palivo....
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- FELDA
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: doma
- Kontaktovat uživatele:
palivo....
Takže zakládám zde téma ohledně paliva....ja osobně jezdím na obyč MN,ale LTO bych se nebránil,kdyby byla možnost.......jelikož jsem byl přesvědčen že je to totéž co motorová nafta,jen je jinač obarvená a má minimalně navíc množství síry.....
Určitě se tu někteří najdou co nám o tom něco poví jen tak pro info.....
Určitě se tu někteří najdou co nám o tom něco poví jen tak pro info.....
http://www.live4ride.org" target="_blank
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: palivo....
To je od tebe vcelku zasluzne, protoze by me to take zajimalo, jestli muzu LTO nalit do pasika!!! Jezdite nekdo na to?FELDA píše:Takže zakládám zde téma ohledně paliva....ja osobně jezdím na obyč MN,ale LTO bych se nebránil,kdyby byla možnost.......jelikož jsem byl přesvědčen že je to totéž co motorová nafta,jen je jinač obarvená a má minimalně navíc množství síry.....
Určitě se tu někteří najdou co nám o tom něco poví jen tak pro info.....
Nafťáci všech zemí spojte se!
- Miky
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
nafta
No, protože jsem to rozvážel cisternou, tak vím, že zkratka LTO znamená Lehký Topný Olej a opravdu jsem ho vozil do kotelen.Netvrdím že by ho auto nespálilo,ale jak jsi správně konstatoval, obsahuje velké množství síry, z čehož mi vyplývá že D nebo TD snad,ale Tdi už bych neriskoval a Tdi PD už ani nemluvě.Mimo to, jak klesne teplota pod nulu tak z toho bude jen vosk(pokud bys to nějak nepřihříval). Ostatně, jestli máš tu možnost,tak to vyzkoušej a pak nás všechny informuj jak to funguje. Neboj, mi se ti smát nebudem
_________________
_________________
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak kdo, ale na LTO jezdil v 94 chvíli náš služební Escort a pak když jsem viděl, jak vypadá hliníková hlava čerpadla, tak se mi zatmívalo před očima - LTO má kromě vyššího podílu síry ještě další příměsi, které jsou vůči hliníku dost agresivní - ten hliník potom pórovatí a v místech, kde je potřeba nějaká komprese, tak se po dotyku s rotorem jemně oddroluje a čerpadlo ztrácí tlak, až autí přestane jezdit. Oprava čerpadla tehdá stála 12,5 tisíce.
Klasické pístkové čerpadlo to v klidu požere, tam nejsou podobné dotykové plochy, ale rotační jde do kytek - takže použití LTO - starší náklaďáky, traktory a osobáky se starší konstrukcí čerpadel a litinovým materiálem.
A to nepočítám výše zmíněnou citlivost na teplotu - na LTO provoz jen v létě, v zimě to vyrobí hnusnej osliz, který ucpává trubky a filtry - libovka, když tě to potká na dálnici, kdy je venku -18 a pod autem, kudy vedou trubky tak to leze při velké rychlosti k -30.
Klasické pístkové čerpadlo to v klidu požere, tam nejsou podobné dotykové plochy, ale rotační jde do kytek - takže použití LTO - starší náklaďáky, traktory a osobáky se starší konstrukcí čerpadel a litinovým materiálem.
A to nepočítám výše zmíněnou citlivost na teplotu - na LTO provoz jen v létě, v zimě to vyrobí hnusnej osliz, který ucpává trubky a filtry - libovka, když tě to potká na dálnici, kdy je venku -18 a pod autem, kudy vedou trubky tak to leze při velké rychlosti k -30.
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- Kombajnista
- Pilot
- Příspěvky: 850
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rožnov
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tak nevim, nechci Vam brat iluze, ale ja mel pred pasikem 3 roky Ford Scorpio 2,5TD a na nic jineho jsem nejezdil!! Cele tri roky a nikdy jsem zadny problem nemel, nic jsem nemenil... Starty v pohode, auto jezdilo bez problemu i v -20c a to jsem tezkej horal, kde auto stalo na parkovisti ve spindlu treba 5 dni a vubec nic se nestalo. Proste jsem k nemu prisel, nastartoval a jel a to at bylo +30, ci -20!!!Kombajnista píše:moje řeč..Paskal píše:Takové sračky jako LTO bych si do svého auti nenalíl....
Nevim, treba jsem mel stesti na dobry kus (a to kuci na foru fordscorpio.cz tento motor haneli jak mohli) Ted na neho rad vzpominam. Co jsem s pasikem resil zavad v poslednim pulroku, to jsem se škopkem neresil za 3 roky!!! O financich nemluvim radeji vubec, VW je drahota az to boli. Ale samozrejme se nevzdavam a pasikovi stale verim....
Nafťáci všech zemí spojte se!
- Miky
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
nafta
No je vidět že v tom máš jasno,tak nevím proč ses tady na to ptal.Tak to tam nalej a jezdi.Vozidlo které jsi zde zmiňoval patří do kategorie "Volha,Traktor,Liaz" a tam jsme se v celku shodli že se na to jezdit dá.Teď se bavíme o Tdi a to je trošku rozdíl.Taky bych tu mohl argumentovat tím, že jsem jezdil s Trabantem na technickej benzín,ředidlo,petrolej někdy i nftu a TAKY TO JEZDILO!!! Možná že bude lepší když se rovnou zeptáš tady http://www.upmas.cz/include.php" target="_blank
uvidíš co ti řeknou
uvidíš co ti řeknou
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
tdi a podobné nevím, ale TD ba to jezdí stejně jako na naftu. žádnej rozdíl, akorát se tankovat musí někde, kde ti policajt nezaklepe na rameno
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: nafta
Ty mas k LTO nejakou averzi!!! Ja jsem se tu jen regulerne ptal, zda v pasikovi na to nekdo jezdi a nebo k tomu ma co rici!!! Zatim to tam neleju a bojim se toho z duvodu prave toho, ze tyto motory jsou asi haklivejsi!! Takze jasno v tom nemam, proto se ptam... Ale je fakt, ze jsem jeste neslysel pripad, ze by nekdo odpravil motor z duvodu toho, ze jezdi na LTO. Jsem z pohranici a jelikoz se to tu da sehnat lehce z PL, tak tu na to jezdi spousty lidi...Miky píše:No je vidět že v tom máš jasno,tak nevím proč ses tady na to ptal.Tak to tam nalej a jezdi.Vozidlo které jsi zde zmiňoval patří do kategorie "Volha,Traktor,Liaz" a tam jsme se v celku shodli že se na to jezdit dá.Teď se bavíme o Tdi a to je trošku rozdíl.Taky bych tu mohl argumentovat tím, že jsem jezdil s Trabantem na technickej benzín,ředidlo,petrolej někdy i nftu a TAKY TO JEZDILO!!! Možná že bude lepší když se rovnou zeptáš tady http://www.upmas.cz/include.php" target="_blank
uvidíš co ti řeknou
Nafťáci všech zemí spojte se!
- jens355
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotýčany
- Kontaktovat uživatele:
ja do pasika lto ani nic jinyho krome kvalitni nafty taky lejt nebudu,protoze si to nezaslouzi a kone musi dostat preci napit vam taky nechutna zvetraly pivo a autu byste to klidne udelali,stydte se:D jo a ohledne scorpia to by jezdilo urco na cokoliv ,vsechny veci driv vydrzely vic nez ty modernejsi,takovej zigul byl taky drzak ale to je vsechno pryc...
- FELDA
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: doma
- Kontaktovat uživatele:
máš recht ...ale gdybych měl nějakou dvojku golfa v TD,tak bych jezdil i na olej z kaufuRizek píše:když nemám na naftu tak si nekoupím passata TDI a budu jezdit stopátou, ale pašíka mám leju mu jenom tu nej naftu a jsme spokojený oba
http://www.live4ride.org" target="_blank
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Presne tak! Asi si neco takoveho k pasikovi sezenu, abych se citil dobre, ze jezdim levneji... cha-cha.FELDA píše:máš recht ...ale gdybych měl nějakou dvojku golfa v TD,tak bych jezdil i na olej z kaufuRizek píše:když nemám na naftu tak si nekoupím passata TDI a budu jezdit stopátou, ale pašíka mám leju mu jenom tu nej naftu a jsme spokojený oba
Nafťáci všech zemí spojte se!