky píše:potreboval bych radu: mezi 2000 - 3000otacek je hrozna mezera ve vykonu proste to v tomhle rozmezi otacek nechce tahnout nevite cim to muze byt ??? motor 1,9tdi 97r.v. 81kw + chip a je tam primej vzduchovej filtr
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: vykon
Tohel nebude váha,to spíš vypadá na zatuhlé lopatky turba,něco s regulací,dej tona VGA poznáš víc...popřípadě za jízdy udělaj log kanálu 3,10,11 a tam to krásně uvidíš jestli to turbo dává ten tlak co je potřeba...ale jináč stím přímím sáním máš pravdu,úplně na h***oprassat píše:Napíchni to na VAG a poznáš více. Asi nejčastější příčinou bývá váha vzduchu - to je jen odhad. Projevuje se právě díráma ve výkonu (u každýho to může být v jiném spektru otáček). Vím, že si to s tím sportovním filtrem myslel dobře, ale bohužel ten má často za důsledek K.O. váhy vzduchu. Filtr je totiž impregnovaný olejem, který se jako mikro-aerosol ztrhávaný vzduchem do sání usazuje právě na váze vzduchu. Na váhu se pak časem nalepí mikroprachové částice a smímač neměří jak má......tinky_linky píše:potreboval bych radu: mezi 2000 - 3000otacek je hrozna mezera ve vykonu proste to v tomhle rozmezi otacek nechce tahnout nevite cim to muze byt ??? motor 1,9tdi 97r.v. 81kw + chip a je tam primej vzduchovej filtr
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: vykon
Mě osobně váha dělala právě tu díru, po výměně za novou vše ok. Až budeš na VAGu, tak kontrolou tlaku turbíny a regulace naklápění nic nezkazíš.vaha píše:Tohel nebude váha,to spíš vypadá na zatuhlé lopatky turba,něco s regulací,dej tona VGA poznáš víc...popřípadě za jízdy udělaj log kanálu 3,10,11 a tam to krásně uvidíš jestli to turbo dává ten tlak co je potřeba...ale jináč stím přímím sáním máš pravdu,úplně na h***oprassat píše: Napíchni to na VAG a poznáš více. Asi nejčastější příčinou bývá váha vzduchu - to je jen odhad. Projevuje se právě díráma ve výkonu (u každýho to může být v jiném spektru otáček). Vím, že si to s tím sportovním filtrem myslel dobře, ale bohužel ten má často za důsledek K.O. váhy vzduchu. Filtr je totiž impregnovaný olejem, který se jako mikro-aerosol ztrhávaný vzduchem do sání usazuje právě na váze vzduchu. Na váhu se pak časem nalepí mikroprachové částice a smímač neměří jak má......
Zatuhlý lopatky se ale projevují nejčastěji při vytočení motoru na nejvyšší zařazený stupeň nad cca. 3000 ot.min-1, turbo překročí maximální povolený tlak a spadle do "nouzáku"- tj odojí se regulace. Po opětovné nastartování by ti v tomhle případě jelo auto tak jak má (ovšem jen do doby, než se bude opakovat případ popsaný výše).
Každej ti tady poradí ať jedeš nejdříve k někomu na VAG - a je to TAK!
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm