T4 Multivan 1.9TD otvírání turba

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skullspiders
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 06.10.2007 20:29
Bydliště: Stříbro

T4 Multivan 1.9TD otvírání turba

Příspěvek od Skullspiders »

Zdravím ;-)

U mojí T4 Multivan s motorem 1.9TD otvírá turbo až někde u 2400t/m a zdá se mi to dost dlouho, obzvlášť při jízdě v kopci nebo naloženém autě. Vím, že to není žádná stíhačka, kdyby si někdo chtěl rejpnout, ale dostat otevření turbíny níž (někde kolem 2000t/m) jelo by to taky jinak :old:

Auto mám 3neděle, tak se s ním učím, ale tahle věc mi trápí nejvíc :(
Nebo je to tak vpořádku?

Uživatelský avatar
vwento
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 317
Registrován: 04.12.2008 23:22
Bydliště: Brno

Re: T4 Multivan 1.9TD otvírání turba

Příspěvek od vwento »

u myho T4 TD teda nemam otackomer, ale kdyz sem mel jeste zapojenej EGR ventil- tim sem nejlip poznal kdy turbo zacne zabirat, tak se mi zda ze zabira prave strasne ze zacatku... ted je EGR odpojenej a ten tah motoru se nejak zkultivoval, nepoznam kdy turbo zacne poradne zabirat.. ale kazdopadne si myslim ze zabira max ve 2000 a mozna i driv... proste strasne brzo oproti treba ventu TD kde zabira nejak ve 2300-2400... ale co udelat aby ti zabiralo driv to fakt nevim.. snad GO turba by pomohla ale moooc penez.. :-(
B6 BKC

Uživatelský avatar
Skullspiders
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 06.10.2007 20:29
Bydliště: Stříbro

Re: T4 Multivan 1.9TD otvírání turba

Příspěvek od Skullspiders »

vwento píše:u myho T4 TD teda nemam otackomer, ale kdyz sem mel jeste zapojenej EGR ventil- tim sem nejlip poznal kdy turbo zacne zabirat, tak se mi zda ze zabira prave strasne ze zacatku... ted je EGR odpojenej a ten tah motoru se nejak zkultivoval, nepoznam kdy turbo zacne poradne zabirat.. ale kazdopadne si myslim ze zabira max ve 2000 a mozna i driv... proste strasne brzo oproti treba ventu TD kde zabira nejak ve 2300-2400... ale co udelat aby ti zabiralo driv to fakt nevim.. snad GO turba by pomohla ale moooc penez.. :-(
V sobotu jsem odpojil ten ekologickej nesmysl (EGR ventil) a motor je míň hlučný a spotřebu jsem zatím nevypozoroval (bez palubního PC to trvá :o) )
Ještě zkusím, jestli to tedy půjde sundat svody a podívat se na hřídelku, jestli nepřidírá a pak hold investice do repase :(

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“