Totalne zblbly central - castecne vyreseno ?

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
maddam
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Totalne zblbly central - castecne vyreseno ?

Příspěvek od maddam »

Cau lidicky. Mam totalne zblbly central a uz nevim co s tim. Mam kompletne vycistene a proletovane (opravene) elektricke zamky centralu. Prsto mi to zamyka jen dvere ridice, nekdy to zamce normalne vse ale pak nejdou otevrit zevnitr zadni dvere (kdyz to zpetne neotevre). Navic sem si vsiml, ze kdys mi nefakci central nejde mi otevrit ani zaklopka paliva (blby kdyz to zjistite az na cerpadle s prazdnou nadrzi jako ja :-) ). Tedy uz me napada jedinne, ze je problem nekde v komfortni jednotce. Poradi nekdo kde ji presne najdu a pripadne co s ni ? Napada me ji rozdelat a mrknout na ni fyzicky, na kabely atd. Mam take hledat zavadu nekde v relatkach ? Jak se k tomu releovemu poli dostanu ? Je za pojistkama, co vse musim sundat, celou palubku nebo co ? Diky vsem za help.
Naposledy upravil(a) maddam dne 25.07.2006 22:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Kom. jednotku najdeš pod sedadlem řidiče...lip se kni dostaneš jak vyhodiš sedadlo. A k relatkum se dostaneš z boku palubovky (shodiš ten dekl) na boku. :wink: Pišeš žes to vyčistil i proletoval...tak fakt jen ty kabely ke KJ jestli nejsou zaoxidovane že ti to hapruje. 8)

Uživatelský avatar
Ludek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ludek »

Utrpení B5ek, voda pod kobercem u ridice ==> zoxidované kabely ==> nefukční komfortní systém (nádrz patří k němu).

Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...

Uživatelský avatar
maddam
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maddam »

Ludek píše:Utrpení B5ek, voda pod kobercem u ridice ==> zoxidované kabely ==> nefukční komfortní systém (nádrz patří k němu).

Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...
Veru dobrá rada. Díky za ni. Jenže já passata kupoval s tím, že do něj neteče. Připustmě, že do něj teče, zřejmě sem slepě důvěřoval. V tom případě si ale nepematuji, kdy pršelo, případně sem jel v dešti. Mám ho cca 4 týdny a za tu dobu .... no možná jednou krátce pršelo ale neuvědomuji si časovou souvislost mezi deštěm a prvním problémem s centrálem. Každopádně to vše překontroluji, díky. Jo na schématu ke komfortnímu systému je kabel od spínače otevření víka nádrže veden do bodu 99. Na schématu ke komfortnímu systému sem jej neobjevil nebo přehlédl. Nevíte kam vede ? (měl jsem za to že by měl vézt přímo do jednotky komfortu)

Uživatelský avatar
marwin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 211
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: seVWerní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marwin »

maddam píše:
Ludek píše:Utrpení B5ek, voda pod kobercem u ridice ==> zoxidované kabely ==> nefukční komfortní systém (nádrz patří k němu).

Oddělat koberec, zjistit misto průniku vody, zalepit, vysušit. Pak ještě kontakty přeletovat (jde to blbě, nejlépe s kyselinou). Pak teprve koberec, jinak to za půl roku budeš dělat znovu...
Veru dobrá rada. Díky za ni. Jenže já passata kupoval s tím, že do něj neteče. Připustmě, že do něj teče, zřejmě sem slepě důvěřoval. V tom případě si ale nepematuji, kdy pršelo, případně sem jel v dešti. Mám ho cca 4 týdny a za tu dobu .... no možná jednou krátce pršelo ale neuvědomuji si časovou souvislost mezi deštěm a prvním problémem s centrálem. Každopádně to vše překontroluji, díky. Jo na schématu ke komfortnímu systému je kabel od spínače otevření víka nádrže veden do bodu 99. Na schématu ke komfortnímu systému sem jej neobjevil nebo přehlédl. Nevíte kam vede ? (měl jsem za to že by měl vézt přímo do jednotky komfortu)
jenze ta oxidace mohla vznikat este driv nez jsi si auto koupil...

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Mára_VR6 »

marwin píše:
maddam píše: Veru dobrá rada. Díky za ni. Jenže já passata kupoval s tím, že do něj neteče. Připustmě, že do něj teče, zřejmě sem slepě důvěřoval. V tom případě si ale nepematuji, kdy pršelo, případně sem jel v dešti. Mám ho cca 4 týdny a za tu dobu .... no možná jednou krátce pršelo ale neuvědomuji si časovou souvislost mezi deštěm a prvním problémem s centrálem. Každopádně to vše překontroluji, díky. Jo na schématu ke komfortnímu systému je kabel od spínače otevření víka nádrže veden do bodu 99. Na schématu ke komfortnímu systému sem jej neobjevil nebo přehlédl. Nevíte kam vede ? (měl jsem za to že by měl vézt přímo do jednotky komfortu)
jenze ta oxidace mohla vznikat este driv nez jsi si auto koupil...
Neboj se, do auta ti skutečně neteče a taková oxidace, aby ti začal blbnout centrál se vytváří dlouhou dobu.
Ta voda se tam dostávala tak, že předchozí majitel byl prase a v zimě tam tahal sníh a bordel...
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

Mára_VR6 píše:
marwin píše: jenze ta oxidace mohla vznikat este driv nez jsi si auto koupil...
Neboj se, do auta ti skutečně neteče a taková oxidace, aby ti začal blbnout centrál se vytváří dlouhou dobu.
Ta voda se tam dostávala tak, že předchozí majitel byl prase a v zimě tam tahal sníh a bordel...
Ano i to je mozne. Nicmene do B5 opravdu pronika voda. Neni to nic neobvykleho. neni to nikde videt, ale odnasi to jelensky umistena KJ pod sedadlem a kobercem...
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Uživatelský avatar
maddam
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maddam »

Takze sem zjistil, ze auto bylo pod kobercem vytopeno. Ridici jednotka je nova, ale potreboval bych ty konektory co jdou do ni, jsou znacne zaoxidovane a i propalene diky velkemu odporu. Nalil jsem do motoroveho prostoru vodu z konve a okamzite sem zaregistroval jak tece potuckem dovnitr. Take jsem zjistil, ze central normalne blbne i po odpojeni prave jednotky komfortu - oba konektory vytahle. Takze ted nevim, jestli jednotka komfortu obsahuje i ovladani centralu ? Kazdopadne ovladani meho centralu ma plne na starosti vcetne uzavirani okynek pridavny alarm.

1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od martas01 »

jen takovej dotaz mimo: a B5.5 uz na to netrpi??
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

maddam píše:Takze sem zjistil, ze auto bylo pod kobercem vytopeno. Ridici jednotka je nova, ale potreboval bych ty konektory co jdou do ni, jsou znacne zaoxidovane a i propalene diky velkemu odporu. Nalil jsem do motoroveho prostoru vodu z konve a okamzite sem zaregistroval jak tece potuckem dovnitr. Take jsem zjistil, ze central normalne blbne i po odpojeni prave jednotky komfortu - oba konektory vytahle. Takze ted nevim, jestli jednotka komfortu obsahuje i ovladani centralu ? Kazdopadne ovladani meho centralu ma plne na starosti vcetne uzavirani okynek pridavny alarm.

1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?
Konektory vcetne dutinek koupis urcite v servisu porsche, sam sem je tam taky kupoval. Ale spis bych ti doporucoval sehnat si i ty kleste k tomu, pac ty dutinky jinak moc nedrzi. K tvemu dotazu dotazu k protekani vody. Kouknul bych se samozrejme na pruchodnost odtokovych kanalku, to urciite. Pokud mas kryt pod konem, dal bych jej pryc a zkouma, kudy se tam ta voda dostava. Az na to prijdes tak bych to poradne promazal silikonem. Hadam ze to bude nekde za baterkou, ale nevim to urcite, jsou tam totiz nejake pruchodky, je dost mozne ze jsou trebas jiz spuchrele a netesni. Potom ten alarm. Pokud ma skutecne plne na starosti central a neni tedy origo o cems pochybuji protoze nepamatuji B5 bez centralu ale to neva, tak napis vyrobe alarmu. Pokud je to napriklad jablotron tak ten sidli v cechach a oni to opravuji docela levno.
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

maddam píše:Takze sem zjistil, ze auto bylo pod kobercem vytopeno. Ridici jednotka je nova, ale potreboval bych ty konektory co jdou do ni, jsou znacne zaoxidovane a i propalene diky velkemu odporu. Nalil jsem do motoroveho prostoru vodu z konve a okamzite sem zaregistroval jak tece potuckem dovnitr. Take jsem zjistil, ze central normalne blbne i po odpojeni prave jednotky komfortu - oba konektory vytahle. Takze ted nevim, jestli jednotka komfortu obsahuje i ovladani centralu ? Kazdopadne ovladani meho centralu ma plne na starosti vcetne uzavirani okynek pridavny alarm.

1. Nevite, kde sezenu nove ty konektory ?
2. Kdo mi vysvetli, kudy tece do passatu voda, kdyz se zanesou odtokove kanalky za prepazkou v motoru ?
3. Samozrejme sem musel vytahnout sedacku a tedy i odpojit airbak. Ted mi sviti na palubce. Jak to opravit VAGem ?
1)nove konektory se daj koupit a nacvaknež je nanovo.
2)voda ta je prevít...když máš ucpane to kde má odtíkat a tam tudma nemuže tak si cestu najde vždycky.
3)A airbag aktivuješ VAGEM...vymažeš závadu z registru.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

martas01 píše:jen takovej dotaz mimo: a B5.5 uz na to netrpi??
Ja sem stim ještě problem neměl. :wink:
Ale Lex psal že u sveho něco spozoroval kolem kabinoveho filtru že tam měl steřelou gumu a že mu tam tudma zatikalo. 8)

Uživatelský avatar
maddam
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maddam »

Paskal píše:
martas01 píše:jen takovej dotaz mimo: a B5.5 uz na to netrpi??
Ja sem stim ještě problem neměl. :wink:
Ale Lex psal že u sveho něco spozoroval kolem kabinoveho filtru že tam měl steřelou gumu a že mu tam tudma zatikalo. 8)
Teď mě čeká zkontrolovat ten meziprostor. Zkoušel sem vytáhnout elektroniku motoru ale ještě je asi na jednom šroubu, ke kterému se nedostanu a musím vytáhnout tu plastovou odtokovou mřížku nalepenou dole na předním skle, ale nevím jak na to. Nemá tu někdo a nepsokytl by mi příručku JakNaTo na Passata 1997 ? Budu velmi vděčný. Na oplátku mohu nabídnout na Astru, třeba pro někoho známého. Dikes.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

maddam píše:
Paskal píše: Ja sem stim ještě problem neměl. :wink:
Ale Lex psal že u sveho něco spozoroval kolem kabinoveho filtru že tam měl steřelou gumu a že mu tam tudma zatikalo. 8)
Teď mě čeká zkontrolovat ten meziprostor. Zkoušel sem vytáhnout elektroniku motoru ale ještě je asi na jednom šroubu, ke kterému se nedostanu a musím vytáhnout tu plastovou odtokovou mřížku nalepenou dole na předním skle, ale nevím jak na to. Nemá tu někdo a nepsokytl by mi příručku JakNaTo na Passata 1997 ? Budu velmi vděčný. Na oplátku mohu nabídnout na Astru, třeba pro někoho známého. Dikes.
Bacha ta lišta rada praská jak ji budeš neodborně rvat ven...musiš začit zroha...trochu ji nazvedneš a strčiš tam šroubovak a pojedeš snim na druhou stranu...ten plast je nacvakly v dražce skla...tak tim ho praktycky s toho skla vytáhneš. :wink:

Uživatelský avatar
KAKY
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram 261 01 CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KAKY »

Ten plast pod sklem moc bych ho nepáčil šroubovákem je tam sklo ja sem ho mněnil a šel docela dobře ven . Začni od strany spolujezdce .Co mně hodne sr*lo sou :old: ramínka steračů jeden tam byl zažranej a nešel hodně dlouho sundat ale bez toho to nepude . odporučam sundat i lišty po stanách čelního skla a pročistit i tuhle drážku.

Odpovědět

Zpět na „Archiv“