vis co se rika....fordem tam a vlakem zpatky.....kdo vi ktere poradove cislo GO motoru mel ten skopek za sebouberrky píše:Tak nevim, nechci Vam brat iluze, ale ja mel pred pasikem 3 roky Ford Scorpio 2,5TD a na nic jineho jsem nejezdil!! Cele tri roky a nikdy jsem zadny problem nemel, nic jsem nemenil... Starty v pohode, auto jezdilo bez problemu i v -20c a to jsem tezkej horal, kde auto stalo na parkovisti ve spindlu treba 5 dni a vubec nic se nestalo. Proste jsem k nemu prisel, nastartoval a jel a to at bylo +30, ci -20!!!Kombajnista píše: moje řeč..
Nevim, treba jsem mel stesti na dobry kus (a to kuci na foru fordscorpio.cz tento motor haneli jak mohli) Ted na neho rad vzpominam. Co jsem s pasikem resil zavad v poslednim pulroku, to jsem se škopkem neresil za 3 roky!!! O financich nemluvim radeji vubec, VW je drahota az to boli. Ale samozrejme se nevzdavam a pasikovi stale verim....
palivo....
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- kubiss
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- Pablo
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nový Jičín
Moje řeč
Mám B4 Tdi 66KW a jezdim pro naftu jen na Shell, tankuju vždy plnou a když si to spočítám, tak mi to žere necelých 5 litrů, kolikrát se mi aní nechce věřit. Nevím, zdá má smysl snažit se ještě někde ušetřit a riskovat, že mě motor pošle někam Já bych snad nenatankkoval nějaký brajgl do auta snad ani kdybych měl pomalu jistotu, že to nic neudělá. Takže, můj názor na toto téma... kdo chce ušetřit na palivu ať jezdí na
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Moje řeč
Vidis a vse je jen tvuj pocit! Proste v reklame ti reknou, ze Shell je nejlepsi a je treba si i priplatit a clovek na to samozrejme uslysi a veri tomu!!! A pritom palivo na Shell se lisi jen malinko od LTO a neni to nic moc....Ale hold, kdyz to rikaji, tak to asi bude!!!Pablo píše:Mám B4 Tdi 66KW a jezdim pro naftu jen na Shell, tankuju vždy plnou a když si to spočítám, tak mi to žere necelých 5 litrů, kolikrát se mi aní nechce věřit. Nevím, zdá má smysl snažit se ještě někde ušetřit a riskovat, že mě motor pošle někam Já bych snad nenatankkoval nějaký brajgl do auta snad ani kdybych měl pomalu jistotu, že to nic neudělá. Takže, můj názor na toto téma... kdo chce ušetřit na palivu ať jezdí na
Nafťáci všech zemí spojte se!
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: Moje řeč
Taktak, co usetrim na levne nafte pak zaplatim na palivovym filtru, cisteni nadrze, repasi vstriku atd.Pablo píše:Mám B4 Tdi 66KW a jezdim pro naftu jen na Shell, tankuju vždy plnou a když si to spočítám, tak mi to žere necelých 5 litrů, kolikrát se mi aní nechce věřit. Nevím, zdá má smysl snažit se ještě někde ušetřit a riskovat, že mě motor pošle někam Já bych snad nenatankkoval nějaký brajgl do auta snad ani kdybych měl pomalu jistotu, že to nic neudělá. Takže, můj názor na toto téma... kdo chce ušetřit na palivu ať jezdí na
No, jasne ze zadnej zazrak to neni, ale neco na tom bude, protoze minulou zimu pri -28°C jsem nastartoval, kolega s obycejnou naftou nikoliv. Navic je poznat na dalnici mirne lepsi akceleraci (subjektivni, nikoliv objektivni). Je to reklama, to se nehadam a rozdil od obyc. nafty nebude velky, ale "neco" na tom je. Ted musi kazdy individualne zvazit zda mu to "neco" stoji za ty penize navic nebo ne.berrky píše:Vidis a vse je jen tvuj pocit! Proste v reklame ti reknou, ze Shell je nejlepsi a je treba si i priplatit a clovek na to samozrejme uslysi a veri tomu!!! A pritom palivo na Shell se lisi jen malinko od LTO a neni to nic moc....Ale hold, kdyz to rikaji, tak to asi bude!!!
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Hmm, nevim, ale pro skopka jsem si byl sam v SRN, mel 220000km najeto. Vymenil jsem mu olej, filtry, rozvody ne, protoze ma retez. Tim to vse skoncilo, zadne dalsi vymeny se nekonaly (jen samozrejme olej a filtr po 15000km). 3 roky jsem jezdil a to jsem za nim jeste tahal auta z nemec!!! S cistym svedomim jsem ho nadelil dalsimu stastlivci, ktery si ho uziva urcite dodnes.... Vzpominam rad, kdyby nebyl tak linej a zadni lemy nekorodovaly, mel jsem ho i dnes...kubiss píše:vis co se rika....fordem tam a vlakem zpatky.....kdo vi ktere poradove cislo GO motoru mel ten skopek za sebouberrky píše: Tak nevim, nechci Vam brat iluze, ale ja mel pred pasikem 3 roky Ford Scorpio 2,5TD a na nic jineho jsem nejezdil!! Cele tri roky a nikdy jsem zadny problem nemel, nic jsem nemenil... Starty v pohode, auto jezdilo bez problemu i v -20c a to jsem tezkej horal, kde auto stalo na parkovisti ve spindlu treba 5 dni a vubec nic se nestalo. Proste jsem k nemu prisel, nastartoval a jel a to at bylo +30, ci -20!!!
Nevim, treba jsem mel stesti na dobry kus (a to kuci na foru fordscorpio.cz tento motor haneli jak mohli) Ted na neho rad vzpominam. Co jsem s pasikem resil zavad v poslednim pulroku, to jsem se škopkem neresil za 3 roky!!! O financich nemluvim radeji vubec, VW je drahota az to boli. Ale samozrejme se nevzdavam a pasikovi stale verim....
Nafťáci všech zemí spojte se!
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Brasil10
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- JonatanCl
- Pilot
- Příspěvky: 839
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
- Kontaktovat uživatele:
Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.
Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.
Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.JonatanCl píše:Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.
Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Tak tak. Obyč. Shell nafta pochází z Pardubic. Já jezdim na OMV, ta se dováží. Aspoň teda ta Alpin Diesel.Tomm píše:Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.JonatanCl píše:Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.
Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
- stockach
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prievidza
Netrápte svoje autá tými sr..čkami. Ak chcete vedieť, čo do nich lejete, neflákajte sa len po tomto fóre ale skúste si pozrieť aj nejaké iné stránky. Tak napríklad stránky nejakých spracovateľov ropy a tam si nájdite "akostné špecifikácie" jednotlivých produktov. Možno ich tam niekto má aj s komplet laboratórnymi rozbormi, nie sú to žiadne tajomstvá. No a tam si mrknite hlavne obsah živíc a parafínov, destilačný zvyšok, obsah síry, bod vzplanutia atď. No apotom zbadáte ten rozdiel medzi LTO a Naftou.Pre skalných: motor T-148 a T-815 sú viacpalivové, tým je to jedno...
- berrky
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tvuj nazor ti neberu, ani nechci. Ale stejne tak, jako je to jedno T-148 a T-815, tak je to jedno motorum TD, TDI, CRDI, TDCI, atd...stockach píše:Netrápte svoje autá tými sr..čkami. Ak chcete vedieť, čo do nich lejete, neflákajte sa len po tomto fóre ale skúste si pozrieť aj nejaké iné stránky. Tak napríklad stránky nejakých spracovateľov ropy a tam si nájdite "akostné špecifikácie" jednotlivých produktov. Možno ich tam niekto má aj s komplet laboratórnymi rozbormi, nie sú to žiadne tajomstvá. No a tam si mrknite hlavne obsah živíc a parafínov, destilačný zvyšok, obsah síry, bod vzplanutia atď. No apotom zbadáte ten rozdiel medzi LTO a Naftou.Pre skalných: motor T-148 a T-815 sú viacpalivové, tým je to jedno...
Nafťáci všech zemí spojte se!
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Bohužel rozdíl v jízdě oproti obyč.naftě nebyl znatelný.Tomm píše:Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.JonatanCl píše:Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.
Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
A rekni mi jeste kolik nadrzi jsi s tim projel? Co jsi bral predtim za naftu a jestli jsi daval nejake aditiva?DMS píše:Bohužel rozdíl v jízdě oproti obyč.naftě nebyl znatelný.Tomm píše:Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.
U me se rozdil projevil asi po vyjeti 3 plnych nadrzi V-P-Diesel.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.