simirek777 píše:No ona by mě benzínová verze zajímala, ale slyšel jsem že to jsou totální žrouti. Netuší nekdo z vás jak se T4 tváří na rostliný olej místo nafty? Údajně na to jezdí dobře. Jen rána při -20°C jsou prej dost brutus, ale jinak ho stráví bez problémů.Tlustoch píše:Takže pro mě bude nejlepší t4 1,9TD bez 4x4 a na zimu řetězy. Jak je to s poruchovosti a výdrží motoru?
Když koupíš slušný kus,tak motor vydrží vše. ALE je optimální jezdit s ním do 120km/h, protože ta převodovka je fakt krátká a točit ho do 160 je vražda. Jinak 4x4 se dělaly jen do 2,4d a 2,5tdi, do 1,9 ne. (No a pak taky do benzinu,ale to tě asi nezajímá)
Osobně bych to do auta nedal. A už vůbec nééé v zimě. Známý jel do irska peugeotem boxerem a taky šetřil a lil tam olej. A pak mu to pěkně zmrzlo a roztrhlo čerpadlo. A teď už tam je čtrnáct dní a spravuje to, aby dojel dom. Díly tam na to nějak nejsou, dokonce jsem mu posílal rozvoďák. To jen tak pro inspiraci.Ale je pravda,že auto na to normálně jede,akorát to semtam vytlačí nějáké těsnění na čerpadle,bo je to husté.