rada transprter rozvody
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.01.2008 21:06
- Bydliště: pribram
rada transprter rozvody
nazdarek poradil by mi nekdo s nastavenim rozvodu na 2,5TDI? byl by tu nejakej navod? diky
- petrscz
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava
Re: rada transprter rozvody
No já to dělal podle knížky"Jak na to" a podle Workshopu a nakonec sem čerpadlo nastavil ve VAGu.
To nastavení čerpadla je docela pr**l,ale jde to.
To nastavení čerpadla je docela pr**l,ale jde to.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.01.2008 21:06
- Bydliště: pribram
Re: rada transprter rozvody
a tady nejni nejakej obrazek ke stazeni?
- VW-Tim
- Jezdec
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.09.2007 17:25
- Bydliště: MS kraj
Re: rada transprter rozvody
Při výměně rozvodu se pak šteluje i nějak čerpadlo?petrscz píše:No já to dělal podle knížky"Jak na to" a podle Workshopu a nakonec sem čerpadlo nastavil ve VAGu.
To nastavení čerpadla je docela pr**l,ale jde to.
nevím tak se ptám
kdyžtak dík
wagen cult cars
- petrscz
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava
Re: rada transprter rozvody
Jestli si dal při nastavování všechno na rysky(setrvák,vačku,čerpadlo),tak je vše ok.
Potom se čerpadlo seřizuje tou pevnou kladkou co nemá pružinu(zadní).
Napíchnu to na VAGa a dám v základním natavení TDIgraf a podle toho to doladím.
Potom se čerpadlo seřizuje tou pevnou kladkou co nemá pružinu(zadní).
Napíchnu to na VAGa a dám v základním natavení TDIgraf a podle toho to doladím.
- VW-Tim
- Jezdec
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.09.2007 17:25
- Bydliště: MS kraj
- marsoun
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lanškrounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada transprter rozvody
jo jo chce to vag... jinak to je sázka do loterie
VW T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj GANG!!!
http://www.facebook.com/groups/320289608002601/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/groups/320289608002601/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada transprter rozvody
malá kladka je na jemný doladění, jinak se seřizuje na vačkovým kole
- petrscz
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Morava
Re: rada transprter rozvody
Úplně nejlepší je dát setrvák na značku,vačku na pravítko a čerpadlo nastavit adaptérem VW 3313 + úchykoměr přesně jak je to napsaný ve workshopu nebo v knize " Jak na to" já sem to dělal už několikrát a vždycky se trefil.
Tady sem ho koupil:http://www.skoda.triga.cz/produkt-218/pouziti-6002/
Tady sem ho koupil:http://www.skoda.triga.cz/produkt-218/pouziti-6002/
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.05.2009 21:21
Re: rada transprter rozvody
Zdravim, jo rozvody jsou u tohohle motoru vážně skvělá záležitost! Nakreslit si značky tady moc nezabírá, taky je to docela o přesnosti! Nevim jak se to dělá přes graf, mluvil jsem s klukem co vaga dělá a říkal že je to blbost, že je to čistě mechalická záležitost - fakt nevim! Ale postup je snadnej - nastavit na setrváku rysku, sundat řemeny, povolit vačkový kolo, zaaretovat vačku, nasadit velkej řemen, nastavit napínací kladku a zase rozvodový kolo dotáhnout! Tim máš rozvody hotový, pak přichází to lepší - čerpadlo! Pokud nemáš přípravek od VW tak je nejlíp ho vyndat! To už vzhledem k momentálnímu stavu motoru není taková práce! Pak si na čerpadle nastavíš rysky a indikátorem s prodlouženou špicí nastavíš předvstřik prvního válce! Když to máš tak čerpadlo zaaretuješ šroubem na boční straně! No a pak zpátky do auta! P.S Druhý vačkový kolo dotahuj až když budeš mít nastavený obě kladky na rysky (teď je řeč o malym rozvodu, to jest čerpadlo vačka)! P.P.S. Na konec nezapomeň povolit ten aretační šroub na čerpadle a vrátit pod něj tu silnou podložku!
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: rada transprter rozvody
jak vidno nikdy si to nedělal tak neraď hloposti,na co vyndat čerpadlo,to zaprvé jakým směrem se napínají kladky,a když už to děláš tak je dobré vyměnit i těsnění pod olejovým čerpadlem,je toho hodně,na co je potřeba dát pozor,třeba jak utáhnout šroub na hlavní řemenici,když to přetáhneš tak může prasknout klika což sem již několikrát viděl a když málo dotáhneš,tak se to povolí a pak se to tam mele až se ustřihne klínek,zapoměl si vyměnit simering na vačce a to hned dvakrát páč to stejně za nějakou dobu začne propoštět olej tak je lepší to udělat hned ne?A přes diagnostiku si potom co máš nastavené rozvody na základní nastavení(to znamená že to jde nastartovat)seřídíš předvstřik,tak že diagnostika je potřeba aby byl motor dobře seřízen.před časem sem sem dával fotky v tématu jak nedělat rozvody tak se na to podívej jak se dá rozbít motor chytrejma radama a opravdu kvalitním mechanikem.Casey Caravelle píše:Zdravim, jo rozvody jsou u tohohle motoru vážně skvělá záležitost! Nakreslit si značky tady moc nezabírá, taky je to docela o přesnosti! Nevim jak se to dělá přes graf, mluvil jsem s klukem co vaga dělá a říkal že je to blbost, že je to čistě mechalická záležitost - fakt nevim! Ale postup je snadnej - nastavit na setrváku rysku, sundat řemeny, povolit vačkový kolo, zaaretovat vačku, nasadit velkej řemen, nastavit napínací kladku a zase rozvodový kolo dotáhnout! Tim máš rozvody hotový, pak přichází to lepší - čerpadlo! Pokud nemáš přípravek od VW tak je nejlíp ho vyndat! To už vzhledem k momentálnímu stavu motoru není taková práce! Pak si na čerpadle nastavíš rysky a indikátorem s prodlouženou špicí nastavíš předvstřik prvního válce! Když to máš tak čerpadlo zaaretuješ šroubem na boční straně! No a pak zpátky do auta! P.S Druhý vačkový kolo dotahuj až když budeš mít nastavený obě kladky na rysky (teď je řeč o malym rozvodu, to jest čerpadlo vačka)! P.P.S. Na konec nezapomeň povolit ten aretační šroub na čerpadle a vrátit pod něj tu silnou podložku!
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
- berous
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: rada transprter rozvody
jakej je utahovaci moment na centralnim sroubu na kliku
diky
diky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.05.2009 21:21
Re: rada transprter rozvody
Rád bych poopravil dokonalého TDIRACING - nelezu sem abych se s někym hádal, jen se dělim o zkušenosti který můžou bejt někomu dobrý! O vagu jsem psal že nevim, ale neni mi jasný co chceš elektronicky nastavovat na mechanickym čerpadle, ale to vážně nevim, jen jsem to takhle slyšel! Za druhý - nevim proč měnit těsnění pod olejovym čerpadlem když ho vubec nesundaváš, ty simeringy taky, pokud do nich nezasahuješ jako že ne, tak nevim proč je měnit (ale budiš, ale to je každýho věc)! Za třetí - za rotační hlavou vstřikovacího čerpadla je místa asi na ruku, ale ne na indikátorový hodinky s nástavcem, takže pokud ho nevyndáš tak to neuděláš - teda pokud nemáš origo přípravek od VW, což ty orčitě máš! A za čtvrtý - na ten šroub na klice je dotahovací moment, to zas vymysleli lidi ve fabrice aby jim právě ty kliky nepraskaly! A že se kroutěj když je málo utáhneš je chyba od výroby, stačí čas od času zkontrolovat momentovym klíčem! Popsal jsem to zhruba, ne do detailu! Pokud ho moje rada zaujme, napíše, proto tyhle stránky jsou! Tak tady přestaň shazovat lidi, tohle je forum, ne škola! Jo a ty rozvody jsem dělal před měsícem na svym a lítá jako svině, divný co?!
- bartpt
- Profík
- Příspěvky: 986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada transprter rozvody
pár takových rozvodů jsem už udělal a v plně souhlasím s tdiracing. Zhruba asi toto--simering na klice i vačce,nastavení předvsřiku vačkou,kladka je jen na jemné doladění a to jen přes vag.Vše na dotahovací moment.A čerpadlo zůstává..
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: rada transprter rozvody
to casey caravelle:vůbec v žádném případě sem neměl v úmyslu tě nějak urážet,toto je forum a když už tu někdo napíše nějakou radu co a jak,tak si myslím ,že by tomu měl rozumět.
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan