2.4 D nekonecne problemy s prehrievanim
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15.05.2011 08:15
2.4 D nekonecne problemy s prehrievanim
Moja caravellka sa mi stale prehrieva, voda pride do tristvrte stupnice a tam sa drzi. Mam novu vodnu pumpu, bol robeny aj vybrus hlavy a vymena tesnenia, novy je aj chladic. Termostat pekne otvara. Zaujimave je ale ze mi nejde kurenie v strede, iba po krajoch. Skuste pomoct. Moze byt zla hlava?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30.11.2009 22:54
Re: 2.4 D nekonecne problemy s prehrievanim
No ja mám 1,9 TD a uprostřed mi to tež netopí,myslím že to tak má byt nebo ne? noa k tomu přehřívání:neukazuje ti zle ta ručička?pokud ti s toho nejde pára tak by to mohlo byt jen vadne čidlo teploty a nebo budik v přistrojovce.Ale pokud se v tom nekdo hrabal tak to mužou byt třeba špatně zapojene hadice nebo mohly v te hlavě zustat špony a neco se ucpalo atd..... ..držim palce ať na to prideš.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.10.2008 23:32
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 D nekonecne problemy s prehrievanim
U některejch to ve středu fouká teplý (2,4d) a u některejch ne (1,9td) podle toho se nedá řídit. Je to moje zkušenost ze dvou t4 který mám. Mě se osobně 2,4d nechce zase pořádně ohřát - sice topí, ale budík kousek vyleze až po 20 km a i s vlekem (1t) sem se ted v zimě nedostal přes první čárku a budík ukazoval v létě dobře. Zkus se kouknout na hadice jestli ti je někdo nepomotal - je jich tam dost.
http://www.samoopravnaaut.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strechyplana.cz/offroad" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strechyplana.cz/offroad" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.11.2011 08:37
Re: 2.4 D nekonecne problemy s prehrievanim
Ahoj VWčkaři,
prosím o radu. Mám T4 2,4D r.v. 94 - před dvěma lety dělaná hlava, ventily, vodítka a sfrézovaná hlava a nové hlavové šrouby. Auto cca 1rok nejela a nyní mi začla tlakovat voda do nádobky(cca po 10minutách zahřátí )Po nastarování jde z výfuku bílý kouř. Dále prosím o radu - při nastartování mi po chvíli vylétnou otáčky na plný výkon a nejde potom motor chcípnout pouze přes kvalt. Po opětovném nastartování motor běží, ale zase po chvíli otáčky vyskočí na nejvyšší výkon (někdo říká, "že by to mohlo být zavzdušněné naftové čerpadlo, nebo prý v naftovém čerpadle je odstředivka, která je prý přilepená - jak se stím prý dlouho nejelo").
Proto Vás prosím radu.
prosím o radu. Mám T4 2,4D r.v. 94 - před dvěma lety dělaná hlava, ventily, vodítka a sfrézovaná hlava a nové hlavové šrouby. Auto cca 1rok nejela a nyní mi začla tlakovat voda do nádobky(cca po 10minutách zahřátí )Po nastarování jde z výfuku bílý kouř. Dále prosím o radu - při nastartování mi po chvíli vylétnou otáčky na plný výkon a nejde potom motor chcípnout pouze přes kvalt. Po opětovném nastartování motor běží, ale zase po chvíli otáčky vyskočí na nejvyšší výkon (někdo říká, "že by to mohlo být zavzdušněné naftové čerpadlo, nebo prý v naftovém čerpadle je odstředivka, která je prý přilepená - jak se stím prý dlouho nejelo").
Proto Vás prosím radu.
- vwento
- Jezdec
- Příspěvky: 317
- Registrován: 04.12.2008 23:22
- Bydliště: Brno
Re: 2.4 D nekonecne problemy s prehrievanim
tak to ze ti vyleti otacky na max dela ta odstredivka ale motor by pri teto zavade mel jit normalne chcipnout klickem.. takze na odstredivku bych to netipoval.. co olej? neztraci se?? ja bych to videl na nejak brutalne prasklou hlavu a zere ti olej- proto jde chcipnout jen pres kvalt.. i to tlakovani do nadrzky by to vysvetlovalo..
B6 BKC