Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2007 20:51
- Bydliště: Nottingham, GB
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Ok, panove, budu se ridit vasimi radami a pokusim se neco nepo...kazit. Diky vam za uklidneni, uz se mi nebudou tolik klepat sroubovaky a klice v rukou. Jak pise StandaS-budu se modlit a pracovat s laskou...
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Držím palce a jsem zvědavej jak dopadneš!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2007 20:51
- Bydliště: Nottingham, GB
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Chlapi, je to vcudu... Vodni pumpa je mrcha schovana z casti za ozubenym kolem zrejme olejoveho cerpadla, takze se nemuzu dostat na vsechny srouby-5 uz jich je venku a asi 4 stale drzi pumpu.A za dalsi je tam taky ten spodni kryt rozvodaku, ktery musi taky pryc. Takze budu muset dat pryc vsechny remeny.
Asi me moje premiera s rozvody nemine. Pokud ovsem nemate nekdo nejaky lepsi napad???
Ja z toho mam fakt hruzu. Jsem tu na to sam, mam jenom VAS!!!
Mate nekdo nejaky podrobny postup pro uplnyho blba, jako jsem ja, na rozvody pro 1.8i20V? Co,kdy kde jak oznacit, nastavit,zasprajcovat - treba i s obrazky...??? V tom PDF Jak na Passata mi ta strana uplne chybi,nebo je to rozmazane a necitelne. Pomoooc!
Asi me moje premiera s rozvody nemine. Pokud ovsem nemate nekdo nejaky lepsi napad???
Ja z toho mam fakt hruzu. Jsem tu na to sam, mam jenom VAS!!!
Mate nekdo nejaky podrobny postup pro uplnyho blba, jako jsem ja, na rozvody pro 1.8i20V? Co,kdy kde jak oznacit, nastavit,zasprajcovat - treba i s obrazky...??? V tom PDF Jak na Passata mi ta strana uplne chybi,nebo je to rozmazane a necitelne. Pomoooc!
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2007 20:51
- Bydliště: Nottingham, GB
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
StandaS je proste machr nejlepsi, o tom neni pochyb!!! Mockrat dekuju. Jen si myslim, ze se na ten altik nedostanu bez demontaze vyfuk.svodu...No a jeste abych neurval srouby na nem. Asi budu muset dokoupit nejaky poradny vercajk,ani nemam TORX na odsroubovani predni steny se svetly,abych meldobry pristup. A to tady mozna prijde prace mechanika na skoro to samy, jako kvalitni sada naradi... Omrknu, jak sundat ten svod. Jo, taky jsem nasel par obrazku...
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
To ne, machr je Paskal, jen zřejmě nebyl zrovna přítomen. Já už se do plno věcí nepouštím a nechám vydělat odborníkům, protože většinou dojedu na to, že mi chybí nějaký spešl přípravek a nebo klíč (stačí jen na olejový filtr) a když ho nemáš, jsi nahranej. Já na filtry samozřejmě mám, ale nejdou použít na pašíka. Byly časy, kdy jsem rozhodil celej motor, ale dneska bych se do toho asi nepustil.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2007 20:51
- Bydliště: Nottingham, GB
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Panove (a damy), VELIKE PREVELIKE DIKY VSEM, predevsim Standovi S za jeho velikou trpelivost a snahu pomoci!!! Fakt nevim, co bych si bez VAS pocal. Vodni pumpa vymenena i bez shozeni rozvodu! Viz vyse obr. od StandyS.
Rozebral jsem plno veci zbytecne ,ale ted uz aspon budu vedet, jak na to. Neni treba demontovat celou predni stenu se svetlomety, ani spodni kryt rozvodu... Alternator potrapil spodnim upevnovacim sroubem,ktery nelze vyjmout bez demontaze viskozni spojky ventilatoru, ktera je pripevnena inbussroubem ze zadni strany.Viskospojka se protaci, je treba si ji zaprit mensim inbusem, aby se dala demontovat. Pri zpetne montazi jsem spodni dlouhy sroub altiku otocil, aby se pripadne altik dal bez problemu vytahnout, delka sroubu se muze zdat problem, ale je to v pohode,drazkovanemu remenu neprekazi.
Zpetna montaz byla i v mych podminkach (viz foto ) na ulici otazkou chvile... Jen se u mne parkrat zastavili policajti, jestli je vse OK, rikam ze je,ze to zvladnu.Zasmali se a odjeli
Rozebral jsem plno veci zbytecne ,ale ted uz aspon budu vedet, jak na to. Neni treba demontovat celou predni stenu se svetlomety, ani spodni kryt rozvodu... Alternator potrapil spodnim upevnovacim sroubem,ktery nelze vyjmout bez demontaze viskozni spojky ventilatoru, ktera je pripevnena inbussroubem ze zadni strany.Viskospojka se protaci, je treba si ji zaprit mensim inbusem, aby se dala demontovat. Pri zpetne montazi jsem spodni dlouhy sroub altiku otocil, aby se pripadne altik dal bez problemu vytahnout, delka sroubu se muze zdat problem, ale je to v pohode,drazkovanemu remenu neprekazi.
Zpetna montaz byla i v mych podminkach (viz foto ) na ulici otazkou chvile... Jen se u mne parkrat zastavili policajti, jestli je vse OK, rikam ze je,ze to zvladnu.Zasmali se a odjeli
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
No vida, jak jsi šikovnej. Pohled na pašíka takto rozhozenýho přímo nesnáším. Už mi holt není 20 První věc, která mi padla do oka hned na prvním obrázku bylo nářadí. Je vidět, že jsi hned nakoupil nové. Původně jsem nevěříl tomu bydlišti co máš v profilu a když kouknu na poslední obrázek, tak je to pravda. Máte tam všímavé policajty.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Spravil si super fotky, gratulujem k uspesnej operacii
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Gratuluju! Na ty podmínky.... mazák
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Nechci šťourat, ale to ten klíňák na alternátoru, nechtěl také vyměnit? Zdá se mi, že je trochu rospraskaný. Možná se to na fotce jen zdá. Jinak opravdu super pouliční práce.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2007 20:51
- Bydliště: Nottingham, GB
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
Pratele VW, jeste jednou diky VAM VSEM za uznani a pomoc, JSTE SKVELIIIII!!!
Ohledne toho drazkovaneho remenu-je opravdu trochu popraskany, mas dobre oci, ale ten jeste neco vydrzi.
Jinak k tomu naradi - sroubovaky: krizak s hroznym, okousanym hrotem, male ploche,o nich radeji ani nemluvit... Sada orisku MADE IN CHINA pujcena od kamarada: material blato, pokus o povoleni 1. sroubu=hned 1. orech 13-ka rozstipany atd, racna zustala kupodivu vpohode. Inbusy se protacely ve sroubech jeden za druhym, v jednom sroubu na vodni pumpe se mi dokonce zalomil a musel jsem ho odvrtavat...atd. atd. Vlastne vse bylo ''Made in China''.
Ale nakonec jsem to diky vam zpachtil a je to vpoho. Predbezna cena (jen prace) opravy v servisu byla asi 150 liber + dily, to mohlo byt tak 300-350 liber plus DPH (takze celkem asi 420 GBP). Me to vyslo se vsim vsudy (chladic,termostat,vodni pumpa,5 litru G12,...) i s nakupem par kusu naradi max. do 120-130 liber.
Ohledne toho drazkovaneho remenu-je opravdu trochu popraskany, mas dobre oci, ale ten jeste neco vydrzi.
Jinak k tomu naradi - sroubovaky: krizak s hroznym, okousanym hrotem, male ploche,o nich radeji ani nemluvit... Sada orisku MADE IN CHINA pujcena od kamarada: material blato, pokus o povoleni 1. sroubu=hned 1. orech 13-ka rozstipany atd, racna zustala kupodivu vpohode. Inbusy se protacely ve sroubech jeden za druhym, v jednom sroubu na vodni pumpe se mi dokonce zalomil a musel jsem ho odvrtavat...atd. atd. Vlastne vse bylo ''Made in China''.
Ale nakonec jsem to diky vam zpachtil a je to vpoho. Predbezna cena (jen prace) opravy v servisu byla asi 150 liber + dily, to mohlo byt tak 300-350 liber plus DPH (takze celkem asi 420 GBP). Me to vyslo se vsim vsudy (chladic,termostat,vodni pumpa,5 litru G12,...) i s nakupem par kusu naradi max. do 120-130 liber.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15.12.2009 08:51
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
ahoj borci, mám problém s ukazatelem teploty vody, i při studeném motoru po otočení klíčku do zapnutých kontrolek skočí ručička teploty vody na 130stupnů a počítatč píše STOP = kontrola chlad. kapaliny; ovšem chlad. kapaliny je dostatek, voda je čistá bez oleje, hadice netlakují, termostat vyměněn za nový a čidlo teploty (dole na hadici u chladiče) vyměněno taky za nové, je tam snad ještě nějaké jiné, které by toto mohlo dělat? Měněné čidlo má modrou barvu a je čtyřdrátové, když připojím staré nebo nové je problém pořád stejný. Nejprve ukazatel zlobil pouze sporadicky, že chvíli jízdy byla teplota na 90stupnu a za dalších pár km skočila na 130 a STOP.... pak zase dobré, někdy to udělalo někdy ne, teď to dělá už pořád i při úplně studeném motoru to píše 130stupnu, může mít na toto vliv čidlo v expanzní nádobě? Případně kam vedou ty čtyři dráty od čidla na chladiči? Chtěl bych tyto dráty nějak proměřit, protože kontakty v konektoru jsou OK.
PS: jde o Passat 2001 rok, motor 1.8T 110kw /kod AWT
PS: jde o Passat 2001 rok, motor 1.8T 110kw /kod AWT
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15.12.2009 08:51
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
tak jsem sehnal jine budiky a dela to stale, po otoceni klicku naskoci rucicka na 130stupnu a pise to "STOP - kontrola chlad. kapaliny" muze byt problem ve vyrovnavaci nadobce a v tom cidle? nebo kde mam hledat chybu? cidlo u chladice je taky nove...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15.12.2009 08:51
Re: Prehrivani motoru 1.8i20V typ ADR
takze odpovím si sám, třeba to někomu pomůže do budoucna... můj problém byl v tom, že jsem se celou dobu zaměřoval na čidlo u chladiče (čtyřdrátové = jenže není pro budíky ale pro climatronic, takže jsem hledal špatně) až díky elektroschématu jsem zjistil, že tam je ještě druhé čidlo zezadu na hlavě, mezi příčkou a motorem, kdyby to někdo hledal tak je zakryté částečně hadicí, ale je tam, stačilo ho odpojit a bylo po poplachu a ručička taky držela na nule, takže rychle jsem sjel pro nové čidlo (které je jiné než u chladiče) a hned to fungovalo, kdyby mi někdo nepředal chybnou informaci, že čidlo u chladiče (čtyřdrátové) je dva dráty pro jednotku a dva dráty pro budíky, tak bych to možná zjistil dřív, ale takto jsem se furt zaměřoval na čidlo u chladiče
takže pro shrnutí čidlo u chladiče (čtyřdrátové v mém případě) bylo pro climatronic
a čidlo na hlavě zezadu (čtyřdrátové taky) bylo pro budíky
takže pro shrnutí čidlo u chladiče (čtyřdrátové v mém případě) bylo pro climatronic
a čidlo na hlavě zezadu (čtyřdrátové taky) bylo pro budíky