Psal jsem to tu uz nahore. Ale B5 ma vzdy kulatou nadrzku. B5,5 do roku 2001 mozna i zacatek 2002 taky kulatou, pak uz byly jen hranaty.Cody_ke píše:na B5 sa nedavalo, ale pasuje tiez to idem kupit (myslim ten kryt na prepazku, kde je baterka), a zo Superba som si nie isty ze to bude pasovat, mam taky pocit ze tam to bolo trosicku inac. Co sa tyka ceny u nas deb*li vo VW mi zahnojili 1500 len za ten velky plast, bez krytu na baterku. Apropo pri kupe treba dat pozor, robili sa dve jedno s kruhovym otvorom na nadrzku brzdovej kapaliny a druhy s hranatym, teda kupovat podla toho aku nadrzku mate
Kryt pod stěrače + čudle:
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- RadekR
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec/Praha/Hamburg
- Kontaktovat uživatele:
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
- pasat
- VWexpert
- Příspěvky: 3451
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kósek od Kladna
A je nutný ten další plast? Drží to skutečně jen na té drážce nebo drážkách? Díky za info.RadekR píše:Ja to kupoval v Hamburgu, vecer v sest jsem zajel objednal a druhy den jsem si to odpoledne vyzvednul. Skladem to asi jen tak nekdo mit nebude, ale myslim, ze i v Cechach to nebude moc drahy. Rozdil ceny je prumerne +20%, takze to prijde zhruba na 1200,- Kc.
No a postup:
Musis sundat raminka steracu, potom vytahnout dve pruzinky, ktery drzej deflektor. Jedna je uprostred, jak jsou hadice od topeni a druha na leve strane ve smeru jizdy. Potom odsroubujes a vytahnes kryt pyloveho filtru a muzes sundat deflektor. Vsechno poradne ocistis, protoze pod tim deflektorem muze byt dost bordelu. Pokud je potreba vymenis pylovy filtr. Nasadis novy deflektor zatlacis ho do drazky pod oknem a zajistis znova dvouma pruzinkama. Ten starej deflektor ma na rozdil od toho novyho drzak krytu pyloveho filtru a ten prekazi montazi toho velkeho derovaneho krytu a navic nema drazku, kam se ten kryt zastri. To je duvod proc se musi menit. Po montazi deflektoru namontujes zpatky kryt pyloveho filtru a pak uz staci jen stahnout tesnici gumu z prepazky mezi motorovym prostorem a prostorem pro baterku a zasunout derovanej kryt do drazky deflektoru u strany okna a na strane motoru se to zajisti pomoci tesneni, pretahne se jak pres plast tak pres plech prepazky a je to. Zadna velka veda. Zamozrejme jeste zpatky pridelas sterace.
Hlavne na B5 se musi koupit plast s dirou na kulatou nadobku brzdove kapaliny. Myslim, ze se to delalo na B5,5 do roku 2001. Cisla dilu jsou v odkaze viz vyse.
Snad to je alespon trochu srozumitelne.
- kubiss
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
deflektrot pod sterace je ROZHODNE nutny take!! jinak taky doporucuji sehnat i tu gumu kolem dokola z f aceliftu protoze ta ma vetsi drazku aby chytla i ten plast a celkove to pusobi efektnejsim dojmem jelikoz je z jednoho kusu na misto puvodnich 3...na vraku 200 nova 700pasat píše:A je nutný ten další plast? Drží to skutečně jen na té drážce nebo drážkách? Díky za info.RadekR píše:Ja to kupoval v Hamburgu, vecer v sest jsem zajel objednal a druhy den jsem si to odpoledne vyzvednul. Skladem to asi jen tak nekdo mit nebude, ale myslim, ze i v Cechach to nebude moc drahy. Rozdil ceny je prumerne +20%, takze to prijde zhruba na 1200,- Kc.
No a postup:
Musis sundat raminka steracu, potom vytahnout dve pruzinky, ktery drzej deflektor. Jedna je uprostred, jak jsou hadice od topeni a druha na leve strane ve smeru jizdy. Potom odsroubujes a vytahnes kryt pyloveho filtru a muzes sundat deflektor. Vsechno poradne ocistis, protoze pod tim deflektorem muze byt dost bordelu. Pokud je potreba vymenis pylovy filtr. Nasadis novy deflektor zatlacis ho do drazky pod oknem a zajistis znova dvouma pruzinkama. Ten starej deflektor ma na rozdil od toho novyho drzak krytu pyloveho filtru a ten prekazi montazi toho velkeho derovaneho krytu a navic nema drazku, kam se ten kryt zastri. To je duvod proc se musi menit. Po montazi deflektoru namontujes zpatky kryt pyloveho filtru a pak uz staci jen stahnout tesnici gumu z prepazky mezi motorovym prostorem a prostorem pro baterku a zasunout derovanej kryt do drazky deflektoru u strany okna a na strane motoru se to zajisti pomoci tesneni, pretahne se jak pres plast tak pres plech prepazky a je to. Zadna velka veda. Zamozrejme jeste zpatky pridelas sterace.
Hlavne na B5 se musi koupit plast s dirou na kulatou nadobku brzdove kapaliny. Myslim, ze se to delalo na B5,5 do roku 2001. Cisla dilu jsou v odkaze viz vyse.
Snad to je alespon trochu srozumitelne.
- RadekR
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec/Praha/Hamburg
- Kontaktovat uživatele:
jj, je to tak ten velkej plast vlaste nedrzi na nicem jinem nez v drazce deflektoru na jedne strane a pomoci gumy na druhe strane. Ja jsem tam nechal puvodni gumu a je to ok. Nevypada to blbe na puvodnim, takze ani po uprave.kubiss píše:deflektrot pod sterace je ROZHODNE nutny take!! jinak taky doporucuji sehnat i tu gumu kolem dokola z f aceliftu protoze ta ma vetsi drazku aby chytla i ten plast a celkove to pusobi efektnejsim dojmem jelikoz je z jednoho kusu na misto puvodnich 3...na vraku 200 nova 700pasat píše: A je nutný ten další plast? Drží to skutečně jen na té drážce nebo drážkách? Díky za info.
- kubiss
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
no mi te z te origo gumy poras sjizdelo a vubec to nedrzelo...takze jsem se nas*al a sup na vark pro gumu z faceliftu a pohodicka..RadekR píše:jj, je to tak ten velkej plast vlaste nedrzi na nicem jinem nez v drazce deflektoru na jedne strane a pomoci gumy na druhe strane. Ja jsem tam nechal puvodni gumu a je to ok. Nevypada to blbe na puvodnim, takze ani po uprave.kubiss píše: deflektrot pod sterace je ROZHODNE nutny take!! jinak taky doporucuji sehnat i tu gumu kolem dokola z f aceliftu protoze ta ma vetsi drazku aby chytla i ten plast a celkove to pusobi efektnejsim dojmem jelikoz je z jednoho kusu na misto puvodnich 3...na vraku 200 nova 700