Topení - málo hřeje do kabiny !?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- pasat
- VWexpert
- Příspěvky: 3451
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kósek od Kladna
Topení - málo hřeje do kabiny !?
Moc mně to netopilo. Tak jsem použil ten čistící prostředek do chladícího systemu (pěkně 3 x za sebou - ať je to tutovka). A teď to topí trochu líp, ale :
Mám climatronic a když dám teplotu HI a větrák na "2" (dva obdeélníčky) tak jde z výdechů krásně horký vzduch. Ale jak přidám na ventilátoru, tak už vzduch dost chladne. Asi se nestačí pořádně ohřát. Čím to je?
1) bordel přímo uvnitř výměníku ?
2) špinavý výměník "z venku" kudy jde vzduch ?
3) zavzdušněný výměník ? Je to reálné?
4) malý průtok vody ve výměníku ?
Co myslíte? Jak to pořádně roztopit? Zima se krutě blíží
Mám climatronic a když dám teplotu HI a větrák na "2" (dva obdeélníčky) tak jde z výdechů krásně horký vzduch. Ale jak přidám na ventilátoru, tak už vzduch dost chladne. Asi se nestačí pořádně ohřát. Čím to je?
1) bordel přímo uvnitř výměníku ?
2) špinavý výměník "z venku" kudy jde vzduch ?
3) zavzdušněný výměník ? Je to reálné?
4) malý průtok vody ve výměníku ?
Co myslíte? Jak to pořádně roztopit? Zima se krutě blíží
- MaraVR6
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Topení - málo hřeje do kabiny !?
Mám to samé a taky si nevím rady.pasat píše:Moc mně to netopilo. Tak jsem použil ten čistící prostředek do chladícího systemu (pěkně 3 x za sebou - ať je to tutovka). A teď to topí trochu líp, ale :
Mám climatronic a když dám teplotu HI a větrák na "2" (dva obdeélníčky) tak jde z výdechů krásně horký vzduch. Ale jak přidám na ventilátoru, tak už vzduch dost chladne. Asi se nestačí pořádně ohřát. Čím to je?
1) bordel přímo uvnitř výměníku ?
2) špinavý výměník "z venku" kudy jde vzduch ?
3) zavzdušněný výměník ? Je to reálné?
4) malý průtok vody ve výměníku ?
Co myslíte? Jak to pořádně roztopit? Zima se krutě blíží
- MaraVR6
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
závada odstraněná
Tak jsem měl ten samý problém. Teď jsem se vrátil s garáže a podle návodu na tomto foru (odvzdušnění -MaraVR6) jsem sundal husí krk vedle baterky pozor je stažený stahovací páskou musíš jí rozstřihnout. Pod ním jsou dvě hadice k tělesu topení. Ta levá má na sobě bílý proužek s dirkou. Sundáš kovovou stahovací pásku a hadici povytáhneš. Ta dirka je na odvzdušnění. Odšroubuješ expansku a zvedneš jí co ti půjde. Z dirky půjde vzduch a pak už jen voda, tak zastrčíš hadici zpět a je hotovo. Jen nastav klimu na econom na HI. Je to lepší dělat za studena. Uvidíš ten pokrok v topení.
Mě už to funguje. Práci zdar
Mě už to funguje. Práci zdar
- yardaz
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
Nechci strašit ale budeš mít zarostlý radiátor topení, mám s tím bohaté zkušenosti......
Když Pássovec, tak TDI!!!!
http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........
http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........
- pasat
- VWexpert
- Příspěvky: 3451
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kósek od Kladna
Re: závada odstraněná
To je tak asi v Golfu, ale v Passatu B5 ? Večer na to kouknu. DíkyMaraVR6 píše:Tak jsem měl ten samý problém. Teď jsem se vrátil s garáže a podle návodu na tomto foru (odvzdušnění -MaraVR6) jsem sundal husí krk vedle baterky pozor je stažený stahovací páskou musíš jí rozstřihnout. Pod ním jsou dvě hadice k tělesu topení. Ta levá má na sobě bílý proužek s dirkou. Sundáš kovovou stahovací pásku a hadici povytáhneš. Ta dirka je na odvzdušnění. Odšroubuješ expansku a zvedneš jí co ti půjde. Z dirky půjde vzduch a pak už jen voda, tak zastrčíš hadici zpět a je hotovo. Jen nastav klimu na econom na HI. Je to lepší dělat za studena. Uvidíš ten pokrok v topení.
Mě už to funguje. Práci zdar
- MaraVR6
- Řidič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: závada odstraněná
Neboj, propláchnul jsi to čističem a vypustil vodu? Tak je to jen zavzdušněné. Měl jsem to taky úplně na písmenko co jsi psal ty tu tvojí závadu.pasat píše:To je tak asi v Golfu, ale v Passatu B5 ? Večer na to kouknu. DíkyMaraVR6 píše:Tak jsem měl ten samý problém. Teď jsem se vrátil s garáže a podle návodu na tomto foru (odvzdušnění -MaraVR6) jsem sundal husí krk vedle baterky pozor je stažený stahovací páskou musíš jí rozstřihnout. Pod ním jsou dvě hadice k tělesu topení. Ta levá má na sobě bílý proužek s dirkou. Sundáš kovovou stahovací pásku a hadici povytáhneš. Ta dirka je na odvzdušnění. Odšroubuješ expansku a zvedneš jí co ti půjde. Z dirky půjde vzduch a pak už jen voda, tak zastrčíš hadici zpět a je hotovo. Jen nastav klimu na econom na HI. Je to lepší dělat za studena. Uvidíš ten pokrok v topení.
Mě už to funguje. Práci zdar
- pasat
- VWexpert
- Příspěvky: 3451
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kósek od Kladna
- VWkolombo
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Tak jak jsi dopadl?pasat píše:Tak v sobotu provedeno, ale bohužel se výsledek nedostavil. Ale napadlo mně : když je docela slušnej přístup k hadicím přímo do radiátoru, tak že bych mohl udělat proplach jen radiátoru nějakým super čističem. Jako se vyplachuji plynové kotle od usazenin. Nedělal už to někdo? Díky
- pasat
- VWexpert
- Příspěvky: 3451
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kósek od Kladna
Psal jsem to do jiného tématu (odvzdušnění) :
Tak už topím !!! Výměník bez problému průchozí(vyzkoušel jsem to zahradní hadicí) , tak jsem znovu zkusil odvzdušnit a je to. Dal jsem auto pořádně čumákem z kopce (předtím ne) a mučil jsem to až z té díry lítala voda 30cm vysoko (předtím ne, jen trochu při zmáčknutí hadice). Takže tak...
Jak mučil?
Pěkně pouta a bič ! HADICI S DÍRKOU PĚKNĚ AŽ NA KRAJÍČEK TRUBKY (NENÍ V NÍ ŽÁDNÝ VÝŘEZ - ALESPOŇ U MNĚ NE) A PAK MOTOR PÁRKRÁT POŘÁDNĚ VYTOČIT NA 4500 OT/MIN. Aby pumpa pořádně točila vodu a vytlačila vzduch (při prvním odvzdušnění jsem to nevěděl) a taky auto dát čumákem z kopce! A povedlo se to. A že je to pořádně odvzdušněné poznáš podle toho, že ti voda z té malé dirky opravdu líta až na deku zespodu haubny. A topí to již opravdu pěkně a rychle (mám tam také origo předehřev chladící kapaliny = 3 svíčky, které zřejmě opravdu fungují správně). Prostě hurá, už mám v autě teplo a skoro hned (cca. po 2 km). Ahoj a držím palce
Tak už topím !!! Výměník bez problému průchozí(vyzkoušel jsem to zahradní hadicí) , tak jsem znovu zkusil odvzdušnit a je to. Dal jsem auto pořádně čumákem z kopce (předtím ne) a mučil jsem to až z té díry lítala voda 30cm vysoko (předtím ne, jen trochu při zmáčknutí hadice). Takže tak...
Jak mučil?
Pěkně pouta a bič ! HADICI S DÍRKOU PĚKNĚ AŽ NA KRAJÍČEK TRUBKY (NENÍ V NÍ ŽÁDNÝ VÝŘEZ - ALESPOŇ U MNĚ NE) A PAK MOTOR PÁRKRÁT POŘÁDNĚ VYTOČIT NA 4500 OT/MIN. Aby pumpa pořádně točila vodu a vytlačila vzduch (při prvním odvzdušnění jsem to nevěděl) a taky auto dát čumákem z kopce! A povedlo se to. A že je to pořádně odvzdušněné poznáš podle toho, že ti voda z té malé dirky opravdu líta až na deku zespodu haubny. A topí to již opravdu pěkně a rychle (mám tam také origo předehřev chladící kapaliny = 3 svíčky, které zřejmě opravdu fungují správně). Prostě hurá, už mám v autě teplo a skoro hned (cca. po 2 km). Ahoj a držím palce
- VWkolombo
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Ta voda stříká i po puštění plynu nabo jen v otáčkách?pasat píše:Psal jsem to do jiného tématu (odvzdušnění) :
Tak už topím !!! Výměník bez problému průchozí(vyzkoušel jsem to zahradní hadicí) , tak jsem znovu zkusil odvzdušnit a je to. Dal jsem auto pořádně čumákem z kopce (předtím ne) a mučil jsem to až z té díry lítala voda 30cm vysoko (předtím ne, jen trochu při zmáčknutí hadice). Takže tak...
Jak mučil?
Pěkně pouta a bič ! HADICI S DÍRKOU PĚKNĚ AŽ NA KRAJÍČEK TRUBKY (NENÍ V NÍ ŽÁDNÝ VÝŘEZ - ALESPOŇ U MNĚ NE) A PAK MOTOR PÁRKRÁT POŘÁDNĚ VYTOČIT NA 4500 OT/MIN. Aby pumpa pořádně točila vodu a vytlačila vzduch (při prvním odvzdušnění jsem to nevěděl) a taky auto dát čumákem z kopce! A povedlo se to. A že je to pořádně odvzdušněné poznáš podle toho, že ti voda z té malé dirky opravdu líta až na deku zespodu haubny. A topí to již opravdu pěkně a rychle (mám tam také origo předehřev chladící kapaliny = 3 svíčky, které zřejmě opravdu fungují správně). Prostě hurá, už mám v autě teplo a skoro hned (cca. po 2 km). Ahoj a držím palce
Díky
- VWkolombo
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha