Výměna motoru u T3 za motor z golfa 1,6 TD

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Curda
Pilot
Pilot
Příspěvky: 852
Registrován: 24.02.2006 21:02

Výměna motoru u T3 za motor z golfa 1,6 TD

Příspěvek od Curda »

Bosové znalí, položím vás na otázku. Jakej je rozdíl mezi motorem 1,6 TD z T3 a motorem golf 2 1,6 TD :?: :idea:
Koupil jsem T3 ku, ale je tam vyměněnej motor z 2ky a prej je krátká lanko na plyn?? Je to možný?? Řešil jste to už někdy někdo a z čeho by tam to lanko mohlo jít???

Díííky za jakoukoliv radu :wink:

Uživatelský avatar
Pit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Pit »

Motor v T3 je hlavně položený.V zásadě tam motor z golfa jde to je jasné.Jenom je potřeba s původního T3 motoru použít olejovou vanu/má specifický tvar právě kvůli tomu položení/a olejové čerpadlo.Pak ještě nějaké drobnosti,ale tohle je nejdůležitější.
S tím lankem to je nějaký divoký....nebo sem to nepochopil.

Uživatelský avatar
Curda
Pilot
Pilot
Příspěvky: 852
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Curda »

No já jsem to právě taky nopochopil, no uvidíme jak to bude :wink:

Uživatelský avatar
Pit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Pit »

Curda píše:No já jsem to právě taky nopochopil, no uvidíme jak to bude :wink:
Jediná věc co mne napadla je že T3 má motor vzadu a pokud tam někdo bastlil motor z G2 a moc to neřešil tak je logické,že to lanko je kratší.
No,ale je to taková blbost,že jsem ji nechtěl říkat jen napoprvý.Takovej mechanik diletant se snad do toho nemontoval. :wink: :lol:

Uživatelský avatar
T4
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T4 »

a nebo tam ten diletant nechal i to čerpadlo z G2 a pak to nemusí nějak pasovat k sobě...ale to by jsi asi nezavřel víko na motoru,těžký k tomu něco napsat,když o tom nic nevím
Obrázek

Uživatelský avatar
Nimbuzz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zahrádky u České Lípy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nimbuzz »

Ahoj kluci, rád vás tady potkávám :lol: :lol:

Rád se zapojim do týhle diskuze. Nevim jak je to s motorem z golfa v busu, ale z vlastní zkušenosti vim, že vstřiky z golfa v busíku moc dlouho nevydržej. A to mi věřte, tatík na busu nechal měnit tři vstřiky......každej vstřik měnil po cca 200km a jednom potkání motoru. A hádejte kde se potkali..... U Kolína :-) Pak se díly z golfa v motoru JX sešly ještě jednou a naposled....před tunelem mezi Litomyšlí a Moravskou Třebovou. Tam si řekli pápá.

Nevím přesně čím to může být, ale řekl bych, že vstřik z golfa neni stavěnej na tak velký tlaky jako v busu.

Uživatelský avatar
Pit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Pit »

Ahoj,


Nezlob se,ale toto je naprostá blbost :wink:

Uživatelský avatar
Nimbuzz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zahrádky u České Lípy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nimbuzz »

No nevim, ale tak mi potom někdo vysvětlete proč se ten motor furt potkával :o))

http://nimbuzz.rajce.idnes.cz/Carolline_Schulzwagen_II/" target="_blank

mrkni na fotky vstřiků a na ty otisky v pístech.....

Uživatelský avatar
Pit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Pit »

Toto téma není o potkání motoru tak to nebudem sem roubovat.
Můžem se pobavit na S.Z.Jinak já si pamatuju na ty fotky a vím o co šlo.Říkám,ŽE TY VSTŘIKY S TÍM NEMAJ NIC SPOLEČNÝHO.

Uživatelský avatar
Boda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boda »

Nazdárek, je to kvůli držáku plynového lanka na čerpadle. U T3 je blíž k ovládací páce. Jestli tam máš čerpadlo z G2, je to jasný.
Navař vpředu u pedálu na plynové lanko 5cm kulatiny ( je tam myslím průměr 5mm ) a je to. :wink:
Vítej ve světě T3! :D

Uživatelský avatar
Curda
Pilot
Pilot
Příspěvky: 852
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Curda »

Bóďo je to přesně tak jak píšeš. Je tam čerpadlo z golfa.. Jak to myslíš s tou kulatinou??

Jo a jakej je rozdíl mezi turbem z T3 a golf 2?? Německy umim, ale to co mi tam vysvětloval jsem nepochopil?? Jsou tam jiný vývody na hadice nebo jak to je??

Díííkec

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“