Najde se tu někdo kdo nechával dělat soft na nejsilnější 2.5TDi? Taháme za ním vozík cca. 2200kg a žádná sláva, o spotřebě nemluvě. Spodek je dost lenivý. Rád bych dosáhl lepšího nárůstu výkonu ze spodu a nižší spotřeby.
Bylo mě varováno, že v této nejsilnější variantě není moc doporučeno zvedat více výkon.
Díky za postřehy
Úprava softweru Multivan 2.5TDi 128kW 4-Motion
- Stifler
- Jezdec
- Příspěvky: 397
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Úprava softweru Multivan 2.5TDi 128kW 4-Motion
Sice starý datum ale nechápu důvod proč by se neměl zvedat výkon?
Motory 96 a 128kw jsou totožný. Liší se pouze turbo, vstřiky, spojka a soft ŘJ. Já mám verzi 96kw která jezdila léta s chipem, pak dostala ostřejší chip, pak turbo ze 128kw a hodně ostrý chip (vzhledem k turbu) a nakonec hybridní turbo, litinové svody, FMIC cooler, spojku právě ze 128kw, velké trysky atd a naladilo se na 267PS/576Nm (MAHA brzda) a i s tím, že ten FMIC cooler nestíhá, je stále malý. SW je totiž postaven na 290ps ale zasáhne limitér na teplotu nasávaného vzduchu, která vylezla přes 100st. Najeto přes 320tis km, omezovač na 5400ot a dávám mu hodně za uši. Jednak často jezdí naložený a jednak jezdím s tím většinu jízd s plynem na podlaze protože si to užívám. Spotřeba 16l/100. Tak nevím kde se berou ty pohádky o tom, že auta nějakého typu nechipovat
Motory 96 a 128kw jsou totožný. Liší se pouze turbo, vstřiky, spojka a soft ŘJ. Já mám verzi 96kw která jezdila léta s chipem, pak dostala ostřejší chip, pak turbo ze 128kw a hodně ostrý chip (vzhledem k turbu) a nakonec hybridní turbo, litinové svody, FMIC cooler, spojku právě ze 128kw, velké trysky atd a naladilo se na 267PS/576Nm (MAHA brzda) a i s tím, že ten FMIC cooler nestíhá, je stále malý. SW je totiž postaven na 290ps ale zasáhne limitér na teplotu nasávaného vzduchu, která vylezla přes 100st. Najeto přes 320tis km, omezovač na 5400ot a dávám mu hodně za uši. Jednak často jezdí naložený a jednak jezdím s tím většinu jízd s plynem na podlaze protože si to užívám. Spotřeba 16l/100. Tak nevím kde se berou ty pohádky o tom, že auta nějakého typu nechipovat
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/