myslíš, že se ti neohřál kvůli filtruKarfik píše:To co tu pise DMS o tom slozeni je pravda. Ja ho mel ve Fordu, trochu to znat bylo, ale co jsem zjistil navic je jedna blba vec. V zime jelikoz je tam vetsi proudeni vzduchu se mi motor neohral na uplne idealni teplotu, takze kouril a trochu vic zral, ale v lete pohoda.
Vzduchový a pilový filtr?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
-
- Závodník
- Příspěvky: 690
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
jelikoz to zacalo od ty doby co jsem ho tam dal tak to asi nebude zadnim oknem, ze.DMS píše:myslíš, že se ti neohřál kvůli filtruKarfik píše:To co tu pise DMS o tom slozeni je pravda. Ja ho mel ve Fordu, trochu to znat bylo, ale co jsem zjistil navic je jedna blba vec. V zime jelikoz je tam vetsi proudeni vzduchu se mi motor neohral na uplne idealni teplotu, takze kouril a trochu vic zral, ale v lete pohoda.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoruKarfik píše:jelikoz to zacalo od ty doby co jsem ho tam dal tak to asi nebude zadnim oknem, ze.DMS píše: myslíš, že se ti neohřál kvůli filtru
Sorry, ale nevím nevím
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu.
-
- Závodník
- Příspěvky: 690
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?DMS píše:filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoruKarfik píše:jelikoz to zacalo od ty doby co jsem ho tam dal tak to asi nebude zadnim oknem, ze.
Sorry, ale nevím nevím
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Karfik píše:zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?DMS píše: filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoru
Sorry, ale nevím nevím
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu.
- Berysoptik
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Slim
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Karfik píše:zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?DMS píše: filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoru
Sorry, ale nevím nevím
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu.
Toto snad nemůžeš myslet vážně. Takže když ten filtr bude zas*anej a tvrdej jak bota, tak se ti motor ohřeje rychleji. To snad ne.
- Slim
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Stačí se zamyslet jaký má vliv vzduch, u TDI se ještě ochlazuje a to, že se v zimě a vůbec všeobecně pomalu zahřívá, tak to není tím, že nasává chladný vzduch, ale právě proto, že oproti benzínovému motoru má neuvěřitelnou účinost a veškeré (téměř) teplo spotřebuje na svoji práci.DMS píše:taky tomu nevěřímšimek píše:
Toto snad nemůžeš myslet vážně. Takže když ten filtr bude zasranej a tvrdej jak bota, tak se ti motor ohřeje rychleji. To snad ne.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
jo,je to takšimek píše:Stačí se zamyslet jaký má vliv vzduch, u TDI se ještě ochlazuje a to, že se v zimě a vůbec všeobecně pomalu zahřívá, tak to není tím, že nasává chladný vzduch, ale právě proto, že oproti benzínovému motoru má neuvěřitelnou účinost a veškeré (téměř) teplo spotřebuje na svoji práci.DMS píše: taky tomu nevěřím