Vzduchový a pilový filtr?

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Karfik píše:To co tu pise DMS o tom slozeni je pravda. Ja ho mel ve Fordu, trochu to znat bylo, ale co jsem zjistil navic je jedna blba vec. V zime jelikoz je tam vetsi proudeni vzduchu se mi motor neohral na uplne idealni teplotu, takze kouril a trochu vic zral, ale v lete pohoda.
myslíš, že se ti neohřál kvůli filtru :?: :lol:

Karfik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 690
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Karfik »

DMS píše:
Karfik píše:To co tu pise DMS o tom slozeni je pravda. Ja ho mel ve Fordu, trochu to znat bylo, ale co jsem zjistil navic je jedna blba vec. V zime jelikoz je tam vetsi proudeni vzduchu se mi motor neohral na uplne idealni teplotu, takze kouril a trochu vic zral, ale v lete pohoda.
myslíš, že se ti neohřál kvůli filtru :?: :lol:
jelikoz to zacalo od ty doby co jsem ho tam dal tak to asi nebude zadnim oknem, ze.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Karfik píše:
DMS píše: myslíš, že se ti neohřál kvůli filtru :?: :lol:
jelikoz to zacalo od ty doby co jsem ho tam dal tak to asi nebude zadnim oknem, ze.
filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoru :?:
Sorry, ale nevím nevím :lol:
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu. :wink:

Karfik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 690
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Karfik »

DMS píše:
Karfik píše:jelikoz to zacalo od ty doby co jsem ho tam dal tak to asi nebude zadnim oknem, ze.
filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoru :?:
Sorry, ale nevím nevím :lol:
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu. :wink:
zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Karfik píše:
DMS píše: filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoru :?:
Sorry, ale nevím nevím :lol:
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu. :wink:
zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?
:? :roll: :?

Uživatelský avatar
Berysoptik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Berysoptik »

No já když jsem měnil pylový filtr na mojí B4 (r.v 1994), tak jsem pro něj musel až do říše a vyšel mě na 30éček. Ani servis VW mi ho nedokázal sehnat. Tak doufám, že na tom budeš líp.
Jinak vzducháč seženeš v každých autodílach.
Zdarec Bery

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

B4 měly už pylový filtr ??

Uživatelský avatar
Slim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 226
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

DMS píše:B4 měly už pylový filtr ??
Blbá otázka, B4 malo/má všetko čo normálne auto má mať :lol: Ostatné Passaty sú len deriváty :lol:

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

Slim píše:
DMS píše:B4 měly už pylový filtr ??
Blbá otázka, B4 malo/má všetko čo normálne auto má mať :lol: Ostatné Passaty sú len deriváty :lol:

ach,sorry,to je vlastně ten nadupanej model :lol:

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

Karfik píše:
DMS píše: filtr teda v minus 20 funguje jako zateplení motoru :?:
Sorry, ale nevím nevím :lol:
Jinak diesely se všeobecně při velkých mrazech -10 a víc ohřívají hodně dlouho, mě tuhle zimu ani po 20 km s tím původním filtrem se neohřál na provozní teplotu. :wink:
zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?


Toto snad nemůžeš myslet vážně. Takže když ten filtr bude zas*anej a tvrdej jak bota, tak se ti motor ohřeje rychleji. To snad ne.

Uživatelský avatar
Slim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 226
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slim »

DMS píše:
Slim píše: Blbá otázka, B4 malo/má všetko čo normálne auto má mať :lol: Ostatné Passaty sú len deriváty :lol:

ach,sorry,to je vlastně ten nadupanej model :lol:
Presne tak, vystihol si to :lol:

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

šimek píše:
Karfik píše:zamysli se. Pokud ten filtr propousti vic vzduchu, tak se asi ten motor taky tim vzduchem vic ochlazuje. Co ty na to?


Toto snad nemůžeš myslet vážně. Takže když ten filtr bude zasranej a tvrdej jak bota, tak se ti motor ohřeje rychleji. To snad ne.
taky tomu nevěřím :?

Uživatelský avatar
šimek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4502
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od šimek »

DMS píše:
šimek píše:

Toto snad nemůžeš myslet vážně. Takže když ten filtr bude zasranej a tvrdej jak bota, tak se ti motor ohřeje rychleji. To snad ne.
taky tomu nevěřím :?
Stačí se zamyslet jaký má vliv vzduch, u TDI se ještě ochlazuje a to, že se v zimě a vůbec všeobecně pomalu zahřívá, tak to není tím, že nasává chladný vzduch, ale právě proto, že oproti benzínovému motoru má neuvěřitelnou účinost a veškeré (téměř) teplo spotřebuje na svoji práci.

Uživatelský avatar
DMS
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4941
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá VWslaw

Příspěvek od DMS »

šimek píše:
DMS píše: taky tomu nevěřím :?
Stačí se zamyslet jaký má vliv vzduch, u TDI se ještě ochlazuje a to, že se v zimě a vůbec všeobecně pomalu zahřívá, tak to není tím, že nasává chladný vzduch, ale právě proto, že oproti benzínovému motoru má neuvěřitelnou účinost a veškeré (téměř) teplo spotřebuje na svoji práci.
jo,je to tak

Odpovědět

Zpět na „Archiv“