Passat B5 facelift nestartuje ;-(

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
ToMkA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Passat B5 facelift nestartuje ;-(

Příspěvek od ToMkA »

Zdarec,
potreboval bych poradit, mam Passata B5 facelift 2002 96kw, za studena prijdu k autu, nastartuju, jezdim naprosto v pohode jakoukoli vzdalenost ale jen do te doby nez zastavim, pak uz nenastartuju - musim pockat cca 20-30min nez auto trochu zchladne a pak zase naskoci.

Kdyz se ho pokusim nastartovat za tepla tak naskoci a hned zdechne - jako by ridici jednotka odpojila motor(zdechne rychle - NE postupne jak kdyz dochazi nafta).

Nutno napsat ze auto je cerstve po nehode, opraveno supr ale od ty doby to dela.

Na VAGu mi to pise:
18009 napajeci rele: sv30 (j318) - nesmyslny signal - P1601 - 35 - 00
17932 rele palivoveho cerpadla (j17) - preruseni/zkrat na kostre - P1524 - 35 - 10- sporadicky

MAte nekdo napad? rele jsem zkousel co jsem nasel prohazet s jinym passatem, draty se zdaji vsechny byt kde maji.

Nebo pokud byste mi aspon nekdo dokazali rict ktery ty dve rele to jsou - nemam schema :(

Diky

ToM

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Skuz skontrolovat toto. :wink:
Přílohy
1.JPG
1.JPG (21.11 KiB) Zobrazeno 1513 x

Uživatelský avatar
ToMkA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToMkA »

No to je prave ono - kde je svorka c.30?? Za pojistkovou skrini jak jsou vsechny rele tak jsou tam svorky tak do 18ky cca vic ne.. jako c. 30 jsou tam oznaceny 3 hlavni plusovy privodni draty (cerveny) coz tim asi mysleno neni...

Neni to rele nekde jinde umisteny?

Diky
T.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Nevím fakt přesně...chce to prolezd a skontrolovat. 8)
Přílohy
1.JPG
1.JPG (72.32 KiB) Zobrazeno 1498 x

Uživatelský avatar
ToMkA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToMkA »

Tak jsem z toho uz pomalu zoufaly, hreje se mi rele vedle ridici jednotky, pricinu zatim nedokazal nikdo urcit.. byl by tu nekdo opravdu schopny kdo by na to kouknul? jsem z toho uz nestastny :? kdyz zastavim s teplym autem tak to proste potrebuje 30min nez to chytne znova... a co je zajimavy - nevim essi to s tim souvisi ze maxidot ukazuje prumernou spotrebu 11L i kdyz se starym motorem to bylo tak 6.5L ... na volnobeh misto 0.7L/H to ma spotrebu 1.8...
to jsem se mozna nezminil ze soucasti opravy byla vymena motoru (ktery ovsem je ve 100pro stavu, to vim..)
s tou spotrebou by me zajimalo akorat essi neni mozny ze budiky nejsou adaptovany na novy motor (ze to treba papa jak ma ale ukazuje spatne)

a co se nestartovani tyce - mam to prolezle 10x zepredu dozadu a myslim ze neni mozny aby bylo neco zapojene pri oprave spatne.. :(

T.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Jen taka blbost mě napadla. A jaky motor si tam dával...uplně ten samy a má stejny výkon a typ. :wink:

Uživatelský avatar
ToMkA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToMkA »

Neboj nejsem maslo,
byl tam AVF a dal jsem tam AWX - je to naprosto stejny motor, ten novy je 96kw ze superba ten muj puvodni 96kw passat.
jediny rozdil je v tom ze superb nema chlazeni zpetneho okruhu nafty vodou ale pasivne takze toto jsem predelal z puvodniho motoru.. jinak kabelovy svazky atd vse naprosto shodne...

TM

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od PetrVK »

Mno,nevím.Nejsem si zrovna jist,že to dělá relé ale možné je všechno.Já bych se přikláněl k poškození palivového čerpadla-při zahřátí přestane fungovat(zkratuje,slabší proud a počítač vyhodnotí chybu).Napiš jak to dopadlo
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

to chlazení tý nafty funguje?? je možný, že jak je to teplý a chlazení nefunguje tak ta nafta začne pěnit a dělá kraviny.. každopádně to bude v dopravě nafty. čerpadlo v nádrži funguje?? ale to by nemělo dělat. snímač teploty nafty ve zpátečce je ok?? pal. filtr je dobrý a to chlazení zkontroluj.. má to samostatný okruh vody se svým čerpadlem. který relé se ti hřeje??
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
ToMkA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToMkA »

Zdarec,
tak vse je vyreseno... po vymene vsemoznych rele nezbylo nic nez zkusit vymenit ridici jednotku a auto razem jede jak ma - ukazuje spravnou spotrebu, startuje za tepla...vse ok.
Jednotka asi dostala zabrat pri te rane a budou tam nejspis nejaky studenaky. bylo mi divny ze se za provozu trochu zahriva vic nez driv ale neprikladal jsem tomu vyznam protze to bylo o par stupnu.
Kazdopadne zkusim starou propajet - nemate nekdo el. schema ridici jednotky? servisuju mobily 4 roky tak bych se do toho schuti pustil abych trochu usetril :-)

Dikec kazdopadne za rady!

ToM

P.S. jaky mate zkusenosti s chipem techto motoru na 180ps? spolecnik to ma uz 3roky od bitpoweru a jede to super a bez jedine poruchy - coz se divim pri tak velkym narustu ze 130ps na 180ps tak si rikam essi treba neni jen nejaky haluzovy stastlivec co?

Uživatelský avatar
ToMkA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ToMkA »

Tak jeste jinak 8O Cely problem byl v tom ze moje jednotka mela sw z roku 2001 takze s motorem 01 si rozumela, ale s novym 2005 ktery by mel byt sice stejny tak ne, vw asi udelalo drobny zmeny diky kterym si stim stary sw neporadil....ted tam mam novy a auto jede supr! :twisted:
KONECNE!! ;)

ToM

Odpovědět

Zpět na „Archiv“