Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

BubinekGTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 15.04.2008 18:34

Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od BubinekGTi »

Zdravim všechny příznivce passatů, golfů v ostatních VW.
Chtěl jsem se vás zeptat co víte o tom, že turbodieselové 96kw-ové motory v passatech mají životnost jenom 150tis. a pak se začínají sr.. (porouchat) jako například turbo, vstřiky, čerpadllo atd.
Tak pokud budete mít chvilku času a náladu tak mi napište co o takové věci víte.
Díky BubinekGTi

Uživatelský avatar
MarseL
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sumperk

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od MarseL »

No nevim mam 96 kw a neni poznat ze by se neco kazilo nebo tak neco a uz pri 150000 km to bude nejaka hloupost vydel jsem i 260000 km a bez problemu pokud ten motor dostava co potrebuje a kvalitni naftu tak te prezije to je muj nazor :wink:

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od StandaS »

Také mám ten názor. Já mám 200000 a šlape jak hodinky. Jediný problém bylo těsnění pod hlavou. Záleží na tom, jak se o mazlíka staráš a jak s ním zacházíš. :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od šimek »

Taky máme 96KW, najeto 165 tis a vypadá to na turbo, najednou to přestalo táhnout, do nouzáku to nepadá, tak nevím. VAG nic nepíše. Tak asi tak.

marecekg
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Wendryně

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od marecekg »

Já mám najeto 249000km a šlape bez problému.Jsou to držáky při dobré údržbě a kvalitním palivu. Jedině co se měnilo navíc u motoru bylo těsnění pod hlavou.

Uživatelský avatar
Adamius
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 204
Registrován: 13.10.2007 12:01
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od Adamius »

tak to se svyma 93 tisicema zatim musim s nejakou zkusenosti a postrehem pockat :-)
:-)

Uživatelský avatar
Paja_GIV
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 218
Registrován: 25.09.2007 13:38
Bydliště: v občance Most, v realu v autě :)

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od Paja_GIV »

Záleží, jak se staráš, jak píší ostatní. Do nafty, to chce lít aditiva, protože je náchlnej na špatnou naftu. Což může zanášet vstřiky. Měnit vodu v chladiči aby se nezačal zanášet kamenem, tím pádem by hůř chladil a tím pádem to a to. Prostě všechno souvisí se vším. Samozřejmě, že musíš počítat s opotřebením, ale nemůžeš si zase myslet, že třeba turbo ti vydrží půl mega. To je nesmysl. Každý auto se začíná opotřebovávat právě při 150-200tis. Když budeš jezdit na servisní prohlídky, tak není problém najet s tím i 700tis a víc. Oni moc dobře ví co kdy vyměnit. Já mám najeto 165tis. Takže zachvilku počítám s turbem :( Někde sem slyšel, že vydrží kolem 200
Mě nevzrušuje sex jako takovej. Mě vzrušuje už jen představa, že by k němu mohlo dojít :twisted:

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od Mára_VR6 »

všechny motory VW jsou konstruovány na 500 tis km :!:
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od DMS »

Mára_VR6 píše:všechny motory VW jsou konstruovány na 500 tis km :!:
souhlas, i víc a nějakých 150 tis.km při správném zacházení a údržbě pro něj nic není, jen zajetý kus.

Uživatelský avatar
yzetko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kralupy nad vltavou

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od yzetko »

MAM, TAKE 96KW A BEZ PROBLEMU,JE TO KVALITA. JE TREBA DELAT UDRZBU,OLEJE,FILTRY A BEZNE VECI. KAMARAD MA NAJETO 250000KM A V POHODE A NEJAK HO NESETRI

Uživatelský avatar
Tomasek1234
Pilot
Pilot
Příspěvky: 830
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od Tomasek1234 »

Souhlasim. Co se tyka motoru tam bych se niceho nebal. To ti spis davno odejde hromada dalsich veci. Ramena, klouby, cepy a dalsi veci zpusobene nasima krasnejma silnicema. Motor je drzak a 500tis musi dat pokud do nej neleje clovek mogul a nejezdi na olej z fritaku.

Uživatelský avatar
pepanos
Profík
Profík
Příspěvky: 937
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od pepanos »

Paja_GIV píše:.... Měnit vodu v chladiči aby se nezačal zanášet kamenem, tím pádem by hůř chladil a tím pádem to a to....
Teda,možná jsem trouba,ale marně přemýšlím,kde se v destilovaný vodě s G 12kou,vezme vodní kámen :158: ?!!

Uživatelský avatar
Tomasek1234
Pilot
Pilot
Příspěvky: 830
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od Tomasek1234 »

lol

mmufti
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 30.03.2008 21:20

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od mmufti »

neviem neviem, mam 320 000, nova vacka, zdvihatka ventilov a vahy vzduchu. netvrdim, ze mi zajtra nieco neodide, ale 150 000 je asi prehnane. mal som octaviu AGR /90PS/ a ta mala 410 000 bez absolutneho problemu motora a s originalnym turbom....

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Životnost motoru 1.9 TDi 96KW a jeho podstatných částí

Příspěvek od StandaS »

pepanos píše:
Paja_GIV píše:.... Měnit vodu v chladiči aby se nezačal zanášet kamenem, tím pádem by hůř chladil a tím pádem to a to....
Teda,možná jsem trouba,ale marně přemýšlím,kde se v destilovaný vodě s G 12kou,vezme vodní kámen :158: ?!!
Žádnej tam mít nebudeš, pokud nedoléváš vodu z vodovodu a nebo studny. Když je potřeba, tak jen destilku.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Odpovědět

Zpět na „Archiv“