T5-škubání - přetěsnění vstřiků/výměna hlavy

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
pepi.bouska
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 09.07.2009 12:08

T5-škubání - přetěsnění vstřiků/výměna hlavy

Příspěvek od pepi.bouska »

Mám T5, 2.5 TDI , 128kW najeto 240.000km. Vždy do prvních 30km po startu škube při 3000ot/min. Po dokonalém ohřatí ne.
Podle servisu běžná věc - nětěsní vstřiky. Navrhují: a/ přetěsnit s tím že to vydrží tak 20.000 km a pak nová hlava.
Hledám někoho se zkušeností s tímto problémem, s přetěsněním. Do nové hlavy se mi teda nechce.
Děkuji za rady
Josef

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: T5-škubání - přetěsnění vstřiků/výměna hlavy

Příspěvek od tdiracing »

přetěsnit vstřiky není problem ale nějak sem nepochopil to co ti řekli v servisu že se pak musí dát nová hlava,a už vůbec nechápu to že ti neřekli,že pokud ti netěsní vstřiky,tak ti jde nafta do oleje a tím pádem ho naředí a olej nemá takové mazací vlastnosti,tak že se motor přidře
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“