Passat B5 vibrace z motoru

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

hodys píše:to je pravda že odchází, ale spíš než vibrace to začne rachotit na volnoběh a ten setrvák neslouží k zmírnění vibraci mezi motorem a karosérii, ale má eliminovat přenos torzních momentů na převodovku. takže tam bych problém moc nehledal..
Už mi je to jasný...
Jak se tedy projeví vadný setrvák? Krom toho rachocení na volnoběh...

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

no pak už skoro nějak. projeví se zvýšeným hlukem na volnoběh.. ale je to docela nepříjemnej hluk..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

hodys píše:no pak už skoro nějak. projeví se zvýšeným hlukem na volnoběh.. ale je to docela nepříjemnej hluk..

Kromě toho hluku na volnoběch už nijak? To je asi blbost, ne? To by se asi nemusel špatnej setrvák vyměňovat, pokud by to jen bylo hlučnější :lol: :lol:
Slyšel jsem něco o třepání auta, atd.....???

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

no jestli víš jak ten setrvák funguje, tak si odpovíš sám.. pak trpí víc převodovka.. a zvyšuje se hluk. vibrace se zvýší minimálně. je to spíš komfortní záležitost.. dřív tyhle setrváky nebyli.. a třepalo se ti auto???
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

OK, tím líp...já jen, že se to tady kdysi řešilo a všichni, komu odešel z toho byli hotoví, kolik musí vypláznout za novej :cry: , takže jsem logicky vydedukoval, že když je škublej/prasklej setrvák, tak se prostě musí vyměnit. dle Tebe to asi není nutné????
Je mi jasný, že se v tom vyznáš, já jsem jen inkoust a ruce si špiním jen když měním destičky :wink: ...tak mi třeba poradíš:
Při rozjíždění se mi třepe Pašík, jako by škubala spojka, nebo co. Když pouštím spojku pomalu a zvýším otáčky motoru, tak se to eliminuje do stracena - vůbec to netřepe. Zahřáté to dělá víc. Každý mi tvrdní něco jiného, někdo spojka, někdo právě ten setrvák. Jestli máš nějaké zkušenosti, tak budu vděčný za radu.

Zamčeno

Zpět na „Archiv“