ztrácí se chladící kapalina

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

Tak to se kluci omlouvám, občas mám problém najít správné pojmenování, aby bylo hned jasné o co se jedná.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

mili
Ja sen vedel hned ktera bije :) ...jak si napsal Tapec ze spodu auti. :P :wink:

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Re: výměna termostatu

Příspěvek od mili »

mili píše:Tak jsem hned včera večer vyměnil termostat. Prvních 30 km vše v pohodě, rafička po celou dobu na 90, hadice po dojezdu měkké. Dnes jsem ujel dalších 35 km, teplota celou dobu 90, ale hadice po dojezdu již zase tvrdší.
Ještě mě napadlo jestli to nemůže být nějaké zavzdušněné, ale topí to normálně.
Myslíte, že i vzduch v okruhu by mohl způsobovat ten tlak a nebo už opravdu nezbývá nic jiného než zkusit vyměnit těsnění?
Všem díky za rady.
Tak bohužel výměna termostatu moc nepomohla. Voda se ztrácí i nadále a pod hadičkou z přepadu je to mokrý. Dnes mě zase po 14 dnech začala lítat teplota. Už to vidím opravdu na to těsnění pod hlavou, protože mě nic jiného nenapadá.

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od juraj_vranak »

Ahoj, mne tiež mizne chl. kvapalina, ale v poslednej dobe to už je extrem. Pred jazdou som dolial do max. vodou, a po dennom prebehnuti cca 350km (klima stale zapnuta) otvorim kapotu a čo vidím ? Prd-baraní, v nádržke cca 3cm pod minimom..infarkt ! v servise mi stale tvrdia že je to na vymenu minimalne tesnenia pod hlavou, resp. že na hlave može byt trhlinka a pod. čiže oprava na 10000,- nevieme,ale isto ci to bude ono..klasika servisu... na motore samozrejme neni vidiet nic...nejake miestecko odkial by to teroristicky utekalo... neviem, ci mam lahnut pod auto, zhodit kryt motoru, prebehnut to a potom opat lahnut pod auto, že či to nahodou niekde netecie... no neviiim...please help!

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Mára_VR6 »

Hlavně si vyplň u nicku auto jaký máš, ať víme o čem se bavíme, ač u tohoto problému je celkem jedno...
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso :?
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději :evil:
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

servis

Příspěvek od mili »

Mára_VR6 píše:Hlavně si vyplň u nicku auto jaký máš, ať víme o čem se bavíme, ač u tohoto problému je celkem jedno...
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso :?
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději :evil:
Já jsem dnes volal do servisu a řekli mě přibližně 2,5 tis. + materiál. Co mě, ale překvapilo bylo to, že říkali, že když už bude hlava sundaná tak by bylo dobré jí poslat na tlakovou zkoušku, aby se vyloučily případné mikrotrhliny. To prý stojí dalších min. 1000 - 1500 Kč pokud je vše v pořádku a nemusí se s hlavou nic dělat.
Jaký na to máte názor?
Nechat jen vyměnit těsnění a doufat, že to bude dobrý nebo něco možná zbytečně připlatit a mít jistotu, že je to v pohodě.
Jaká je asi tak pravděpodobnost, že může být prasklá hlava?

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: servis

Příspěvek od Mára_VR6 »

mili píše:
Mára_VR6 píše:Hlavně si vyplň u nicku auto jaký máš, ať víme o čem se bavíme, ač u tohoto problému je celkem jedno...
Pozorně zkontoluj všechny spoje na chlazení, jestli nebudou patrné stopy po úniku, pokud ne, bude to pravděpodobně to tíso :?
Jestli ti v servisu řekli 10t, tak to jsou pěkný zloději :evil:
Já jsem dnes volal do servisu a řekli mě přibližně 2,5 tis. + materiál. Co mě, ale překvapilo bylo to, že říkali, že když už bude hlava sundaná tak by bylo dobré jí poslat na tlakovou zkoušku, aby se vyloučily případné mikrotrhliny. To prý stojí dalších min. 1000 - 1500 Kč pokud je vše v pořádku a nemusí se s hlavou nic dělat.
Jaký na to máte názor?
Nechat jen vyměnit těsnění a doufat, že to bude dobrý nebo něco možná zbytečně připlatit a mít jistotu, že je to v pohodě.
Jaká je asi tak pravděpodobnost, že může být prasklá hlava?
pravděpodobnost je minimální, to by jsi to musel pěkně upíct a následně schladit, vím že někde v prg je tlakujou za cca 500. Takže na tlakování bych se asi vyprd. Já nechávám občas hlavy přebrousit, když vidím, že je zkroucená a to mi dělá kluk za 400.
2.5k je dobrá cena.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od juraj_vranak »

Mára :
motor mam AFN, a kolik myslis že je v poho cena?
ta cena byla komplet, rozvodak, tesneni, srouby, tlak. skuska, gufero, prace

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od StandaS »

Tak já stále ještě nevím, jak to dopadlo po výměně víčka, zatím jsem nikde dál nebyl, ale jestli to bude ta hlava, tak mi také bylo řečeno: těsnění, šrouby, přebrousit když už bude venku, nechat natlakovat, no a suma sumárum okolo 10 táců. :cry:

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od juraj_vranak »

No ved toto... ono sa to nazbiera.. este som k tomu zabudol dodat, že ked sa to už bude robit, tak aj olej zas novy... do prcic.. už ma to fakt nebavi...

Uživatelský avatar
mili
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od mili »

juraj_vranak píše:Mára :
motor mam AFN, a kolik myslis že je v poho cena?
ta cena byla komplet, rozvodak, tesneni, srouby, tlak. skuska, gufero, prace
To máš stejný motor jako já.
Už jsi zjistil něco nového nebo jsi s tím ještě nic nedělal?

Uživatelský avatar
juraj_vranak
Pilot
Pilot
Příspěvky: 715
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od juraj_vranak »

no chcel som, ale .... pruuuser... ako som už spominal v inom prispevku, pridem do garaze, nakopnem na prvy krat, vsetko v poho, cuva z garaze a tot: z napravy,alebo riadenia sa ozyvaju pri otacani volantom nejake pazvuky, tak natacam volant do prava,potom dolava, stale tie pazvuky a loupani, tak už zmiereny , že aj neprave drbe volam do servisu a objednavam sa, ked tu sa zjavi kamos, tak som to na chvili chcipol, a ked sa pokusam nakopnut, hold smola ! ani prt ! starter toci ale tot vse! takže som v peknej prdeli, neviem, co s tym je... v piatok to idem hodit na odtahovku a sup do servisu... inak, v nadobke na servo bola hladina dost pod minimum, mohlo to loupani byt spusobene prave tym ? ale ak mi este aj olej zo serva niekde uteka, tak to ma pekne ma rado to auto...

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 21.11.2007 19:08
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od SpeedyS4 »

mili píše:
Wondris píše:Mám taky "malej" problém. Někam se mi ztrácela voda. Už jsem byl smířenej s tim, že je to těsnění pod hlavou. Ale zjistil jsem, že mám prasklinu v přírubě jak je snímaš chladící kapaliny :cry: Potřeboval bych to celé vyměnit, ale nějak jsem to zatim nikde nesehnal. Nevíte někdo kolik taková sranda stojí?? Moc se mi to nechce kupovat z vrakáče.
Díky.
Jestli myslíš toto, tak to mají např. zde
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=47&" onclick="window.open(this.href);return false;
a stojí to 260 Kč.
ztraci se mi tak 2 decky na 1000km, a vypada to ze je to mokre pod timhle kolenem... ted je otazka jak se k tomu poradne dostat, kazdopadne novej dil s tesnenim stoji v audi 400kc, to jeste jde. Ted bych ptoreboval jen radu, jak se k te prirube z plastu nejlepe dostat.
VW Passat Variant 1.9TDI 66kw AHU, manuál 5q

Odpovědět

Zpět na „Archiv“