Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od majkl1 »

Tlapa píše:Jinak mi delali rozvody v cervenci tak snad je to dobře seřízený. Dá se seřídik předvstrik aniz by se musel znovu nastavovat rozvodák? Diky
Rozvoďák se nenastavuje. Co bys na něm chtěl měnit? Je to jen kus gumy a nějaký výztuhy. :P
Máš rotačku nebo PD?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
klimbik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 653
Registrován: 18.03.2008 12:25
Bydliště: OstraVWa

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od klimbik »

81kw => nejspis AFN => rotacka
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

Tlapa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.03.2008 19:05
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od Tlapa »

Ahoj, mam AFN 81Kw rok 97.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od majkl1 »

Tlapa píše:Ahoj, mam AFN 81Kw rok 97.
Na vag, tuším 13tku golu a za chvíli není co dělat :wink:
Ještě záleží jakej typ čerpadla máš. Jsou dvě možnosti, u jednoho natáčíš rotorem vůči řemenici a u druhýho celým čerpadlem v držáku. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Tlapa
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.03.2008 19:05
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od Tlapa »

To Majkl1: Ještě se chci zeptat kdyz budu serizovat predvstrik (pokud bude spatne) tak musim rozdelavat celý čumák jako když měním rozvody, nebo se tam dostanu přes vrch. Diky

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od majkl1 »

Tlapa píše:To Majkl1: Ještě se chci zeptat kdyz budu serizovat predvstrik (pokud bude spatne) tak musim rozdelavat celý čumák jako když měním rozvody, nebo se tam dostanu přes vrch. Diky
Pokud nemáš pracky jak kalifornskej guvernér za mlada, tak nic rozdělávat nemusíš. Je tam ale několik drobnejch chytáků, tak když to budeš dělat, tak mi napiš, já ti dám mobil a domluvíme přímo dle typu jakej tam máš. Měla by ti na to stačit malá ráčna s ořechem číslo 13 (asi, už nevím přesně) :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od kemo »

Majkle, ten TDI graf se měří při volnoběhu nebo jak to je?
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od majkl1 »

kemo píše:Majkle, ten TDI graf se měří při volnoběhu nebo jak to je?
Musíš mít zahřátej motor na 85° a na volnoběh. Dole máš v liště napsáno zda už motor je ohřátej nebo ne. A samozřejmě je dobrý mít předvstřik co možná nejblíže středové lince.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od kemo »

majkl1 píše:
kemo píše:Majkle, ten TDI graf se měří při volnoběhu nebo jak to je?
Musíš mít zahřátej motor na 85° a na volnoběh. Dole máš v liště napsáno zda už motor je ohřátej nebo ne. A samozřejmě je dobrý mít předvstřik co možná nejblíže středové lince.
Jasné. A je lepší pod nebo nad...myslim si že přesně na střed to neudělám. Teď budu dělat rozvody. Asi to udělat až po rozvodech že?
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od majkl1 »

kemo píše:
majkl1 píše: Musíš mít zahřátej motor na 85° a na volnoběh. Dole máš v liště napsáno zda už motor je ohřátej nebo ne. A samozřejmě je dobrý mít předvstřik co možná nejblíže středové lince.
Jasné. A je lepší pod nebo nad...myslim si že přesně na střed to neudělám. Teď budu dělat rozvody. Asi to udělat až po rozvodech že?
Pokud si to seš schopnej seštelovat sám je lepší na střed. Jinak po rozvodech se dává myslím nad, časem jak bude řemen stárnout, tak to bude klesat. Jinak jakmile je to mezi tak si řj určí předvstřik sama (to je její kouzlo), ale jakmile jsi mimo rysky, tak už nemá v mapách dle čeho porovnávat a špatně to startuje, míň to tahá a samo víc žere. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od kemo »

majkl1 píše:
kemo píše: Jasné. A je lepší pod nebo nad...myslim si že přesně na střed to neudělám. Teď budu dělat rozvody. Asi to udělat až po rozvodech že?
Pokud si to seš schopnej seštelovat sám je lepší na střed. Jinak po rozvodech se dává myslím nad, časem jak bude řemen stárnout, tak to bude klesat. Jinak jakmile je to mezi tak si řj určí předvstřik sama (to je její kouzlo), ale jakmile jsi mimo rysky, tak už nemá v mapách dle čeho porovnávat a špatně to startuje, míň to tahá a samo víc žere. :wink:
Aha...zajímavý dík za info.
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Uživatelský avatar
fesi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od fesi »

Nastavuje sa to aj u PD?
napr AVF 96kW?
Dik

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od Currahee »

fesi píše:Nastavuje sa to aj u PD?
napr AVF 96kW?
Dik
U PD je řízený automaticky přes ECU (ŘJ) a TDI graph by ti ukazoval ptákoviny 8)
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
ameron
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od ameron »

majkl1 píše:Pokud nemáš pracky jak kalifornskej guvernér za mlada, tak nic rozdělávat nemusíš. Je tam ale několik drobnejch chytáků, tak když to budeš dělat, tak mi napiš, já ti dám mobil a domluvíme přímo dle typu jakej tam máš. Měla by ti na to stačit malá ráčna s ořechem číslo 13 (asi, už nevím přesně) :wink:
Majkl mohol by si to popisat? Chcel by som si to skontrolovat. Tu racnu 13 ak myslis na povolenie hornej kladky tak je to 13 aj podla mna ak si dobre pamatam.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Hlučný chod motoru 1.9 TDi 81 kw

Příspěvek od majkl1 »

ameron píše:
majkl1 píše:Pokud nemáš pracky jak kalifornskej guvernér za mlada, tak nic rozdělávat nemusíš. Je tam ale několik drobnejch chytáků, tak když to budeš dělat, tak mi napiš, já ti dám mobil a domluvíme přímo dle typu jakej tam máš. Měla by ti na to stačit malá ráčna s ořechem číslo 13 (asi, už nevím přesně) :wink:
Majkl mohol by si to popisat? Chcel by som si to skontrolovat. Tu racnu 13 ak myslis na povolenie hornej kladky tak je to 13 aj podla mna ak si dobre pamatam.
Já ale nevím jaký čerpadlo, respektive jak máš řešenej držák čerpadla. U jednoho po povolení šroubů dobře ukrytých pod řemenicí čerpadla (je třeba pootáčet motorem tak, aby otvory na řemenici umožňovali se dostat k oněm šroubům) Pak pootočíš středovou matkou dle potřeba a utáhneš ty šrouby pod řemenicí. Děláš tak dlouho dokud nebudeš spokojen s předvstřikem.
U druhého typu, povolíš jeden šroub držáku čerpadla vzadu dole, další je vpředu na prsou a třetí opět schovanej pod řemenicí čerpadal. Potom pootáčíš celým čerpadlem vůči jeho držáku. Dotáhneš. Zkontroluješ. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Archiv“