Úprava softweru Multivan 2.5TDi 128kW 4-Motion

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stifler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 397
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Úprava softweru Multivan 2.5TDi 128kW 4-Motion

Příspěvek od Stifler »

Najde se tu někdo kdo nechával dělat soft na nejsilnější 2.5TDi? Taháme za ním vozík cca. 2200kg a žádná sláva, o spotřebě nemluvě. Spodek je dost lenivý. Rád bych dosáhl lepšího nárůstu výkonu ze spodu a nižší spotřeby.
Bylo mě varováno, že v této nejsilnější variantě není moc doporučeno zvedat více výkon.

Díky za postřehy

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: Úprava softweru Multivan 2.5TDi 128kW 4-Motion

Příspěvek od playboy »

Sice starý datum ale nechápu důvod proč by se neměl zvedat výkon?
Motory 96 a 128kw jsou totožný. Liší se pouze turbo, vstřiky, spojka a soft ŘJ. Já mám verzi 96kw která jezdila léta s chipem, pak dostala ostřejší chip, pak turbo ze 128kw a hodně ostrý chip (vzhledem k turbu) a nakonec hybridní turbo, litinové svody, FMIC cooler, spojku právě ze 128kw, velké trysky atd a naladilo se na 267PS/576Nm (MAHA brzda) a i s tím, že ten FMIC cooler nestíhá, je stále malý. SW je totiž postaven na 290ps ale zasáhne limitér na teplotu nasávaného vzduchu, která vylezla přes 100st. Najeto přes 320tis km, omezovač na 5400ot a dávám mu hodně za uši. Jednak často jezdí naložený a jednak jezdím s tím většinu jízd s plynem na podlaze protože si to užívám. Spotřeba 16l/100. Tak nevím kde se berou ty pohádky o tom, že auta nějakého typu nechipovat :roll:
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“