startování
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.02.2013 14:11
startování
Ahoj lidi chci pozdravit všechny, kteří mají doma karavelku, nebo multíka. Jsem tu nový a chci se zeptat, zda by mi někdo poradil. Možná to, na co se chci zeptat, je blbost, ale chci mít i další názor. Mám VW Caravellu 2.5 Tdi, 75KW, r.v.1997 a včera se mi stala taková divná věc; jel jsem po dálnici a při předjíždění kamionu, mi s autem škublo a nešlo moc do tahu; turbo jsem sice slyšel, ale jako by bylo udušené. Navíc - když jsem zastavil a vypnul motor a po chvilce opět nastartoval, vylétly mi otáčky cca na 1600 - aniž bych se jakkoliv dotkl plynu, pak poklesly a pak se vše srovnalo na normál. Turbo jsem spíše slyšel při podtočení, ale jak jsem říkal - jako by bylo udušené a nechtělo se mu do tahu. Hadice mám vyměněny, motor má najeto poctivých 210000km - což si myslím, že na načnuté turbo, to asi nevypadá. Můžete mi, prosím, poradit, čím to může být a na co se mám zaměřit ? Na Wagu jsem zatím nebyl - jdu tam zítra. Díky za každou odpověď. Tonda, Děčín
- Kubmaty
- Moderátor
- Příspěvky: 442
- Registrován: 05.12.2007 15:42
- Bydliště: Tábor City
- Kontaktovat uživatele:
Re: startování
Viděl bych to na to turbo.
VW Caravelle T4 111kW long, projekt ZWO
VW Caravelle T4 75kW long
VW Transporter T3 syncro s uzaverkou
VW Golf Country syncro 66kW
VW Caravelle T4 75kW long
VW Transporter T3 syncro s uzaverkou
VW Golf Country syncro 66kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.02.2013 14:11
Re: startování
Ahoj lidi, díky za odpověď - turbo to NAŠTĚSTÍ nebylo - VAG ukázal, že se jedná o vadný regulační ventil na čerpadle ( doufám, že jsem to napsal dobře ) a když se nám podařilo závadu smazat, motor šel, jako hodinky, ale po chvíli se to objevilo znovu, tak jsem se vrátil zpět k mechanikovi a ten to opět smáznul, ale hned další sen, jsem ho objednal a už to mám vyměněné a auto maká bez problémů Tak zatím čus a pozdrav všem, co mají pořádný auta koncernu VW