rada transprter rozvody
- berous
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: rada transprter rozvody
tak se chlapi prestante hadat
a povezte mi kde je na cerpadle ryska nebo dira na aretaci
musim sundat to kolo z nej ???
diky
a povezte mi kde je na cerpadle ryska nebo dira na aretaci
musim sundat to kolo z nej ???
diky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.05.2009 21:21
Re: rada transprter rozvody
Kluci, nic ve zlym, ale mam z vás pocit, že bez vagu nedokážete ani natankovat! Ale to už je asi tou dobou! Já vim jen to, že když jsem nastavil na rysku setrvák, vačku na drážku, a kolo čerpadla na rysky, tak to auto prostě nechytlo! Musel jsem nastavit na čerpadle předvstřik 55 setin milimetru před horní úvratí prvního válce! Pak to teprve chytlo! A všechny tyhle věci jak udělat rozvody jsem vyčet tady na fóru nebo v knížkách VW, to nejsou moje výmysly!
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada transprter rozvody
tak na 55 si to dal správně.. taky bych měl mít na své A6 takovou hodnotu,ale nejsem s tím spokojený.Motor má divný průběh do otáček.no a o 10 víc už je to lepší.Viděl jsem i motor na 120 a taky to jelo a majitel si chválil.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.05.2009 21:21
Re: rada transprter rozvody
No tuhle hodnotu jsem vyčet v knížce! Mě se zdá, že to jede normálně, nevim! A tohle doladění se dá udělat vagem? V servisu jsem vyrost, ale nikdy jsem se nehrabal v těhlech novějších systémech, takže vážně nemam tušení že se dá předvstřik seřídit elektronicky! Teda u PD je mi to jasný, ale u TDI jsem nevěděl! Člověk se pořád učí! No a jak ty jsi nastavil tu hodnotu těch 55? Mechanicky nebo vagem? Já právě mechanicky a právě proto jsem vyndaval to čerpadlo!
- berous
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: rada transprter rozvody
prave ze u PD predvstrik neseridis tam je to mechanicky na pripravky, ten seridis jen u rotacnich cerpadel Tdi
a kde proboha najdu rysku na cerpadle ja ji tam proste nemam
a kde proboha najdu rysku na cerpadle ja ji tam proste nemam
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada transprter rozvody
Jasný,PD se neseřizuje.Jinak na TDI se to dělá taky mechanicky.Ten vag použiješ jen na to,aby si věděl hodnotu předvstřiku.Tak jako použiješ na mechanickém čerpadle budík.
ta ryska je někde na boku toho kola a je opravdu malá.Já si dělám raději značky ještě svoje asi jako většina lidí.
ta ryska je někde na boku toho kola a je opravdu malá.Já si dělám raději značky ještě svoje asi jako většina lidí.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.05.2009 21:21
Re: rada transprter rozvody
No ryska je na tom vyvažovacim kole myslim že na vnitřnim okraji, ale je docela malá! A na čerpadle je zhruba proti chladiči takovej obdélnej nálitek a je jakoby rozřízlej!
- berous
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: rada transprter rozvody
jo super hotovo
jinak to je pěknej vopruz naladit čerpadlo
jinak to je pěknej vopruz naladit čerpadlo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.05.2009 23:43
Re: rada transprter rozvody
Kucííí potřebuju radu, mám auto v servisu, dneska to dávali do kupy a trochu v tom cinká(fakt malinko) a špatně jim to startovalo.
Prý to dali na značky ale není to furt ono. Už jsem z toho zoufalý, poradí někdo ?
předtím to jezdilo nádherně
motor AJT
Prý to dali na značky ale není to furt ono. Už jsem z toho zoufalý, poradí někdo ?
předtím to jezdilo nádherně
motor AJT
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.05.2009 23:43
Re: rada transprter rozvody
Tak už toho mám dost, dokáže to někdo tady seštelovat v okolí Slaný,Kladno atd. ani po tom co sem dal návod od pafky nejsou schopný auto doladit aby to bylo stoprocentní, furt blbě startuje a lehce kouří modře.
Díky za nabídky kucííí)
Díky za nabídky kucííí)
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: rada transprter rozvody
Stav se u mě Slaný 736 53 86 86
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- mafo
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: rada transprter rozvody
Mne sa roztrhol remen na cerpadle auto zdochlo.Kupil som novy aj s 2 kladkami jednov stelovacov daly sme na risky nastastie nemci nechaly farebne znacky na zuboch a bloku nie s fabriky ale co asi menily v nemecku a auto normalne ok jak predtym ziadne cerpadlo ani nic podobne sme nestelovaly.Ale ten rozvodovy dam VW servisu radsej.Mam t4 75kw acv motor bus
- petrscz
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava
Re: rada transprter rozvody
tak jsem si to tady po delší době přečetl a jak je vidět VAGu tady moc lidí nefandí,přitom je to docela důležitý co se týče spotřeby,výkonu a chodu motoru.To co tady píšete drážky a značky,to je jen všechno základní nastavení a TDIgraf ve VAGu teprve ukáže přesnou polohu vstřiku a ten se pak tou pevnou kladkou doladí.Jinak jsem dělal rozvody na hodně autech,ale nikdy sem nedával na značky co tam předemnou někdo udělal,ten kdo dělá si svoje značky,tak rozvodům asi moc nerozumí.Jinak PD motory se nedělají přez TDIgraf,ale VAG jo a je to jednodušší než u rotačky.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: rada transprter rozvody
čuste,
dovolím si tu připsat svou zkušenost.
Já dělal na tomto typu motoru rozvody zatím jen 3x a zatím jsem ani jednou nevěnoval pozornost tomu nastavení předvstřiku. Vím,že by se to mělo dělat,ale nepovažoval jsem to zas až tak za důležité. Auto si vždy projedu před prací a po ní,navíc se snažím poslouchat a vnímat chod motoru. To,že jsem tomu zatím nevěnoval pozornost,k tomu mě přivedla zkušenost po první výměně,že jsem si to v podstatě nastavil na rysky a řemeny nandal a napnul tak jak by měly být,vše sedělo tak jak při demontáži a auto jelo úplně stejně dobře. Vím že jsou lidi,co dokážou napnout řemen pomocí kladek úplně jinak než by měli,ale mezi ty tupce,kteří nepoznají jakým směrem otočit excentr a nepoznají,kde mají ukazovat šipky,tak snad nepatřím. Navíc se koukám aji jak byl řemen napnut předtím. Proto když mi takto vše sedělo,tak jsem ten předvstřik nikdy neřešil,navíc když i po odzkoušení bylo vše OK.
Ale zase na druhou stranu jednou je dané,že by se měl ten předvstřik pokaždé seřizovat,tak na tom asi něco bude. Zvlášť mě dostávají do nejistoty i vaše příspěvky. Nemám v těchto motorech až takovou zkušenost a možná,že mi přálo zatím štěstí,které příště třeba už nemusí při mě stát. Na ten číselníkový úchylkoměr bych asi moc nedával,protože každému motoru,zvlášť když už má něco odjeto a při stavu jednotlivých komponentů,pasuje něco jiného a dalo by se říct,že podle něj to je jen základní nastavení. Proto bych viděl cestu asi jenom přes ten VAG z čtení naměřených skutečných hodnot,jak se tomu motoru daří v chodu.
No a k tomu směřuje celá moje otázka "jak na to". Je ochoten mě tu s tím někdo seznámit? Nikdy jsem to ještě nedělal a rád bych věděl,co z toho vyčtu a jak - postup. VAG mám,ale používám ho jen občas na zjištění registru závad nebo úpravu servisního intervalu. Vím že to jsou cenné rady,ale když už se tu o něm tolik lidí zmiňuje,píše jak se to má dělat,tak jestli by to někdo nepopsal dokonce včetně toho VAGu
dovolím si tu připsat svou zkušenost.
Já dělal na tomto typu motoru rozvody zatím jen 3x a zatím jsem ani jednou nevěnoval pozornost tomu nastavení předvstřiku. Vím,že by se to mělo dělat,ale nepovažoval jsem to zas až tak za důležité. Auto si vždy projedu před prací a po ní,navíc se snažím poslouchat a vnímat chod motoru. To,že jsem tomu zatím nevěnoval pozornost,k tomu mě přivedla zkušenost po první výměně,že jsem si to v podstatě nastavil na rysky a řemeny nandal a napnul tak jak by měly být,vše sedělo tak jak při demontáži a auto jelo úplně stejně dobře. Vím že jsou lidi,co dokážou napnout řemen pomocí kladek úplně jinak než by měli,ale mezi ty tupce,kteří nepoznají jakým směrem otočit excentr a nepoznají,kde mají ukazovat šipky,tak snad nepatřím. Navíc se koukám aji jak byl řemen napnut předtím. Proto když mi takto vše sedělo,tak jsem ten předvstřik nikdy neřešil,navíc když i po odzkoušení bylo vše OK.
Ale zase na druhou stranu jednou je dané,že by se měl ten předvstřik pokaždé seřizovat,tak na tom asi něco bude. Zvlášť mě dostávají do nejistoty i vaše příspěvky. Nemám v těchto motorech až takovou zkušenost a možná,že mi přálo zatím štěstí,které příště třeba už nemusí při mě stát. Na ten číselníkový úchylkoměr bych asi moc nedával,protože každému motoru,zvlášť když už má něco odjeto a při stavu jednotlivých komponentů,pasuje něco jiného a dalo by se říct,že podle něj to je jen základní nastavení. Proto bych viděl cestu asi jenom přes ten VAG z čtení naměřených skutečných hodnot,jak se tomu motoru daří v chodu.
No a k tomu směřuje celá moje otázka "jak na to". Je ochoten mě tu s tím někdo seznámit? Nikdy jsem to ještě nedělal a rád bych věděl,co z toho vyčtu a jak - postup. VAG mám,ale používám ho jen občas na zjištění registru závad nebo úpravu servisního intervalu. Vím že to jsou cenné rady,ale když už se tu o něm tolik lidí zmiňuje,píše jak se to má dělat,tak jestli by to někdo nepopsal dokonce včetně toho VAGu
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!