Passat B5 facelift nestartuje ;-(
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Passat B5 facelift nestartuje ;-(
Zdarec,
potreboval bych poradit, mam Passata B5 facelift 2002 96kw, za studena prijdu k autu, nastartuju, jezdim naprosto v pohode jakoukoli vzdalenost ale jen do te doby nez zastavim, pak uz nenastartuju - musim pockat cca 20-30min nez auto trochu zchladne a pak zase naskoci.
Kdyz se ho pokusim nastartovat za tepla tak naskoci a hned zdechne - jako by ridici jednotka odpojila motor(zdechne rychle - NE postupne jak kdyz dochazi nafta).
Nutno napsat ze auto je cerstve po nehode, opraveno supr ale od ty doby to dela.
Na VAGu mi to pise:
18009 napajeci rele: sv30 (j318) - nesmyslny signal - P1601 - 35 - 00
17932 rele palivoveho cerpadla (j17) - preruseni/zkrat na kostre - P1524 - 35 - 10- sporadicky
MAte nekdo napad? rele jsem zkousel co jsem nasel prohazet s jinym passatem, draty se zdaji vsechny byt kde maji.
Nebo pokud byste mi aspon nekdo dokazali rict ktery ty dve rele to jsou - nemam schema
Diky
ToM
potreboval bych poradit, mam Passata B5 facelift 2002 96kw, za studena prijdu k autu, nastartuju, jezdim naprosto v pohode jakoukoli vzdalenost ale jen do te doby nez zastavim, pak uz nenastartuju - musim pockat cca 20-30min nez auto trochu zchladne a pak zase naskoci.
Kdyz se ho pokusim nastartovat za tepla tak naskoci a hned zdechne - jako by ridici jednotka odpojila motor(zdechne rychle - NE postupne jak kdyz dochazi nafta).
Nutno napsat ze auto je cerstve po nehode, opraveno supr ale od ty doby to dela.
Na VAGu mi to pise:
18009 napajeci rele: sv30 (j318) - nesmyslny signal - P1601 - 35 - 00
17932 rele palivoveho cerpadla (j17) - preruseni/zkrat na kostre - P1524 - 35 - 10- sporadicky
MAte nekdo napad? rele jsem zkousel co jsem nasel prohazet s jinym passatem, draty se zdaji vsechny byt kde maji.
Nebo pokud byste mi aspon nekdo dokazali rict ktery ty dve rele to jsou - nemam schema
Diky
ToM
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem z toho uz pomalu zoufaly, hreje se mi rele vedle ridici jednotky, pricinu zatim nedokazal nikdo urcit.. byl by tu nekdo opravdu schopny kdo by na to kouknul? jsem z toho uz nestastny kdyz zastavim s teplym autem tak to proste potrebuje 30min nez to chytne znova... a co je zajimavy - nevim essi to s tim souvisi ze maxidot ukazuje prumernou spotrebu 11L i kdyz se starym motorem to bylo tak 6.5L ... na volnobeh misto 0.7L/H to ma spotrebu 1.8...
to jsem se mozna nezminil ze soucasti opravy byla vymena motoru (ktery ovsem je ve 100pro stavu, to vim..)
s tou spotrebou by me zajimalo akorat essi neni mozny ze budiky nejsou adaptovany na novy motor (ze to treba papa jak ma ale ukazuje spatne)
a co se nestartovani tyce - mam to prolezle 10x zepredu dozadu a myslim ze neni mozny aby bylo neco zapojene pri oprave spatne..
T.
to jsem se mozna nezminil ze soucasti opravy byla vymena motoru (ktery ovsem je ve 100pro stavu, to vim..)
s tou spotrebou by me zajimalo akorat essi neni mozny ze budiky nejsou adaptovany na novy motor (ze to treba papa jak ma ale ukazuje spatne)
a co se nestartovani tyce - mam to prolezle 10x zepredu dozadu a myslim ze neni mozny aby bylo neco zapojene pri oprave spatne..
T.
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Neboj nejsem maslo,
byl tam AVF a dal jsem tam AWX - je to naprosto stejny motor, ten novy je 96kw ze superba ten muj puvodni 96kw passat.
jediny rozdil je v tom ze superb nema chlazeni zpetneho okruhu nafty vodou ale pasivne takze toto jsem predelal z puvodniho motoru.. jinak kabelovy svazky atd vse naprosto shodne...
TM
byl tam AVF a dal jsem tam AWX - je to naprosto stejny motor, ten novy je 96kw ze superba ten muj puvodni 96kw passat.
jediny rozdil je v tom ze superb nema chlazeni zpetneho okruhu nafty vodou ale pasivne takze toto jsem predelal z puvodniho motoru.. jinak kabelovy svazky atd vse naprosto shodne...
TM
- PetrVK
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
to chlazení tý nafty funguje?? je možný, že jak je to teplý a chlazení nefunguje tak ta nafta začne pěnit a dělá kraviny.. každopádně to bude v dopravě nafty. čerpadlo v nádrži funguje?? ale to by nemělo dělat. snímač teploty nafty ve zpátečce je ok?? pal. filtr je dobrý a to chlazení zkontroluj.. má to samostatný okruh vody se svým čerpadlem. který relé se ti hřeje??
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec,
tak vse je vyreseno... po vymene vsemoznych rele nezbylo nic nez zkusit vymenit ridici jednotku a auto razem jede jak ma - ukazuje spravnou spotrebu, startuje za tepla...vse ok.
Jednotka asi dostala zabrat pri te rane a budou tam nejspis nejaky studenaky. bylo mi divny ze se za provozu trochu zahriva vic nez driv ale neprikladal jsem tomu vyznam protze to bylo o par stupnu.
Kazdopadne zkusim starou propajet - nemate nekdo el. schema ridici jednotky? servisuju mobily 4 roky tak bych se do toho schuti pustil abych trochu usetril
Dikec kazdopadne za rady!
ToM
P.S. jaky mate zkusenosti s chipem techto motoru na 180ps? spolecnik to ma uz 3roky od bitpoweru a jede to super a bez jedine poruchy - coz se divim pri tak velkym narustu ze 130ps na 180ps tak si rikam essi treba neni jen nejaky haluzovy stastlivec co?
tak vse je vyreseno... po vymene vsemoznych rele nezbylo nic nez zkusit vymenit ridici jednotku a auto razem jede jak ma - ukazuje spravnou spotrebu, startuje za tepla...vse ok.
Jednotka asi dostala zabrat pri te rane a budou tam nejspis nejaky studenaky. bylo mi divny ze se za provozu trochu zahriva vic nez driv ale neprikladal jsem tomu vyznam protze to bylo o par stupnu.
Kazdopadne zkusim starou propajet - nemate nekdo el. schema ridici jednotky? servisuju mobily 4 roky tak bych se do toho schuti pustil abych trochu usetril
Dikec kazdopadne za rady!
ToM
P.S. jaky mate zkusenosti s chipem techto motoru na 180ps? spolecnik to ma uz 3roky od bitpoweru a jede to super a bez jedine poruchy - coz se divim pri tak velkym narustu ze 130ps na 180ps tak si rikam essi treba neni jen nejaky haluzovy stastlivec co?
- ToMkA
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: