palivo....

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Kombajnista
Pilot
Pilot
Příspěvky: 850
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rožnov

Příspěvek od Kombajnista »

DMS píše:
Tomm píše:Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.
Bohužel rozdíl v jízdě oproti obyč.naftě nebyl znatelný.
nevím jestli to platí u nafty,tak mě když tak nekamenujte..
nedávno byl v telce 5.stupeň a testovali tym obyč benzín z makra,BP special(nebo jak se to jmenovalo) a shell VP na 3 rozdílných autech a to-clio 1,6(tuším),golf 5 GTI a subarko impreza..vynulovali řídící jednotky a zkoušelo se..výsledek-vyhrál shell VP,ale s tím,že na clio to nemělo vliv,golf + 8koní a impreza + 15 zhruba...tzn.slabší motor-bez rozdílu..
takže vliv na výkon nic moc,ale má to přídavek aditiv,takže pro motor určitě plus..

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Tomm píše:
DMS píše: Bohužel rozdíl v jízdě oproti obyč.naftě nebyl znatelný.
A rekni mi jeste kolik nadrzi jsi s tim projel? Co jsi bral predtim za naftu a jestli jsi daval nejake aditiva?

U me se rozdil projevil asi po vyjeti 3 plnych nadrzi V-P-Diesel.
Normálně beru u Benziny nějaký Diesel Q nebo Plus či co, vyjel jsem nádrž, zbylo starý nafty asi 6 litru a natankoval jednu plnou u Shellu V-P-Dieselu, ale žádný zlepšení. Možná to chce víc nádrží, ale tím si nejsem jistý a kde nic není a ni smrt nebere :)

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

DMS: Tak jako nemuzes cekat ze ti to po jedne nadrzi pojede jako drak!

Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Tomm píše:DMS: Tak jako nemuzes cekat ze ti to po jedne nadrzi pojede jako drak!

Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
jo,tady nemá být cílem brát to jen kvůli nepatrnému zvednutí výkonu..

Uživatelský avatar
Koudelnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koudelnik »

DMS
Souhlas, kdyz uz jsem si pasika koupil, tak na nem nebudu delat nejaky experimenty s palivem a dam mu to nejlepsi podle svyho vedomi a svedomi :-))) Kdybych chtel jezdit na fritovaci olej, tak si koupim karu za 10t. Myslim, ze kdyby ty nase moturky slysely tyhle debaty o "alternativnich" palivech, nakopaly by nam rit. Proste a jasne dam radsi o 150Kc na nadrzi vic u Shellu a mam klidnou dusicku, ze my tam ty konicci vesele rehtaj.

Uživatelský avatar
vasekcz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vasekcz »

SpeedyJ píše:Tak to zkus, but do vyjde nebo ne, usetris par kacek a pak nechas balik v servisu :) A nebo budes spokojene jezdit. Jinak katik nema moc rad siru.
no s tím balíkem v servisu .. bych se nebál .. to tam stejně necháš i bez LTO :lol: .. možná se ti jen budou míň smát :P

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od molczik »

Tomm píše:DMS: Tak jako nemuzes cekat ze ti to po jedne nadrzi pojede jako drak!

Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
Ty jezdíš pouze na V Power Diesel?

Já dřív tankoval u Shella Disel Extra, ale po tom pořadu v televizi jsem začal jezdit k OMV (Alpin Diesel). A musim říct, že po několika nádržích jsem začal pozorovat "lehčí" chod motoru, trochu se i ztišil a mam pocit že to prostě jede "líp". Motor si pěkně pobroukává, i hydroštely ted už tolik neřvou co dřív. Ale možná že bych se v létě dal na ten Power Diesel... nevim... :?

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

molczik píše:
Tomm píše:DMS: Tak jako nemuzes cekat ze ti to po jedne nadrzi pojede jako drak!

Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
Ty jezdíš pouze na V Power Diesel?

Já dřív tankoval u Shella Disel Extra, ale po tom pořadu v televizi jsem začal jezdit k OMV (Alpin Diesel). A musim říct, že po několika nádržích jsem začal pozorovat "lehčí" chod motoru, trochu se i ztišil a mam pocit že to prostě jede "líp". Motor si pěkně pobroukává, i hydroštely ted už tolik neřvou co dřív. Ale možná že bych se v létě dal na ten Power Diesel... nevim... :?

OMV musím pochválit co se týká oleje. Takže asi od nich zkusím i tu naftu. Po jejich oleji mám jemnější a tišší motor, krása.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

molczik píše:
Tomm píše:DMS: Tak jako nemuzes cekat ze ti to po jedne nadrzi pojede jako drak!

Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
Ty jezdíš pouze na V Power Diesel?
Jo, uz asi pul roku. Mam shellku za barakem, ale tam ho nemaji, tak musim brat na dalnici nebo na druhym konci brna :roll:
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od molczik »

Tomm píše:
molczik píše: Ty jezdíš pouze na V Power Diesel?
Jo, uz asi pul roku. Mam shellku za barakem, ale tam ho nemaji, tak musim brat na dalnici nebo na druhym konci brna :roll:
A pozoruješ zlepšení oproti "normální" naftě? Rozdíl 2,- na litru mi přijde jako docela dost. Vyplatí se to vubec?

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

molczik píše:A pozoruješ zlepšení oproti "normální" naftě? Rozdíl 2,- na litru mi přijde jako docela dost. Vyplatí se to vubec?
Pisu to tu:
Tomm píše: Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
Jinymi slovy, radsi dam ted necely 2kc za litr navic nez pak kupovat filtr, cerpadlo, vstriky atd.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
deny
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od deny »

na LTO jezdim od r.1993 v autech VW G2td G3gtd a ted páša 2.5tdi a žadny problem s tim ze do kazdyho druhyho kanystru dam 2dcl.mot. oleje a kdyz je vic jak -5 tak řiznu 1:1 s normalni naftou fakt sem najezdil s tema autama cca 300000km a vubec nic takze nic menit nebudu a nikdo mi to nevymluvi.kamos ma boru 1.9 PD a jezdi na to taky uz 3 rok a taky vse O.K a vubec co je lepsi tankovat 1ltr. za 15kc nebo za 29?a to uz je ku*va rozdil ne?

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od molczik »

Tomm píše:
molczik píše:A pozoruješ zlepšení oproti "normální" naftě? Rozdíl 2,- na litru mi přijde jako docela dost. Vyplatí se to vubec?
Pisu to tu:
Tomm píše: Ja mam 66kw TDI a projevilo se to na mirne lepsim startovani, o malinko nizsi spotrebe a hlavne na dalnici kdyz tomu ve 130ti stoupnu, tak porad zrychluje, s obyc naftou je jak snek. Tohle vsechno je ale velmi subjektivni. Mnohem dulezitejsi je pro me ten fakt, ze davam motoru to nejlepsi co se da sehnat a ze nemusim resit nejaky ucpany (pricpany) filtry, vstriky, cerpadlo apod.
Jinymi slovy, radsi dam ted necely 2kc za litr navic nez pak kupovat filtr, cerpadlo, vstriky atd.
Obyčejná nafta, pokud je kvalitní, tak ti přeci nedojebe auto tak, že musíš měnit vstřiky, čerpadlo apod. Mě šlo spíš o rozdíly v jízdních vlastnostech. Kvuli té nižší spotřebě to asi vyzkoušim. Pár nádrží a uvidim.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

molczik píše:Obyčejná nafta, pokud je kvalitní, tak ti přeci nedojebe auto tak, že musíš měnit vstřiky, čerpadlo apod. Mě šlo spíš o rozdíly v jízdních vlastnostech. Kvuli té nižší spotřebě to asi vyzkoušim. Pár nádrží a uvidim.
To zalezi na konkretni benzince. Vetsina z nich ma peknej humus... KVALITNI nafta se u nas neprodava, to mozna tak v nemecku.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od molczik »

Tomm píše:
molczik píše:Obyčejná nafta, pokud je kvalitní, tak ti přeci nedojebe auto tak, že musíš měnit vstřiky, čerpadlo apod. Mě šlo spíš o rozdíly v jízdních vlastnostech. Kvuli té nižší spotřebě to asi vyzkoušim. Pár nádrží a uvidim.
To zalezi na konkretni benzince. Vetsina z nich ma peknej humus... KVALITNI nafta se u nas neprodava, to mozna tak v nemecku.
Já naftě u OMV věřim. Asi tak jako ty tomu V Poweru. Ale to jsme tu řešili nedávno v jiném foru. :wink:

Odpovědět

Zpět na „Archiv“