1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.11.2007 08:12
1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
Chalani, prosim o pomoc...
do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,
pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??
pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,
potom sa znizi na 10, 5,....0....
Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom
svizne... moze to by turbo, alebo N75??
do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,
pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??
pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,
potom sa znizi na 10, 5,....0....
Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom
svizne... moze to by turbo, alebo N75??
Passat 1.8T AEB, 1998
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
mam takovej pocit ze na benzinovem turbu N75 neni, tam je turbo porad v tlaku, ne? mozna se pletu, nemas nekde prosoupanou hadici k turbu?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.11.2007 08:12
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
N75 tam je, uz som skusal odpojit konektor z N75,KamilGTTDI píše:mam takovej pocit ze na benzinovem turbu N75 neni, tam je turbo porad v tlaku, ne? mozna se pletu, nemas nekde prosoupanou hadici k turbu?
hned sa objavilo chybove hlasenie:
01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)
ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena
auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
Passat 1.8T AEB, 1998
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
a co ty hadice?silwus píše:N75 tam je, uz som skusal odpojit konektor z N75,KamilGTTDI píše:mam takovej pocit ze na benzinovem turbu N75 neni, tam je turbo porad v tlaku, ne? mozna se pletu, nemas nekde prosoupanou hadici k turbu?
hned sa objavilo chybove hlasenie:
01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)
ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena
auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.11.2007 08:12
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
...su OK...KamilGTTDI píše:a co ty hadice?silwus píše: N75 tam je, uz som skusal odpojit konektor z N75,
hned sa objavilo chybove hlasenie:
01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)
ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena
auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
meral som zrychlenie z 0-100 za 9,5... ale napr. 80-120 na 5.st. za 16s...
v nizkych otackach auto nema dostatocny vykon, rozbehne sa az od 3500-4000...
Passat 1.8T AEB, 1998
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
tak to vypada jak maly tlak turba.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.11.2007 08:12
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
.... a ten nizky tlak turba nemoze zapricinit prave N75??KamilGTTDI píše:tak to vypada jak maly tlak turba.....
podla VAG je wastegate takmar vzdy otvoreny...
ziadna zmena nenastala ani vtedy, ked som odpojil zasuvku z N75
Passat 1.8T AEB, 1998
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
je to mozne N75 prave reguluje tlak turba jednou jsem mel nastipany kabely u zasuvky a hazelo mi to nouzak, vliv to melo takovy jako kdyz se ti turbo toci naprazdo a nic ti netlaci do sani......silwus píše:.... a ten nizky tlak turba nemoze zapricinit prave N75??KamilGTTDI píše:tak to vypada jak maly tlak turba.....
podla VAG je wastegate takmar vzdy otvoreny...
ziadna zmena nenastala ani vtedy, ked som odpojil zasuvku z N75
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28.11.2007 08:12
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena...
Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG)
pri 1000 ot, plny plyn 100%
pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70%
pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50%
nad 2000 je to max. 40%
je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ?
Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo
wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon
velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne...
ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude
Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG)
pri 1000 ot, plny plyn 100%
pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70%
pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50%
nad 2000 je to max. 40%
je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ?
Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo
wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon
velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne...
ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude
Passat 1.8T AEB, 1998
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17.09.2015 15:59
Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?
Ahoj....neviete ako sa vyriesil tento problem? neviete mi nejako poradit???mam taky isty problem auto ide ako bez turba