Vzduchový a pilový filtr?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Marian
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Vzduchový a pilový filtr?
Nevíte někdo jak se vyměnuje vzduchový a pilový filtr?
Už bych to měl asi vyměnit a nikdy jsem to nedělal.Po kolika asi tis.km
se to má měnit?
Mám Passata 3bg tdi pd 96kw.Díky za info.
Už bych to měl asi vyměnit a nikdy jsem to nedělal.Po kolika asi tis.km
se to má měnit?
Mám Passata 3bg tdi pd 96kw.Díky za info.
Vw Touran 1,9 Tdi DSG
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: Vzduchový a pilový filtr?
to je jednoduchý i pro laika jako jsem jáMarian píše:Nevíte někdo jak se vyměnuje vzduchový a pilový filtr?
Už bych to měl asi vyměnit a nikdy jsem to nedělal.Po kolika asi tis.km
se to má měnit?
Mám Passata 3bg tdi pd 96kw.Díky za info.
pylový je vedle baterky, sundáš jen gum.těsnění,plastový kryt, vytáhneš ho a dáš nový-pozor dát správně jak je vyznačeno v návodu, aby ti dovnitř fouklal potom vzduch
vzduchový-asi 4 šroubky vpředu, odkrýt plastový kryt vedení vzduchu, pak jsou tam packy-odklopit a vyměnit. No,nevím jak líp to popsat,ale alespoň něco
- tosiko
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slezko
- Kontaktovat uživatele:
- ppaassaatt
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tabor
DMS píše:nový pylový mě stál cca.230,-
vzduchový jsem dal sportovný KN za 2500,-
Zdravim
Mam otazku. Mam taky 1.9TDI 96Kw. Chtel sem take sportovni filtr, ale dost lidi me odrazovalo, ze pak odejde vaha vzduchu. Jake zkusenosti mas ty. Je vse OK. Dale je to trosku znat. Myslim rozdil mezi obzcejnym a sportovnim filtrem??? Tim filtrem teda myslim sportovni vlozku do origo airboxu.............nebo mas primej sportovni filtr.
Predem dik za odpoved
-
- Závodník
- Příspěvky: 690
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
ono spíš záleží na tom jak se to bude líbit váze vzduchu. Přeci jen tam bude větší průtok vzduchu a co já vim tak váhy jsou docela citlivý. Když prohledáš forum, tak je tady o tom někde debata kde někdo zkušenej to nedoporučuje.ppaassaatt píše:DMS píše:nový pylový mě stál cca.230,-
vzduchový jsem dal sportovný KN za 2500,-
Zdravim
Mam otazku. Mam taky 1.9TDI 96Kw. Chtel sem take sportovni filtr, ale dost lidi me odrazovalo, ze pak odejde vaha vzduchu. Jake zkusenosti mas ty. Je vse OK. Dale je to trosku znat. Myslim rozdil mezi obzcejnym a sportovnim filtrem??? Tim filtrem teda myslim sportovni vlozku do origo airboxu.............nebo mas primej sportovni filtr.
Predem dik za odpoved
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchový a pilový filtr?
nejde tady ani tak o km jako o kvalitu,vyndáš ho a podíváš se jak vypadá,pokud je hodně zas*anej,dáš novejMarian píše:Nevíte někdo jak se vyměnuje vzduchový a pilový filtr?
Už bych to měl asi vyměnit a nikdy jsem to nedělal.Po kolika asi tis.km
se to má měnit?
Mám Passata 3bg tdi pd 96kw.Díky za info.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Zdar,ppaassaatt píše:DMS píše:nový pylový mě stál cca.230,-
vzduchový jsem dal sportovný KN za 2500,-
Zdravim
Mam otazku. Mam taky 1.9TDI 96Kw. Chtel sem take sportovni filtr, ale dost lidi me odrazovalo, ze pak odejde vaha vzduchu. Jake zkusenosti mas ty. Je vse OK. Dale je to trosku znat. Myslim rozdil mezi obzcejnym a sportovnim filtrem??? Tim filtrem teda myslim sportovni vlozku do origo airboxu.............nebo mas primej sportovni filtr.
Predem dik za odpoved
mám ho tam asi 2 měsíce a zatím váha vzduchu ok. Nelituju toho, snížila se mi skutečně spotřeba a narostl mírně krouťák, o málo je lepší zrychlení. Je to sportovní vzduchový filtr od KN, nikoliv kit. Používá se i v poušti v závodních vozech v nejprašnějších oblastech, takže pochybuju, že pouští nějaký sajrajt
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
2 otazky pro ty co maji sportovni filtr:
1) jaktoze se vam zvysi kroutak? To by znamenalo, ze ten filtr propousti vic nez serivovej, a pokud propousti vic, to znamena ze ma vetsi "dirky" pro prostup castic, tudiz propusti i vetsi castecky "smeti" nez ten klasickej... no ne?
2) kdyz jsou ty filtry tak super, tak jaktoze je tam nedavaji uz ve fabrice? (i z duvodu zivotnosti atd.)
1) jaktoze se vam zvysi kroutak? To by znamenalo, ze ten filtr propousti vic nez serivovej, a pokud propousti vic, to znamena ze ma vetsi "dirky" pro prostup castic, tudiz propusti i vetsi castecky "smeti" nez ten klasickej... no ne?
2) kdyz jsou ty filtry tak super, tak jaktoze je tam nedavaji uz ve fabrice? (i z duvodu zivotnosti atd.)
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Tomm píše:2 otazky pro ty co maji sportovni filtr:
1) jaktoze se vam zvysi kroutak? To by znamenalo, ze ten filtr propousti vic nez serivovej, a pokud propousti vic, to znamena ze ma vetsi "dirky" pro prostup castic, tudiz propusti i vetsi castecky "smeti" nez ten klasickej... no ne?
2) kdyz jsou ty filtry tak super, tak jaktoze je tam nedavaji uz ve fabrice? (i z duvodu zivotnosti atd.)
Zdar,
1) propouští cca. o 40 % vzduchu víc. Vzduchu ne bordelu.
2) Ve fabrice ti nebudou dávat drahý vzduchový filtry, který se dávají do Ferrari a Formule 1 , takhle kdyby to dělali se všemi díly tak bude stát škodovka 5 melounů
Ten filtr je z materiálu, že se po cca.50000 km jen vypere a jede se dál. Obyč.vzduchový vyhazuješ.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
A kudy teda? Nejak mi to nejde do hlavy. Plocha je (ve filtrboxu) plusminus stejna, tak jakto ze teda propousti vic? Musi mit vetsi "dirky" pro pruchod vzduchu, ne? No a kdyz jsou vetsi tak tam proleti i vetsi castice prachu nez u seriovyho.DMS píše:Tomm píše:2 otazky pro ty co maji sportovni filtr:
1) jaktoze se vam zvysi kroutak? To by znamenalo, ze ten filtr propousti vic nez serivovej, a pokud propousti vic, to znamena ze ma vetsi "dirky" pro prostup castic, tudiz propusti i vetsi castecky "smeti" nez ten klasickej... no ne?
2) kdyz jsou ty filtry tak super, tak jaktoze je tam nedavaji uz ve fabrice? (i z duvodu zivotnosti atd.)
Zdar,
1) propouští cca. o 40 % vzduchu víc. Vzduchu ne bordelu.
2) Ve fabrice ti nebudou dávat drahý vzduchový filtry, který se dávají do Ferrari a Formule 1 , takhle kdyby to dělali se všemi díly tak bude stát škodovka 5 melounů
Ten filtr je z materiálu, že se po cca.50000 km jen vypere a jede se dál. Obyč.vzduchový vyhazuješ.
No jo, pokud by mel byt o tolik lepsi, tak uz tech par kacek navic ve vw obetujou, pokud to prinese treba lepsi kroutak, vzdyt by byli sami proti sobe to tam nedat.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Tomm píše:A kudy teda? Nejak mi to nejde do hlavy. Plocha je (ve filtrboxu) plusminus stejna, tak jakto ze teda propousti vic? Musi mit vetsi "dirky" pro pruchod vzduchu, ne? No a kdyz jsou vetsi tak tam proleti i vetsi castice prachu nez u seriovyho.DMS píše:
Zdar,
1) propouští cca. o 40 % vzduchu víc. Vzduchu ne bordelu.
2) Ve fabrice ti nebudou dávat drahý vzduchový filtry, který se dávají do Ferrari a Formule 1 , takhle kdyby to dělali se všemi díly tak bude stát škodovka 5 melounů
Ten filtr je z materiálu, že se po cca.50000 km jen vypere a jede se dál. Obyč.vzduchový vyhazuješ.
No jo, pokud by mel byt o tolik lepsi, tak uz tech par kacek navic ve vw obetujou, pokud to prinese treba lepsi kroutak, vzdyt by byli sami proti sobe to tam nedat.
Složení a struktura filtru:
Filtr je tvořen skládanou bavlnou a ocelovou mřížkou. Bavlna zaručuje lepší propustnost nasávaného vzduchu (až o 40 %) a pomocí oleje, který je vyvinut výrobcem, filtruje jemný prach. Ocelová mřížka zachycuje větší nečistoty např. hmyz, listí, kamínky a udržuje tvar filtru, dle normy DIN ISO 9001. Mřížka je spolu s bavlnou zalisována do gumy, která zabezpečuje utěsnění sání vozu. Filtrační schopnost je tímto totožná se sériovým filtrem od výrobce.
Výhody sportovního vzduchového filtru:
Sportovní vzduchový filtr umožní vozu lepší akceleraci a pružnost motoru pomocí zvýšení dosavadního výkonu a kroutícího momentu (o 3 až 7 %), nižší spotřebu paliva (až 8 %) a lepší tzv. vytáčení do vyšších otáček.
Myslel jsem, že to jsou jen reklam.triky, ale potvrdilo se mi to....
PS : Ve fabrice se šetří, myslíš, že by lidi natáhli na prodej vozů tím, že budou propagovat závodní vzduchový filtr ?
To raději udělají přihrádku pro deštník. Dělám tam, takže vím, o čem to je
-
- Závodník
- Příspěvky: 690
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
To co tu pise DMS o tom slozeni je pravda. Ja ho mel ve Fordu, trochu to znat bylo, ale co jsem zjistil navic je jedna blba vec. V zime jelikoz je tam vetsi proudeni vzduchu se mi motor neohral na uplne idealni teplotu, takze kouril a trochu vic zral, ale v lete pohoda.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.