rada transprter rozvody

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

mocal
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.01.2008 21:06
Bydliště: pribram

rada transprter rozvody

Příspěvek od mocal »

nazdarek poradil by mi nekdo s nastavenim rozvodu na 2,5TDI? byl by tu nejakej navod? diky

Uživatelský avatar
petrscz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Morava

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od petrscz »

No já to dělal podle knížky"Jak na to" a podle Workshopu a nakonec sem čerpadlo nastavil ve VAGu.
To nastavení čerpadla je docela pr**l,ale jde to.

mocal
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.01.2008 21:06
Bydliště: pribram

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od mocal »

a tady nejni nejakej obrazek ke stazeni?

Uživatelský avatar
VW-Tim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 493
Registrován: 26.09.2007 17:25
Bydliště: MS kraj

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od VW-Tim »

petrscz píše:No já to dělal podle knížky"Jak na to" a podle Workshopu a nakonec sem čerpadlo nastavil ve VAGu.
To nastavení čerpadla je docela pr**l,ale jde to.
Při výměně rozvodu se pak šteluje i nějak čerpadlo?
nevím tak se ptám
kdyžtak dík
wagen cult cars

Uživatelský avatar
petrscz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Morava

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od petrscz »

Jestli si dal při nastavování všechno na rysky(setrvák,vačku,čerpadlo),tak je vše ok.
Potom se čerpadlo seřizuje tou pevnou kladkou co nemá pružinu(zadní).
Napíchnu to na VAGa a dám v základním natavení TDIgraf a podle toho to doladím.

Uživatelský avatar
VW-Tim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 493
Registrován: 26.09.2007 17:25
Bydliště: MS kraj

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od VW-Tim »

dike
wagen cult cars

Uživatelský avatar
marsoun
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od marsoun »

jo jo chce to vag... jinak to je sázka do loterie :?
Přílohy
01062008123.jpg
8-) VW T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj GANG!!! 8-)
;-) http://www.facebook.com/groups/320289608002601/" onclick="window.open(this.href);return false; ;-)

Uživatelský avatar
Vasa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 360
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od Vasa »

malá kladka je na jemný doladění, jinak se seřizuje na vačkovým kole

Uživatelský avatar
petrscz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Morava

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od petrscz »

Úplně nejlepší je dát setrvák na značku,vačku na pravítko a čerpadlo nastavit adaptérem VW 3313 + úchykoměr přesně jak je to napsaný ve workshopu nebo v knize " Jak na to" já sem to dělal už několikrát a vždycky se trefil.

Tady sem ho koupil:http://www.skoda.triga.cz/produkt-218/pouziti-6002/

Casey Caravelle
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 21.05.2009 21:21

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od Casey Caravelle »

Zdravim, jo rozvody jsou u tohohle motoru vážně skvělá záležitost! Nakreslit si značky tady moc nezabírá, taky je to docela o přesnosti! Nevim jak se to dělá přes graf, mluvil jsem s klukem co vaga dělá a říkal že je to blbost, že je to čistě mechalická záležitost - fakt nevim! Ale postup je snadnej - nastavit na setrváku rysku, sundat řemeny, povolit vačkový kolo, zaaretovat vačku, nasadit velkej řemen, nastavit napínací kladku a zase rozvodový kolo dotáhnout! Tim máš rozvody hotový, pak přichází to lepší - čerpadlo! Pokud nemáš přípravek od VW tak je nejlíp ho vyndat! To už vzhledem k momentálnímu stavu motoru není taková práce! Pak si na čerpadle nastavíš rysky a indikátorem s prodlouženou špicí nastavíš předvstřik prvního válce! Když to máš tak čerpadlo zaaretuješ šroubem na boční straně! No a pak zpátky do auta! P.S Druhý vačkový kolo dotahuj až když budeš mít nastavený obě kladky na rysky (teď je řeč o malym rozvodu, to jest čerpadlo vačka)! P.P.S. Na konec nezapomeň povolit ten aretační šroub na čerpadle a vrátit pod něj tu silnou podložku!

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od tdiracing »

Casey Caravelle píše:Zdravim, jo rozvody jsou u tohohle motoru vážně skvělá záležitost! Nakreslit si značky tady moc nezabírá, taky je to docela o přesnosti! Nevim jak se to dělá přes graf, mluvil jsem s klukem co vaga dělá a říkal že je to blbost, že je to čistě mechalická záležitost - fakt nevim! Ale postup je snadnej - nastavit na setrváku rysku, sundat řemeny, povolit vačkový kolo, zaaretovat vačku, nasadit velkej řemen, nastavit napínací kladku a zase rozvodový kolo dotáhnout! Tim máš rozvody hotový, pak přichází to lepší - čerpadlo! Pokud nemáš přípravek od VW tak je nejlíp ho vyndat! To už vzhledem k momentálnímu stavu motoru není taková práce! Pak si na čerpadle nastavíš rysky a indikátorem s prodlouženou špicí nastavíš předvstřik prvního válce! Když to máš tak čerpadlo zaaretuješ šroubem na boční straně! No a pak zpátky do auta! P.S Druhý vačkový kolo dotahuj až když budeš mít nastavený obě kladky na rysky (teď je řeč o malym rozvodu, to jest čerpadlo vačka)! P.P.S. Na konec nezapomeň povolit ten aretační šroub na čerpadle a vrátit pod něj tu silnou podložku!
jak vidno nikdy si to nedělal tak neraď hloposti,na co vyndat čerpadlo,to zaprvé jakým směrem se napínají kladky,a když už to děláš tak je dobré vyměnit i těsnění pod olejovým čerpadlem,je toho hodně,na co je potřeba dát pozor,třeba jak utáhnout šroub na hlavní řemenici,když to přetáhneš tak může prasknout klika což sem již několikrát viděl a když málo dotáhneš,tak se to povolí a pak se to tam mele až se ustřihne klínek,zapoměl si vyměnit simering na vačce a to hned dvakrát páč to stejně za nějakou dobu začne propoštět olej tak je lepší to udělat hned ne?A přes diagnostiku si potom co máš nastavené rozvody na základní nastavení(to znamená že to jde nastartovat)seřídíš předvstřik,tak že diagnostika je potřeba aby byl motor dobře seřízen.před časem sem sem dával fotky v tématu jak nedělat rozvody tak se na to podívej jak se dá rozbít motor chytrejma radama a opravdu kvalitním mechanikem.
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Uživatelský avatar
berous
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od berous »

jakej je utahovaci moment na centralnim sroubu na kliku
diky

Casey Caravelle
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 21.05.2009 21:21

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od Casey Caravelle »

Rád bych poopravil dokonalého TDIRACING - nelezu sem abych se s někym hádal, jen se dělim o zkušenosti který můžou bejt někomu dobrý! O vagu jsem psal že nevim, ale neni mi jasný co chceš elektronicky nastavovat na mechanickym čerpadle, ale to vážně nevim, jen jsem to takhle slyšel! Za druhý - nevim proč měnit těsnění pod olejovym čerpadlem když ho vubec nesundaváš, ty simeringy taky, pokud do nich nezasahuješ jako že ne, tak nevim proč je měnit (ale budiš, ale to je každýho věc)! Za třetí - za rotační hlavou vstřikovacího čerpadla je místa asi na ruku, ale ne na indikátorový hodinky s nástavcem, takže pokud ho nevyndáš tak to neuděláš - teda pokud nemáš origo přípravek od VW, což ty orčitě máš! A za čtvrtý - na ten šroub na klice je dotahovací moment, to zas vymysleli lidi ve fabrice aby jim právě ty kliky nepraskaly! A že se kroutěj když je málo utáhneš je chyba od výroby, stačí čas od času zkontrolovat momentovym klíčem! Popsal jsem to zhruba, ne do detailu! Pokud ho moje rada zaujme, napíše, proto tyhle stránky jsou! Tak tady přestaň shazovat lidi, tohle je forum, ne škola! Jo a ty rozvody jsem dělal před měsícem na svym a lítá jako svině, divný co?!

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od bartpt »

pár takových rozvodů jsem už udělal a v plně souhlasím s tdiracing. Zhruba asi toto--simering na klice i vačce,nastavení předvsřiku vačkou,kladka je jen na jemné doladění a to jen přes vag.Vše na dotahovací moment.A čerpadlo zůstává..

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: rada transprter rozvody

Příspěvek od tdiracing »

to casey caravelle:vůbec v žádném případě sem neměl v úmyslu tě nějak urážet,toto je forum a když už tu někdo napíše nějakou radu co a jak,tak si myslím ,že by tomu měl rozumět.
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“