Vypouští se dole u smyčky chlazení litr ti stačí stojí pár korun ,ale v tvém případě to bude někde na mikrořemenu napínák nebo ta volnoběžkanoxicek píše:Při normálním točení to jakoby pobouchává, volant se tak nějak trochu cuká, no těžko se to popisuje. Jde cítít ževolant klade v určitýchj pootočení jíný odpor než při jiném natočení. No a pokud je ráno vlhko ci chladněji, tak to píská jak pístala. Az mi je stydno. Pak týden zase nepíská a pak zase píská. Olej je takový jakoby lehce do hněda. Co jsem se díval na typy olejů, tak nevím přesně s jakým označením bych měl koupit. Vypustit se asi nedá,ale asi normálně vytáhnout olej přes plnící otvor,ne? Asi to bude taky raketa za ten olej,co?majkl1 píše:Řemenička altíku=volnoběžka. Stále stejně nechápu co má společnýho s řízením.
Noxiček: Koukni v jakým stavu máš olej v servu. Jestli není jako bota. Někdy stačí vyměnit a je klid. Kvičí ti to při jakýmkoli zatočení volantu, nebo jenom v krajní poloze?
Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- ivula
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 16.03.2008 19:57
- Bydliště: Hodonín
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
No, tak to asi bude ta volnobezka. Zkusim jeste ten olej a uviidme. Jen mi prosim zkuste nekdo napsat ten typ oleja. Já bych tam nalil klidně i dětský olej na prdélky.. možná by to jelo lépe
- ivula
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 16.03.2008 19:57
- Bydliště: Hodonín
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Dexron || ATF červenýnoxicek píše:No, tak to asi bude ta volnobezka. Zkusim jeste ten olej a uviidme. Jen mi prosim zkuste nekdo napsat ten typ oleja. Já bych tam nalil klidně i dětský olej na prdélky.. možná by to jelo lépe
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Supr, Děkuji. ted tam mám hnědý? Musím to tedy nějak vylít odsát zcela uplně a nembo se můžýe hnědý s červeným namíchat?ivula píše:Dexron || ATF červenýnoxicek píše:No, tak to asi bude ta volnobezka. Zkusim jeste ten olej a uviidme. Jen mi prosim zkuste nekdo napsat ten typ oleja. Já bych tam nalil klidně i dětský olej na prdélky.. možná by to jelo lépe
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Jestli to nebude náho dou tím, že ten hnědej byl původně červenej (přinejlepším)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
To až tak? Dneska jsem ho trosku prsknul na papir. Je takovy zeleno hnedy. No zitra ho tedy vymenit... jsem tedy napnut...majkl1 píše:Jestli to nebude náho dou tím, že ten hnědej byl původně červenej (přinejlepším)
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
To je podobné, jako když zbaštím meloun. Původně byl červený a nakonec hnědýmajkl1 píše:Jestli to nebude náho dou tím, že ten hnědej byl původně červenej (přinejlepším)
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Jak kdy, vašnosto, někdy nestačí ani změnit barvu a je venku. (třeba po pívu)StandaS píše:To je podobné, jako když zbaštím meloun. Původně byl červený a nakonec hnědýmajkl1 píše:Jestli to nebude náho dou tím, že ten hnědej byl původně červenej (přinejlepším)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- ivula
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 16.03.2008 19:57
- Bydliště: Hodonín
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Rozpojíš dole u smyčky chlazení a bez nastartovaného motoru dáš plnej rejd do prava pak doleva míchat to můžeš nikdy to všechno nevytečenoxicek píše:Supr, Děkuji. ted tam mám hnědý? Musím to tedy nějak vylít odsát zcela uplně a nembo se můžýe hnědý s červeným namíchat?ivula píše: Dexron || ATF červený
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Dnes ráno jsem objednával. Prodejce se mě zeptal, zda specif. DEXTRON II, DEXTROn III. A ze tyto oleje jsou do prevodovek. Takze mam zatim kulovy.
- ivula
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 16.03.2008 19:57
- Bydliště: Hodonín
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Do automatických převodovek a servořízenínoxicek píše:Dnes ráno jsem objednával. Prodejce se mě zeptal, zda specif. DEXTRON II, DEXTROn III. A ze tyto oleje jsou do prevodovek. Takze mam zatim kulovy.
- peetji
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Tak jsem měl úlně to samé. Pískání při točení volantem. Tak jsem prvně vyměnil napínací kladku která byla už hotová, ale pořád nebyl klid a nakonec to byla ta volnoběžka v altíku = úplně zadřená. Ale i ten se vyměnil a mám klid konečně.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 11.02.2015 20:48
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Zdravím (možná mám stejný pískání jako vy)
když u mého auta na volnoběh (cca 800-900ot/min) zatočím volant doprava nebo doleva úplně na plno, tak řemen začne "strašně vrzat". Pokud přidám trochu plyn na 1100ot/min, tak už je všechno v pořádku. Za jízdy to nedělá, pouze pokud je řízení na plno a motor má volnoběžné otáčky např. při parkování. Vyměnil jsem už asi 2 "serva", ale vrže to stále stejně. Potom jsem dostal od jednoho známého "servo", které by mělo být údajně 100% v pořádku, ale vrže stejně. Když jsem zkontroloval olej "serva", tak je tam oleje až až.
Nahrál jsem Vám video se zvukem. Při natáčení videa jsem objevil nový poznatek. Když je plný rejd a začne to vrzat, tak řemenice na čerpadle servo né že by se zastavila, ale zpomalí se a začne lehce řemen prokluzovat. Po zvýšení otáček o cca 100ot/min to nevrže.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=-ayjGfqv0uM" onclick="window.open(this.href);return false;
Co jsem udělal ?
1) vyměněné servo - je OK
2) nový olej - je OK
3) nový řemen - je OK
když u mého auta na volnoběh (cca 800-900ot/min) zatočím volant doprava nebo doleva úplně na plno, tak řemen začne "strašně vrzat". Pokud přidám trochu plyn na 1100ot/min, tak už je všechno v pořádku. Za jízdy to nedělá, pouze pokud je řízení na plno a motor má volnoběžné otáčky např. při parkování. Vyměnil jsem už asi 2 "serva", ale vrže to stále stejně. Potom jsem dostal od jednoho známého "servo", které by mělo být údajně 100% v pořádku, ale vrže stejně. Když jsem zkontroloval olej "serva", tak je tam oleje až až.
Nahrál jsem Vám video se zvukem. Při natáčení videa jsem objevil nový poznatek. Když je plný rejd a začne to vrzat, tak řemenice na čerpadle servo né že by se zastavila, ale zpomalí se a začne lehce řemen prokluzovat. Po zvýšení otáček o cca 100ot/min to nevrže.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=-ayjGfqv0uM" onclick="window.open(this.href);return false;
Co jsem udělal ?
1) vyměněné servo - je OK
2) nový olej - je OK
3) nový řemen - je OK
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
KKL kabel USB(COM) | VAG-COM 304 EN ze zahraničí
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Tohle mi přijde jako klasický zvuk prokluzující řemenice.
Každopádně co si matně pamatuju, tak i v manuálu k autu je uvedeno, že v krajních polohách může servo vydávat zvuky a že v krajních polohách by se neměl volant držet déle, než 5 vteřin, protože jinak dochází k přehřívání oleje.
Každopádně co si matně pamatuju, tak i v manuálu k autu je uvedeno, že v krajních polohách může servo vydávat zvuky a že v krajních polohách by se neměl volant držet déle, než 5 vteřin, protože jinak dochází k přehřívání oleje.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)