Zkusenosti s 2,5TDI
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- pepaWG
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Zkusenosti s 2,5TDI
Zdravím ,mám v plánu zakoupit B6 r.v.2001 2,5TDI variant v automatu a potřeboval bych vědět na co si dát pozor při koupi a tak.Nějaké poznatky k motoru 2,5 TDI.Myslím tím spotřebu-město a mimo město ,jízdní vlastnosti,nejčastější poruchy, závady.Předem všem děkuji .Pepa
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
- SexedUp
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
- Kontaktovat uživatele:
Koukni na toto téma, kde jsem psal své zkušenosti. Mám V6 2.5 TDI Tiptronic
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=4562" target="_blank
Tady máš schema rozvodů, cca 15 tis za materiál na rozvody i řemeny
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=2504" target="_blank
Jsou tam nějaká rizika závisla na minulosti + některé jistoty, jako je např. palivové vstřikovací čerpadlo, ale stejně bych šel asi znovu do tohoto motoru
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=4562" target="_blank
Tady máš schema rozvodů, cca 15 tis za materiál na rozvody i řemeny
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... pic&t=2504" target="_blank
Jsou tam nějaká rizika závisla na minulosti + některé jistoty, jako je např. palivové vstřikovací čerpadlo, ale stejně bych šel asi znovu do tohoto motoru
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
- SexedUp
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
- Kontaktovat uživatele:
Upřímně provozně to není zrovna "úsporná" verze Passata. Na druhé straně co se týče spotřeby, to co umí 2.5 TDI z jiného motoru při stejných nákladech na palivo podle mně nedostaneš. Provozně a údržbou je drahý.pepaWG píše:Tak to jsem nemile překvapen.Tohle jsem opravdu nečekal.
Spousta servisáků, kteří znají VW tvrdí, že jsou to nejnepovedenější motory, ale právě kvůli těm cenám. Prostě všeho je víc, koleček, řemenů, kladek, žhavicích svíček, hadic turba (2 Intercoolery), 2 výfuky atd....
Ale jezdí krásně
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Proto napasovali rovnou dva do Touarega.SexedUp píše:Upřímně provozně to není zrovna "úsporná" verze Passata. Na druhé straně co se týče spotřeby, to co umí 2.5 TDI z jiného motoru při stejných nákladech na palivo podle mně nedostaneš. Provozně a údržbou je drahý.pepaWG píše:Tak to jsem nemile překvapen.Tohle jsem opravdu nečekal.
Spousta servisáků, kteří znají VW tvrdí, že jsou to nejnepovedenější motory, ale právě kvůli těm cenám. Prostě všeho je víc, koleček, řemenů, kladek, žhavicích svíček, hadic turba (2 Intercoolery), 2 výfuky atd....
Ale jezdí krásně
- SexedUp
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
- Kontaktovat uživatele:
No právě, když to s nima rozebereš, tak z nich nakonec vypadne: "já mám 1,9 a rozvody udělám za trojku, ta to vy máte jen ty dva řemeny atd."šimek píše:Proto napasovali rovnou dva do Touarega.SexedUp píše: Upřímně provozně to není zrovna "úsporná" verze Passata. Na druhé straně co se týče spotřeby, to co umí 2.5 TDI z jiného motoru při stejných nákladech na palivo podle mně nedostaneš. Provozně a údržbou je drahý.
Spousta servisáků, kteří znají VW tvrdí, že jsou to nejnepovedenější motory, ale právě kvůli těm cenám. Prostě všeho je víc, koleček, řemenů, kladek, žhavicích svíček, hadic turba (2 Intercoolery), 2 výfuky atd....
Ale jezdí krásně
Pak mě hodně strašili, že se sypou vačky, vahadla atak, ale ani tady mi to nikdo nepotvrdil a ve 180tis jsem OK. Ale pravda u 2,5 TDI to chce poctivé prohlídky a výměny oleje každých 15 tis. Žádné LongLify a jiné prasárny
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Mám souseda, který to má v A6, má na tom 350t a slape jako hodinky. Já bychse toho motoru vůbec nebál, pokud se tomu člověk bude věnovat, oleje, rozvody atd., tak není důvod, aby nedělal jen radost. Kdyby to byl sráč, tak ho nebudou pořád cpát do novejch modelů. Každý si o tom myslí své, ale podle mého názoru, ten kdo nemá na provoz, tak ho bude prostě pomlouvat. Já mám 2.8, tam jsou totožné náklady, vím, že až budu dělat rozvody, tak že tam taky utopím dvacku, ale prostě ten motor mi to vrátí jinak. Jinak kamarád ho má v Passatu, jezdí do D pro motorky a jede za 9 litrů, jeho společník má 1.9 TDI a jede s vlekem a třema motorkama za 8, toje praxe.