Totalne zblbly central - castecne vyreseno ?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Totalne zblbly central - castecne vyreseno ?
Cau lidicky. Mam totalne zblbly central a uz nevim co s tim. Mam kompletne vycistene a proletovane (opravene) elektricke zamky centralu. Prsto mi to zamyka jen dvere ridice, nekdy to zamce normalne vse ale pak nejdou otevrit zevnitr zadni dvere (kdyz to zpetne neotevre). Navic sem si vsiml, ze kdys mi nefakci central nejde mi otevrit ani zaklopka paliva (blby kdyz to zjistite az na cerpadle s prazdnou nadrzi jako ja ). Tedy uz me napada jedinne, ze je problem nekde v komfortni jednotce. Poradi nekdo kde ji presne najdu a pripadne co s ni ? Napada me ji rozdelat a mrknout na ni fyzicky, na kabely atd. Mam take hledat zavadu nekde v relatkach ? Jak se k tomu releovemu poli dostanu ? Je za pojistkama, co vse musim sundat, celou palubku nebo co ? Diky vsem za help.
Naposledy upravil(a) maddam dne 25.07.2006 22:09, celkem upraveno 1 x.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Ludek
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Utrpení B5ek, voda pod kobercem u ridice ==> zoxidované kabely ==> nefukční komfortní systém (nádrz patří k němu).
Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...
Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Veru dobrá rada. Díky za ni. Jenže já passata kupoval s tím, že do něj neteče. Připustmě, že do něj teče, zřejmě sem slepě důvěřoval. V tom případě si ale nepematuji, kdy pršelo, případně sem jel v dešti. Mám ho cca 4 týdny a za tu dobu .... no možná jednou krátce pršelo ale neuvědomuji si časovou souvislost mezi deštěm a prvním problémem s centrálem. Každopádně to vše překontroluji, díky. Jo na schématu ke komfortnímu systému je kabel od spínače otevření víka nádrže veden do bodu 99. Na schématu ke komfortnímu systému sem jej neobjevil nebo přehlédl. Nevíte kam vede ? (měl jsem za to že by měl vézt přímo do jednotky komfortu)Ludek píše:Utrpení B5ek, voda pod kobercem u ridice ==> zoxidované kabely ==> nefukční komfortní systém (nádrz patří k němu).
Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...
- marwin
- Jezdec
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: seVWerní čechy
- Kontaktovat uživatele:
jenze ta oxidace mohla vznikat este driv nez jsi si auto koupil...maddam píše:Veru dobrá rada. Díky za ni. Jenže já passata kupoval s tím, že do něj neteče. Připustmě, že do něj teče, zřejmě sem slepě důvěřoval. V tom případě si ale nepematuji, kdy pršelo, případně sem jel v dešti. Mám ho cca 4 týdny a za tu dobu .... no možná jednou krátce pršelo ale neuvědomuji si časovou souvislost mezi deštěm a prvním problémem s centrálem. Každopádně to vše překontroluji, díky. Jo na schématu ke komfortnímu systému je kabel od spínače otevření víka nádrže veden do bodu 99. Na schématu ke komfortnímu systému sem jej neobjevil nebo přehlédl. Nevíte kam vede ? (měl jsem za to že by měl vézt přímo do jednotky komfortu)Ludek píše:Utrpení B5ek, voda pod kobercem u ridice ==> zoxidované kabely ==> nefukční komfortní systém (nádrz patří k němu).
Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...
Passat B5 (1999) 1.8T 20V
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Neboj se, do auta ti skutečně neteče a taková oxidace, aby ti začal blbnout centrál se vytváří dlouhou dobu.marwin píše:jenze ta oxidace mohla vznikat este driv nez jsi si auto koupil...maddam píše: Veru dobrá rada. Díky za ni. Jenže já passata kupoval s tím, že do něj neteče. Připustmě, že do něj teče, zřejmě sem slepě důvěřoval. V tom případě si ale nepematuji, kdy pršelo, případně sem jel v dešti. Mám ho cca 4 týdny a za tu dobu .... no možná jednou krátce pršelo ale neuvědomuji si časovou souvislost mezi deštěm a prvním problémem s centrálem. Každopádně to vše překontroluji, díky. Jo na schématu ke komfortnímu systému je kabel od spínače otevření víka nádrže veden do bodu 99. Na schématu ke komfortnímu systému sem jej neobjevil nebo přehlédl. Nevíte kam vede ? (měl jsem za to že by měl vézt přímo do jednotky komfortu)
Ta voda se tam dostávala tak, že předchozí majitel byl prase a v zimě tam tahal sníh a bordel...
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Závodník
- Příspěvky: 633
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Ano i to je mozne. Nicmene do B5 opravdu pronika voda. Neni to nic neobvykleho. neni to nikde videt, ale odnasi to jelensky umistena KJ pod sedadlem a kobercem...Mára_VR6 píše:Neboj se, do auta ti skutečně neteče a taková oxidace, aby ti začal blbnout centrál se vytváří dlouhou dobu.marwin píše: jenze ta oxidace mohla vznikat este driv nez jsi si auto koupil...
Ta voda se tam dostávala tak, že předchozí majitel byl prase a v zimě tam tahal sníh a bordel...
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Takze sem zjistil, ze auto bylo pod kobercem vytopeno. Ridici jednotka je nova, ale potreboval bych ty konektory co jdou do ni, jsou znacne zaoxidovane a i propalene diky velkemu odporu. Nalil jsem do motoroveho prostoru vodu z konve a okamzite sem zaregistroval jak tece potuckem dovnitr. Take jsem zjistil, ze central normalne blbne i po odpojeni prave jednotky komfortu - oba konektory vytahle. Takze ted nevim, jestli jednotka komfortu obsahuje i ovladani centralu ? Kazdopadne ovladani meho centralu ma plne na starosti vcetne uzavirani okynek pridavny alarm.
1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?
1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
-
- Závodník
- Příspěvky: 633
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Konektory vcetne dutinek koupis urcite v servisu porsche, sam sem je tam taky kupoval. Ale spis bych ti doporucoval sehnat si i ty kleste k tomu, pac ty dutinky jinak moc nedrzi. K tvemu dotazu dotazu k protekani vody. Kouknul bych se samozrejme na pruchodnost odtokovych kanalku, to urciite. Pokud mas kryt pod konem, dal bych jej pryc a zkouma, kudy se tam ta voda dostava. Az na to prijdes tak bych to poradne promazal silikonem. Hadam ze to bude nekde za baterkou, ale nevim to urcite, jsou tam totiz nejake pruchodky, je dost mozne ze jsou trebas jiz spuchrele a netesni. Potom ten alarm. Pokud ma skutecne plne na starosti central a neni tedy origo o cems pochybuji protoze nepamatuji B5 bez centralu ale to neva, tak napis vyrobe alarmu. Pokud je to napriklad jablotron tak ten sidli v cechach a oni to opravuji docela levno.maddam píše:Takze sem zjistil, ze auto bylo pod kobercem vytopeno. Ridici jednotka je nova, ale potreboval bych ty konektory co jdou do ni, jsou znacne zaoxidovane a i propalene diky velkemu odporu. Nalil jsem do motoroveho prostoru vodu z konve a okamzite sem zaregistroval jak tece potuckem dovnitr. Take jsem zjistil, ze central normalne blbne i po odpojeni prave jednotky komfortu - oba konektory vytahle. Takze ted nevim, jestli jednotka komfortu obsahuje i ovladani centralu ? Kazdopadne ovladani meho centralu ma plne na starosti vcetne uzavirani okynek pridavny alarm.
1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
1)nove konektory se daj koupit a nacvaknež je nanovo.maddam píše:Takze sem zjistil, ze auto bylo pod kobercem vytopeno. Ridici jednotka je nova, ale potreboval bych ty konektory co jdou do ni, jsou znacne zaoxidovane a i propalene diky velkemu odporu. Nalil jsem do motoroveho prostoru vodu z konve a okamzite sem zaregistroval jak tece potuckem dovnitr. Take jsem zjistil, ze central normalne blbne i po odpojeni prave jednotky komfortu - oba konektory vytahle. Takze ted nevim, jestli jednotka komfortu obsahuje i ovladani centralu ? Kazdopadne ovladani meho centralu ma plne na starosti vcetne uzavirani okynek pridavny alarm.
1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?
2)voda ta je prevít...když máš ucpane to kde má odtíkat a tam tudma nemuže tak si cestu najde vždycky.
3)A airbag aktivuješ VAGEM...vymažeš závadu z registru.
- maddam
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Teď mě čeká zkontrolovat ten meziprostor. Zkoušel sem vytáhnout elektroniku motoru ale ještě je asi na jednom šroubu, ke kterému se nedostanu a musím vytáhnout tu plastovou odtokovou mřížku nalepenou dole na předním skle, ale nevím jak na to. Nemá tu někdo a nepsokytl by mi příručku JakNaTo na Passata 1997 ? Budu velmi vděčný. Na oplátku mohu nabídnout na Astru, třeba pro někoho známého. Dikes.Paskal píše:Ja sem stim ještě problem neměl.martas01 píše:jen takovej dotaz mimo: a B5.5 uz na to netrpi??
Ale Lex psal že u sveho něco spozoroval kolem kabinoveho filtru že tam měl steřelou gumu a že mu tam tudma zatikalo.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Bacha ta lišta rada praská jak ji budeš neodborně rvat ven...musiš začit zroha...trochu ji nazvedneš a strčiš tam šroubovak a pojedeš snim na druhou stranu...ten plast je nacvakly v dražce skla...tak tim ho praktycky s toho skla vytáhneš.maddam píše:Teď mě čeká zkontrolovat ten meziprostor. Zkoušel sem vytáhnout elektroniku motoru ale ještě je asi na jednom šroubu, ke kterému se nedostanu a musím vytáhnout tu plastovou odtokovou mřížku nalepenou dole na předním skle, ale nevím jak na to. Nemá tu někdo a nepsokytl by mi příručku JakNaTo na Passata 1997 ? Budu velmi vděčný. Na oplátku mohu nabídnout na Astru, třeba pro někoho známého. Dikes.Paskal píše: Ja sem stim ještě problem neměl.
Ale Lex psal že u sveho něco spozoroval kolem kabinoveho filtru že tam měl steřelou gumu a že mu tam tudma zatikalo.
- KAKY
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Příbram 261 01 CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ten plast pod sklem moc bych ho nepáčil šroubovákem je tam sklo ja sem ho mněnil a šel docela dobře ven . Začni od strany spolujezdce .Co mně hodne sr*lo sou ramínka steračů jeden tam byl zažranej a nešel hodně dlouho sundat ale bez toho to nepude . odporučam sundat i lišty po stanách čelního skla a pročistit i tuhle drážku.