palivo....

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
kubiss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiss »

berrky píše:
Kombajnista píše: moje řeč.. :wink:
Tak nevim, nechci Vam brat iluze, ale ja mel pred pasikem 3 roky Ford Scorpio 2,5TD a na nic jineho jsem nejezdil!! Cele tri roky a nikdy jsem zadny problem nemel, nic jsem nemenil... Starty v pohode, auto jezdilo bez problemu i v -20c a to jsem tezkej horal, kde auto stalo na parkovisti ve spindlu treba 5 dni a vubec nic se nestalo. Proste jsem k nemu prisel, nastartoval a jel a to at bylo +30, ci -20!!!
Nevim, treba jsem mel stesti na dobry kus (a to kuci na foru fordscorpio.cz tento motor haneli jak mohli) Ted na neho rad vzpominam. Co jsem s pasikem resil zavad v poslednim pulroku, to jsem se škopkem neresil za 3 roky!!! O financich nemluvim radeji vubec, VW je drahota az to boli. Ale samozrejme se nevzdavam a pasikovi stale verim....
vis co se rika....fordem tam a vlakem zpatky.....kdo vi ktere poradove cislo GO motoru mel ten skopek za sebou :lol:

Uživatelský avatar
Pablo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nový Jičín

Moje řeč

Příspěvek od Pablo »

Mám B4 Tdi 66KW a jezdim pro naftu jen na Shell, tankuju vždy plnou a když si to spočítám, tak mi to žere necelých 5 litrů, kolikrát se mi aní nechce věřit. Nevím, zdá má smysl snažit se ještě někde ušetřit a riskovat, že mě motor pošle někam :? Já bych snad nenatankkoval nějaký brajgl do auta snad ani kdybych měl pomalu jistotu, že to nic neudělá. Takže, můj názor na toto téma... kdo chce ušetřit na palivu ať jezdí na :velo:

Uživatelský avatar
berrky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Moje řeč

Příspěvek od berrky »

Pablo píše:Mám B4 Tdi 66KW a jezdim pro naftu jen na Shell, tankuju vždy plnou a když si to spočítám, tak mi to žere necelých 5 litrů, kolikrát se mi aní nechce věřit. Nevím, zdá má smysl snažit se ještě někde ušetřit a riskovat, že mě motor pošle někam :? Já bych snad nenatankkoval nějaký brajgl do auta snad ani kdybych měl pomalu jistotu, že to nic neudělá. Takže, můj názor na toto téma... kdo chce ušetřit na palivu ať jezdí na :velo:
Vidis a vse je jen tvuj pocit! Proste v reklame ti reknou, ze Shell je nejlepsi a je treba si i priplatit a clovek na to samozrejme uslysi a veri tomu!!! A pritom palivo na Shell se lisi jen malinko od LTO a neni to nic moc....Ale hold, kdyz to rikaji, tak to asi bude!!!
Nafťáci všech zemí spojte se!

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Moje řeč

Příspěvek od Tomm »

Pablo píše:Mám B4 Tdi 66KW a jezdim pro naftu jen na Shell, tankuju vždy plnou a když si to spočítám, tak mi to žere necelých 5 litrů, kolikrát se mi aní nechce věřit. Nevím, zdá má smysl snažit se ještě někde ušetřit a riskovat, že mě motor pošle někam :? Já bych snad nenatankkoval nějaký brajgl do auta snad ani kdybych měl pomalu jistotu, že to nic neudělá. Takže, můj názor na toto téma... kdo chce ušetřit na palivu ať jezdí na :velo:
Taktak, co usetrim na levne nafte pak zaplatim na palivovym filtru, cisteni nadrze, repasi vstriku atd.
berrky píše:Vidis a vse je jen tvuj pocit! Proste v reklame ti reknou, ze Shell je nejlepsi a je treba si i priplatit a clovek na to samozrejme uslysi a veri tomu!!! A pritom palivo na Shell se lisi jen malinko od LTO a neni to nic moc....Ale hold, kdyz to rikaji, tak to asi bude!!!
No, jasne ze zadnej zazrak to neni, ale neco na tom bude, protoze minulou zimu pri -28°C jsem nastartoval, kolega s obycejnou naftou nikoliv. Navic je poznat na dalnici mirne lepsi akceleraci (subjektivni, nikoliv objektivni). Je to reklama, to se nehadam a rozdil od obyc. nafty nebude velky, ale "neco" na tom je. Ted musi kazdy individualne zvazit zda mu to "neco" stoji za ty penize navic nebo ne.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
berrky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od berrky »

kubiss píše:
berrky píše: Tak nevim, nechci Vam brat iluze, ale ja mel pred pasikem 3 roky Ford Scorpio 2,5TD a na nic jineho jsem nejezdil!! Cele tri roky a nikdy jsem zadny problem nemel, nic jsem nemenil... Starty v pohode, auto jezdilo bez problemu i v -20c a to jsem tezkej horal, kde auto stalo na parkovisti ve spindlu treba 5 dni a vubec nic se nestalo. Proste jsem k nemu prisel, nastartoval a jel a to at bylo +30, ci -20!!!
Nevim, treba jsem mel stesti na dobry kus (a to kuci na foru fordscorpio.cz tento motor haneli jak mohli) Ted na neho rad vzpominam. Co jsem s pasikem resil zavad v poslednim pulroku, to jsem se škopkem neresil za 3 roky!!! O financich nemluvim radeji vubec, VW je drahota az to boli. Ale samozrejme se nevzdavam a pasikovi stale verim....
vis co se rika....fordem tam a vlakem zpatky.....kdo vi ktere poradove cislo GO motoru mel ten skopek za sebou :lol:
Hmm, nevim, ale pro skopka jsem si byl sam v SRN, mel 220000km najeto. Vymenil jsem mu olej, filtry, rozvody ne, protoze ma retez. Tim to vse skoncilo, zadne dalsi vymeny se nekonaly (jen samozrejme olej a filtr po 15000km). 3 roky jsem jezdil a to jsem za nim jeste tahal auta z nemec!!! S cistym svedomim jsem ho nadelil dalsimu stastlivci, ktery si ho uziva urcite dodnes.... Vzpominam rad, kdyby nebyl tak linej a zadni lemy nekorodovaly, mel jsem ho i dnes...
Nafťáci všech zemí spojte se!

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od teekey »

takze Shell? Ja beru diesel u ESSO, maji tam pravidelne jedny z nejlepsich cen (brno), kvalitu nebudu posuzovat, ale zajimaly by me nazory na ten SHELL, kdyz uz jezdim po dalnici, esli nejakou kacku navic za litr mi vadit nebude, hlavne kdyz to bude jezdit kazdy den - jaro/leto/podzim/zima

Uživatelský avatar
fofo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zvolen

LPG

Příspěvek od fofo »

Ja mam benzin 1,6 a splynovac na LPG.Uz som pocul kadeco na LPG, ale ja som spokojny. Ak ti to bude slapat na LTO tak je dobre, ak nie tak sa na to vy...
Najlepší je život krtka, cez deň spí a v noci tiež.

Uživatelský avatar
Brasil10
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 477
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brasil10 »

Rizek píše:když nemám na naftu tak si nekoupím passata TDI a budu jezdit stopátou, ale pašíka mám leju mu jenom tu nej naftu a jsme spokojený oba :P
Moje řeč.. Jedine Shell power Diesel, nebo jak se zas ta lepčí jmenuje a pohodička...

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.

Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

JonatanCl píše:Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.

Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od molczik »

Tomm píše:
JonatanCl píše:Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.

Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.
Tak tak. Obyč. Shell nafta pochází z Pardubic. Já jezdim na OMV, ta se dováží. Aspoň teda ta Alpin Diesel.

Uživatelský avatar
stockach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od stockach »

Netrápte svoje autá tými sr..čkami. :cry: Ak chcete vedieť, čo do nich lejete, neflákajte sa len po tomto fóre :D :D :D :lol: :lol: :lol: ale skúste si pozrieť aj nejaké iné stránky. Tak napríklad stránky nejakých spracovateľov ropy a tam si nájdite "akostné špecifikácie" jednotlivých produktov. Možno ich tam niekto má aj s komplet laboratórnymi rozbormi, nie sú to žiadne tajomstvá. No a tam si mrknite hlavne obsah živíc a parafínov, destilačný zvyšok, obsah síry, bod vzplanutia atď. No apotom zbadáte ten rozdiel medzi LTO a Naftou.Pre skalných: motor T-148 a T-815 sú viacpalivové, tým je to jedno... :wink: :wink: :wink:

Uživatelský avatar
berrky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od berrky »

stockach píše:Netrápte svoje autá tými sr..čkami. :cry: Ak chcete vedieť, čo do nich lejete, neflákajte sa len po tomto fóre :D :D :D :lol: :lol: :lol: ale skúste si pozrieť aj nejaké iné stránky. Tak napríklad stránky nejakých spracovateľov ropy a tam si nájdite "akostné špecifikácie" jednotlivých produktov. Možno ich tam niekto má aj s komplet laboratórnymi rozbormi, nie sú to žiadne tajomstvá. No a tam si mrknite hlavne obsah živíc a parafínov, destilačný zvyšok, obsah síry, bod vzplanutia atď. No apotom zbadáte ten rozdiel medzi LTO a Naftou.Pre skalných: motor T-148 a T-815 sú viacpalivové, tým je to jedno... :wink: :wink: :wink:
Tvuj nazor ti neberu, ani nechci. Ale stejne tak, jako je to jedno T-148 a T-815, tak je to jedno motorum TD, TDI, CRDI, TDCI, atd...
Nafťáci všech zemí spojte se!

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Tomm píše:
JonatanCl píše:Shell Power Diesel je dobrý - pocitově mi pašík jel líp, spotřeba zůstala stejná.
Na normální Shell diesel mi to autí pocitově jede hůř, než když natankuju u AirConnection - vozí si paliva z Čepra vlastní cisternou - osobně ověřeno. Cena je o korunu nižší než Shell, jede to líp a teď při těch -18 startoval pašík na cinknutí.
A spotřeba stále stejná - průměr 4,6.

Takže taky asi závisí na tom, u které Shellky tankuju - mám jich k dispozici celkem 4 stanice v okolí
Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.
Bohužel rozdíl v jízdě oproti obyč.naftě nebyl znatelný.

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

DMS píše:
Tomm píše:Jde o to, ze obyc nafta Shell je shit co kupujou od mistnich, kdezto V-P-Diesel je specialni palivo co dovazi ze zahranici.
Bohužel rozdíl v jízdě oproti obyč.naftě nebyl znatelný.
A rekni mi jeste kolik nadrzi jsi s tim projel? Co jsi bral predtim za naftu a jestli jsi daval nejake aditiva?

U me se rozdil projevil asi po vyjeti 3 plnych nadrzi V-P-Diesel.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Odpovědět

Zpět na „Archiv“