Kryt pod stěrače + čudle:

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
RadekR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec/Praha/Hamburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RadekR »

Cody_ke píše:na B5 sa nedavalo, ale pasuje tiez to idem kupit (myslim ten kryt na prepazku, kde je baterka), a zo Superba som si nie isty ze to bude pasovat, mam taky pocit ze tam to bolo trosicku inac. Co sa tyka ceny u nas deb*li vo VW mi zahnojili 1500 len za ten velky plast, bez krytu na baterku. Apropo pri kupe treba dat pozor, robili sa dve jedno s kruhovym otvorom na nadrzku brzdovej kapaliny a druhy s hranatym, teda kupovat podla toho aku nadrzku mate
Psal jsem to tu uz nahore. Ale B5 ma vzdy kulatou nadrzku. B5,5 do roku 2001 mozna i zacatek 2002 taky kulatou, pak uz byly jen hranaty.

Uživatelský avatar
TNT
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4309
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kdesi na jihu :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TNT »

pasat píše:Já taky nemít Éčka , ale já mít čechyše krone :lol:

Ale jinak díky - ty to umíš za ty éčka takto???
Ne to ne,to je jen prepis od kamaradu z Rajchu... 8)

Uživatelský avatar
pasat
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3451
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kósek od Kladna

Příspěvek od pasat »

Hm - díky.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

TNT píše:Paskal: Sorry,kazdy neni tak super,aby mel ETKu 7 + cz ceny.... :twisted:
:croc: :) :wink:

Uživatelský avatar
TNT
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4309
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kdesi na jihu :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TNT »

Paskal píše:
TNT píše:Paskal: Sorry,kazdy neni tak super,aby mel ETKu 7 + cz ceny.... :twisted:
:croc: :) :wink:

:shrk: .... :lol: :wink:

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

TNT píše:
Paskal píše: :croc: :) :wink:

:shrk: .... :lol: :wink:
:repa: :gy: :brsh1: :P :lol: :wink:

Uživatelský avatar
pasat
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3451
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kósek od Kladna

Příspěvek od pasat »

RadekR píše:Ja to kupoval v Hamburgu, vecer v sest jsem zajel objednal a druhy den jsem si to odpoledne vyzvednul. Skladem to asi jen tak nekdo mit nebude, ale myslim, ze i v Cechach to nebude moc drahy. Rozdil ceny je prumerne +20%, takze to prijde zhruba na 1200,- Kc.

No a postup:
Musis sundat raminka steracu, potom vytahnout dve pruzinky, ktery drzej deflektor. Jedna je uprostred, jak jsou hadice od topeni a druha na leve strane ve smeru jizdy. Potom odsroubujes a vytahnes kryt pyloveho filtru a muzes sundat deflektor. Vsechno poradne ocistis, protoze pod tim deflektorem muze byt dost bordelu. Pokud je potreba vymenis pylovy filtr. Nasadis novy deflektor zatlacis ho do drazky pod oknem a zajistis znova dvouma pruzinkama. Ten starej deflektor ma na rozdil od toho novyho drzak krytu pyloveho filtru a ten prekazi montazi toho velkeho derovaneho krytu a navic nema drazku, kam se ten kryt zastri. To je duvod proc se musi menit. Po montazi deflektoru namontujes zpatky kryt pyloveho filtru a pak uz staci jen stahnout tesnici gumu z prepazky mezi motorovym prostorem a prostorem pro baterku a zasunout derovanej kryt do drazky deflektoru u strany okna a na strane motoru se to zajisti pomoci tesneni, pretahne se jak pres plast tak pres plech prepazky a je to. Zadna velka veda. Zamozrejme jeste zpatky pridelas sterace.
Hlavne na B5 se musi koupit plast s dirou na kulatou nadobku brzdove kapaliny. Myslim, ze se to delalo na B5,5 do roku 2001. Cisla dilu jsou v odkaze viz vyse.
Snad to je alespon trochu srozumitelne. :)
A je nutný ten další plast? Drží to skutečně jen na té drážce nebo drážkách? Díky za info.

Uživatelský avatar
kubiss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiss »

pasat píše:
RadekR píše:Ja to kupoval v Hamburgu, vecer v sest jsem zajel objednal a druhy den jsem si to odpoledne vyzvednul. Skladem to asi jen tak nekdo mit nebude, ale myslim, ze i v Cechach to nebude moc drahy. Rozdil ceny je prumerne +20%, takze to prijde zhruba na 1200,- Kc.

No a postup:
Musis sundat raminka steracu, potom vytahnout dve pruzinky, ktery drzej deflektor. Jedna je uprostred, jak jsou hadice od topeni a druha na leve strane ve smeru jizdy. Potom odsroubujes a vytahnes kryt pyloveho filtru a muzes sundat deflektor. Vsechno poradne ocistis, protoze pod tim deflektorem muze byt dost bordelu. Pokud je potreba vymenis pylovy filtr. Nasadis novy deflektor zatlacis ho do drazky pod oknem a zajistis znova dvouma pruzinkama. Ten starej deflektor ma na rozdil od toho novyho drzak krytu pyloveho filtru a ten prekazi montazi toho velkeho derovaneho krytu a navic nema drazku, kam se ten kryt zastri. To je duvod proc se musi menit. Po montazi deflektoru namontujes zpatky kryt pyloveho filtru a pak uz staci jen stahnout tesnici gumu z prepazky mezi motorovym prostorem a prostorem pro baterku a zasunout derovanej kryt do drazky deflektoru u strany okna a na strane motoru se to zajisti pomoci tesneni, pretahne se jak pres plast tak pres plech prepazky a je to. Zadna velka veda. Zamozrejme jeste zpatky pridelas sterace.
Hlavne na B5 se musi koupit plast s dirou na kulatou nadobku brzdove kapaliny. Myslim, ze se to delalo na B5,5 do roku 2001. Cisla dilu jsou v odkaze viz vyse.
Snad to je alespon trochu srozumitelne. :)
A je nutný ten další plast? Drží to skutečně jen na té drážce nebo drážkách? Díky za info.
deflektrot pod sterace je ROZHODNE nutny take!! jinak taky doporucuji sehnat i tu gumu kolem dokola z f aceliftu protoze ta ma vetsi drazku aby chytla i ten plast a celkove to pusobi efektnejsim dojmem jelikoz je z jednoho kusu na misto puvodnich 3...na vraku 200 nova 700

Uživatelský avatar
RadekR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec/Praha/Hamburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RadekR »

kubiss píše:
pasat píše: A je nutný ten další plast? Drží to skutečně jen na té drážce nebo drážkách? Díky za info.
deflektrot pod sterace je ROZHODNE nutny take!! jinak taky doporucuji sehnat i tu gumu kolem dokola z f aceliftu protoze ta ma vetsi drazku aby chytla i ten plast a celkove to pusobi efektnejsim dojmem jelikoz je z jednoho kusu na misto puvodnich 3...na vraku 200 nova 700
jj, je to tak ten velkej plast vlaste nedrzi na nicem jinem nez v drazce deflektoru na jedne strane a pomoci gumy na druhe strane. Ja jsem tam nechal puvodni gumu a je to ok. Nevypada to blbe na puvodnim, takze ani po uprave.

Uživatelský avatar
kubiss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiss »

RadekR píše:
kubiss píše: deflektrot pod sterace je ROZHODNE nutny take!! jinak taky doporucuji sehnat i tu gumu kolem dokola z f aceliftu protoze ta ma vetsi drazku aby chytla i ten plast a celkove to pusobi efektnejsim dojmem jelikoz je z jednoho kusu na misto puvodnich 3...na vraku 200 nova 700
jj, je to tak ten velkej plast vlaste nedrzi na nicem jinem nez v drazce deflektoru na jedne strane a pomoci gumy na druhe strane. Ja jsem tam nechal puvodni gumu a je to ok. Nevypada to blbe na puvodnim, takze ani po uprave.
no mi te z te origo gumy poras sjizdelo a vubec to nedrzelo...takze jsem se nas*al a sup na vark pro gumu z faceliftu a pohodicka..

Odpovědět

Zpět na „Archiv“