ztrácí se chladící kapalina
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- mili
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Klatovy
Re: výměna termostatu
Tak bohužel výměna termostatu moc nepomohla. Voda se ztrácí i nadále a pod hadičkou z přepadu je to mokrý. Dnes mě zase po 14 dnech začala lítat teplota. Už to vidím opravdu na to těsnění pod hlavou, protože mě nic jiného nenapadá.mili píše:Tak jsem hned včera večer vyměnil termostat. Prvních 30 km vše v pohodě, rafička po celou dobu na 90, hadice po dojezdu měkké. Dnes jsem ujel dalších 35 km, teplota celou dobu 90, ale hadice po dojezdu již zase tvrdší.
Ještě mě napadlo jestli to nemůže být nějaké zavzdušněné, ale topí to normálně.
Myslíte, že i vzduch v okruhu by mohl způsobovat ten tlak a nebo už opravdu nezbývá nic jiného než zkusit vyměnit těsnění?
Všem díky za rady.
- juraj_vranak
- Pilot
- Příspěvky: 715
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, mne tie mizne chl. kvapalina, ale v poslednej dobe to u je extrem. Pred jazdou som dolial do max. vodou, a po dennom prebehnuti cca 350km (klima stale zapnuta) otvorim kapotu a čo vidím ? Prd-baraní, v nádrke cca 3cm pod minimom..infarkt ! v servise mi stale tvrdia e je to na vymenu minimalne tesnenia pod hlavou, resp. e na hlave moe byt trhlinka a pod. čie oprava na 10000,- nevieme,ale isto ci to bude ono..klasika servisu... na motore samozrejme neni vidiet nic...nejake miestecko odkial by to teroristicky utekalo... neviem, ci mam lahnut pod auto, zhodit kryt motoru, prebehnut to a potom opat lahnut pod auto, e či to nahodou niekde netecie... no neviiim...please help!
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Hlavně si vyplň u nicku auto jaký máš, ať víme o čem se bavíme, ač u tohoto problému je celkem jedno...
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- mili
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Klatovy
servis
Já jsem dnes volal do servisu a řekli mě přibližně 2,5 tis. + materiál. Co mě, ale překvapilo bylo to, že říkali, že když už bude hlava sundaná tak by bylo dobré jí poslat na tlakovou zkoušku, aby se vyloučily případné mikrotrhliny. To prý stojí dalších min. 1000 - 1500 Kč pokud je vše v pořádku a nemusí se s hlavou nic dělat.Mára_VR6 píše:Hlavně si vyplň u nicku auto jaký máš, ať víme o čem se bavíme, ač u tohoto problému je celkem jedno...
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději
Jaký na to máte názor?
Nechat jen vyměnit těsnění a doufat, že to bude dobrý nebo něco možná zbytečně připlatit a mít jistotu, že je to v pohodě.
Jaká je asi tak pravděpodobnost, že může být prasklá hlava?
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: servis
pravděpodobnost je minimální, to by jsi to musel pěkně upíct a následně schladit, vím že někde v prg je tlakujou za cca 500. Takže na tlakování bych se asi vyprd. Já nechávám občas hlavy přebrousit, když vidím, že je zkroucená a to mi dělá kluk za 400.mili píše:Já jsem dnes volal do servisu a řekli mě přibližně 2,5 tis. + materiál. Co mě, ale překvapilo bylo to, že říkali, že když už bude hlava sundaná tak by bylo dobré jí poslat na tlakovou zkoušku, aby se vyloučily případné mikrotrhliny. To prý stojí dalších min. 1000 - 1500 Kč pokud je vše v pořádku a nemusí se s hlavou nic dělat.Mára_VR6 píše:Hlavně si vyplň u nicku auto jaký máš, ať víme o čem se bavíme, ač u tohoto problému je celkem jedno...
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději
Jaký na to máte názor?
Nechat jen vyměnit těsnění a doufat, že to bude dobrý nebo něco možná zbytečně připlatit a mít jistotu, že je to v pohodě.
Jaká je asi tak pravděpodobnost, že může být prasklá hlava?
2.5k je dobrá cena.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- juraj_vranak
- Pilot
- Příspěvky: 715
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
- juraj_vranak
- Pilot
- Příspěvky: 715
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- mili
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Klatovy
- juraj_vranak
- Pilot
- Příspěvky: 715
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
no chcel som, ale .... pruuuser... ako som u spominal v inom prispevku, pridem do garaze, nakopnem na prvy krat, vsetko v poho, cuva z garaze a tot: z napravy,alebo riadenia sa ozyvaju pri otacani volantom nejake pazvuky, tak natacam volant do prava,potom dolava, stale tie pazvuky a loupani, tak u zmiereny , e aj neprave drbe volam do servisu a objednavam sa, ked tu sa zjavi kamos, tak som to na chvili chcipol, a ked sa pokusam nakopnut, hold smola ! ani prt ! starter toci ale tot vse! take som v peknej prdeli, neviem, co s tym je... v piatok to idem hodit na odtahovku a sup do servisu... inak, v nadobke na servo bola hladina dost pod minimum, mohlo to loupani byt spusobene prave tym ? ale ak mi este aj olej zo serva niekde uteka, tak to ma pekne ma rado to auto...
- SpeedyS4
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 21.11.2007 19:08
- Kontaktovat uživatele:
Re:
ztraci se mi tak 2 decky na 1000km, a vypada to ze je to mokre pod timhle kolenem... ted je otazka jak se k tomu poradne dostat, kazdopadne novej dil s tesnenim stoji v audi 400kc, to jeste jde. Ted bych ptoreboval jen radu, jak se k te prirube z plastu nejlepe dostat.mili píše:Jestli myslíš toto, tak to mají např. zdeWondris píše:Mám taky "malej" problém. Někam se mi ztrácela voda. Už jsem byl smířenej s tim, že je to těsnění pod hlavou. Ale zjistil jsem, že mám prasklinu v přírubě jak je snímaš chladící kapaliny Potřeboval bych to celé vyměnit, ale nějak jsem to zatim nikde nesehnal. Nevíte někdo kolik taková sranda stojí?? Moc se mi to nechce kupovat z vrakáče.
Díky.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=47&" onclick="window.open(this.href);return false;
a stojí to 260 Kč.
VW Passat Variant 1.9TDI 66kw AHU, manuál 5q