ztrácí se chladící kapalina

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

vaha píše:pokud to tlakuje tak neni kapánim :idea:
Je teda normální, že je tam nějaký tlak nebo to má být úplně bez tlaku?
Pokud by byla prasklá hlava nebo těsnění tak bude z tý úzký hadičky stříkat voda nebo to tak být nemusí?
Už opravdu nevím co s tím, protože jediný místo kde to bylo někdy mokrý je pod hadičkou, kterou jsem nasadil na přepad zespoda expanzní nádobky.

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

mili píše:
vaha píše:pokud to tlakuje tak neni kapánim :idea:
Je teda normální, že je tam nějaký tlak nebo to má být úplně bez tlaku?
Pokud by byla prasklá hlava nebo těsnění tak bude z tý úzký hadičky stříkat voda nebo to tak být nemusí?
Už opravdu nevím co s tím, protože jediný místo kde to bylo někdy mokrý je pod hadičkou, kterou jsem nasadil na přepad zespoda expanzní nádobky.
Tak že tam je míárně vyšší tlak je normální,musí jít normálně zmáčknout hadice co jdou z nebo do chladiče,púokud jsou tvrdý je to špatný a něco bhc stim dělal,pač potom rádi pukaj chladiče,buď vodní nebo topení...pokud praskne topení,tak to máš rozebrat celej vnitřek

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

vaha píše:
mili píše: Je teda normální, že je tam nějaký tlak nebo to má být úplně bez tlaku?
Pokud by byla prasklá hlava nebo těsnění tak bude z tý úzký hadičky stříkat voda nebo to tak být nemusí?
Už opravdu nevím co s tím, protože jediný místo kde to bylo někdy mokrý je pod hadičkou, kterou jsem nasadil na přepad zespoda expanzní nádobky.
Tak že tam je míárně vyšší tlak je normální,musí jít normálně zmáčknout hadice co jdou z nebo do chladiče,púokud jsou tvrdý je to špatný a něco bhc stim dělal,pač potom rádi pukaj chladiče,buď vodní nebo topení...pokud praskne topení,tak to máš rozebrat celej vnitřek
Dnes jsem zkoušel zmačknout hadice a jde to v pohodě. Ta co jde z vrchu chladiče jde ale zmačknout o něco hůř než ta co vede do spodu.

Uživatelský avatar
fofo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zvolen

Cladiaca zmes

Příspěvek od fofo »

pozri sa na kurenie, hlavnena plastove priruby zbloku motora moze ti to unikat cez mikrotrhlinu, ak tonie je tesnenie pod hlavou. mne sa tratila chlad. zmes a nakoniec to bolo v plastovej prirube kurenia, ale zistil som to len pri demontazi a podrobnej kontrole./skontroluj cely okruh/
Najlepší je život krtka, cez deň spí a v noci tiež.

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

mili píše:
vaha píše: Tak že tam je míárně vyšší tlak je normální,musí jít normálně zmáčknout hadice co jdou z nebo do chladiče,púokud jsou tvrdý je to špatný a něco bhc stim dělal,pač potom rádi pukaj chladiče,buď vodní nebo topení...pokud praskne topení,tak to máš rozebrat celej vnitřek
Dnes jsem zkoušel zmačknout hadice a jde to v pohodě. Ta co jde z vrchu chladiče jde ale zmačknout o něco hůř než ta co vede do spodu.
Těžko říct,to bych musel vidět jak moc to tlakuje,ale jestli to je tak jak píšeš na začátku že tam je hrozný tlak,tka to neni dobrý,ta vrchní hadice by měla jít zmáčknout bez problemu

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

vaha píše:
mili píše: Dnes jsem zkoušel zmačknout hadice a jde to v pohodě. Ta co jde z vrchu chladiče jde ale zmačknout o něco hůř než ta co vede do spodu.
Těžko říct,to bych musel vidět jak moc to tlakuje,ale jestli to je tak jak píšeš na začátku že tam je hrozný tlak,tka to neni dobrý,ta vrchní hadice by měla jít zmáčknout bez problemu
Ještě se zeptám. Zmáčknutím bez problémů myslíš to, že jde hadice v pohodě zmáčknout tak, že je z ní placka a stěny se zevnitř vzájemně dotýkají?
Jinak u plastových přírub je zespodu vidět takový bílý jakoby "krápníky". Nevím jak jinak to popsat, ale že by to tam bylo přímo mokré vidět není. Mohlo by to ztrácení být způsobeno tímto a voda např. uniká tak pomalu, že se stihne vypařit a zůstanou jen ty "krápníčky"?
Díky.

Uživatelský avatar
Mitalita
Řidič
Řidič
Příspěvky: 109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mitalita »

podle toho co pises, tak to bude tesneni pod hlavou. kdyby to byla vodni pumpa, tak se ti to bude prehrivat a podle me, kdybys mel deravej chladic, tak se ti to nebude tlakovat. U tesneni pod hlavou taky neni pravidlo, ze by ti sel olej do vody, ale i obracene. Poznas to tak, kdyz sundas vicko od oleje, tak na nem bude vytvoren takovy zpeneny hnus. Taky by se to dalo poznat na merce na olej.

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

Mitalita píše:podle toho co pises, tak to bude tesneni pod hlavou. kdyby to byla vodni pumpa, tak se ti to bude prehrivat a podle me, kdybys mel deravej chladic, tak se ti to nebude tlakovat. U tesneni pod hlavou taky neni pravidlo, ze by ti sel olej do vody, ale i obracene. Poznas to tak, kdyz sundas vicko od oleje, tak na nem bude vytvoren takovy zpeneny hnus. Taky by se to dalo poznat na merce na olej.
Pumpa má najeto 20 tis. a chladí to v pohodě. Chladič jsem měnil před rokem takže by s ním neměl být problém. Olej jsem měnil asi před měsícem a vypadal úplně normálně. Na měrce a ani na víčku není nic vidět a ve vodě také ne. Asi mě nezbyde nic jiného než se podívat na to těsnění.
Ještě mě napadá jak se pozná pokud teče chladič topení?
Je někde vyveden nějaký odtokový kanálek?

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

mili píše:
Mitalita píše:podle toho co pises, tak to bude tesneni pod hlavou. kdyby to byla vodni pumpa, tak se ti to bude prehrivat a podle me, kdybys mel deravej chladic, tak se ti to nebude tlakovat. U tesneni pod hlavou taky neni pravidlo, ze by ti sel olej do vody, ale i obracene. Poznas to tak, kdyz sundas vicko od oleje, tak na nem bude vytvoren takovy zpeneny hnus. Taky by se to dalo poznat na merce na olej.
Pumpa má najeto 20 tis. a chladí to v pohodě. Chladič jsem měnil před rokem takže by s ním neměl být problém. Olej jsem měnil asi před měsícem a vypadal úplně normálně. Na měrce a ani na víčku není nic vidět a ve vodě také ne. Asi mě nezbyde nic jiného než se podívat na to těsnění.
Ještě mě napadá jak se pozná pokud teče chladič topení?
Je někde vyveden nějaký odtokový kanálek?
Pozná se to tak že máš mokrej interier,rosíse sklo,vlhko...haidce musí jít zmáčknout tak jak řikáš,jak je ta hadice ztvrdlá a mačká se to blbě,tak to je problém

Uživatelský avatar
Mitalita
Řidič
Řidič
Příspěvky: 109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mitalita »

a to uz ti mizi kapalina mesic?
Ale jak rikam, neni pravidlo, aby sla voda do oleje nebo obracene.
Ale jak pises, ze ti to hodne tlakuje, tak to bude urcite to tesneni.

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

Mitalita píše:a to uz ti mizi kapalina mesic?
Ale jak rikam, neni pravidlo, aby sla voda do oleje nebo obracene.
Ale jak pises, ze ti to hodne tlakuje, tak to bude urcite to tesneni.
Kapalina mě ubyla z rysky max. na min. tak za 2 měsíce a to najedu měsíčně přibližně 2 tis. km. Takže se ztrácí opravdu velmi pomalu. Jinak už jsem se smířil s tím, že budu muset pravděpodobně vyměnit to těsnění a proto se zeptám jestli někdo nevíte kolik tak může výměna stát? Nevím totiž jak je to složitý a zda bych to zvládl sám.

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

mili píše:
Mitalita píše:a to uz ti mizi kapalina mesic?
Ale jak rikam, neni pravidlo, aby sla voda do oleje nebo obracene.
Ale jak pises, ze ti to hodne tlakuje, tak to bude urcite to tesneni.
Kapalina mě ubyla z rysky max. na min. tak za 2 měsíce a to najedu měsíčně přibližně 2 tis. km. Takže se ztrácí opravdu velmi pomalu. Jinak už jsem se smířil s tím, že budu muset pravděpodobně vyměnit to těsnění a proto se zeptám jestli někdo nevíte kolik tak může výměna stát? Nevím totiž jak je to složitý a zda bych to zvládl sám.
záleží co se všechno bude dělat cca kolem bůra by ses měl vejít pokud ti to bude někdo dělat...Složitý pro někoho jo pro někoho ne,hlavně potřebuješ momenťák a vědět v jakém pořadí dotahovat hlavu...jenže těsnění je nejlevnější varianta,kdyby jsi potom musel odstrojit hlavu,tak ještě potřebuješ speciální nástroj na ventily

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

Bůra, to je celkem dost, ale asi mě nic jiného nezbyde. Momenťák sice mám, na autě si dělám skoro všechno sám, ale na těsnění nevím jestli bych si troufl. Možná tak s někým kdo už to dělal.
Protože je mi jasný, že se bude muset sundat rozvodový řemen tak se jen zeptám zda se musí odstrojit i celý předek auta.

Dnes jsem zkusil koupit nové víčko, ale je to pořád stejný. :cry:

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaha »

mili píše:Bůra, to je celkem dost, ale asi mě nic jiného nezbyde. Momenťák sice mám, na autě si dělám skoro všechno sám, ale na těsnění nevím jestli bych si troufl. Možná tak s někým kdo už to dělal.
Protože je mi jasný, že se bude muset sundat rozvodový řemen tak se jen zeptám zda se musí odstrojit i celý předek auta.

Dnes jsem zkusil koupit nové víčko, ale je to pořád stejný. :cry:
No teoreticky pokud budeš sundávat jen hlavu by jsi nemusel,ale člověk nikdy neví :lol: navíc pak taky musíš trefit správnou tloušťku těsnění

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

Těsnění je myslím značený počtem dírek nebo zářezů, s tím by neměl být problém.
Spíše mě zaráží, že když jsem dnes jel tak mě zase lítala teplota nahoru dolů což se mi stalo naposledy asi před 2 týdny. Jeden známý mě říkal, že by ještě všechny tyto problémy mohl dělat termostat, a že by mohl způsobovat i ten tlak v hadicích. Co si o tom myslíte?

Sice jsem ho měnil před rokem, ale zase si říkám, že je lepší zkusit vyměnit termostat za 2 stovky než těsnění za 5 litrů.

Odpovědět

Zpět na „Archiv“