comon rail či PD??
- lada t5
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 23.09.2008 22:06
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: comon rail či PD??
Promiň, ale to pleteš 2 systémy dohromady. Pokud, jak píšeš, poožívá nyní VW systém CR ( Common Rail ) nemůže to být současně PD - Pumpe Dyze, pumpa v trysce. To jsou dva naprosto odlišné systémy vstřikování.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.06.2008 09:43
Re: comon rail či PD??
Ja som napisal:Do noveho Golfu VI sa montuje alebo bude montovať nový motor 1,6 Common Rail.Motor 2,0, ktorý sa stále vyrába a predáva v dvoch výkovových (103kW a 125kW) verziách má vstrekovanie PD.Nič iného som nenapísal ani predtým.
Prave som sa ale dočítal:"Bestseller je nyní ještě lepší: Passat, nejoblíbenější vozidlo střední třídy, si lze s okamžitou platností objednat s moderním přímým vstřikováním Common Rail."
Toto je zavedene do predaja ale až niekedy v r. 2008.
Ešte jedna zaujimavosť: Pro Passat je určena sofistikovanější ze dvou koncernových jednotek shodného označení: tento 2.0 TDI má například vyvažovací hřídel – a mnohem kulturnější chování než 2.0 TDI ve Škodovkách a Seatech.[/b
A ešte jedna a už fakt končim:2,0 TDI CR s výkonem 105 kW (143 k) je pre Audi a 2,0 TDI CR s výkonem 103 kW (140 k) je pre VW.Rozumie niekto prečo???
Prave som sa ale dočítal:"Bestseller je nyní ještě lepší: Passat, nejoblíbenější vozidlo střední třídy, si lze s okamžitou platností objednat s moderním přímým vstřikováním Common Rail."
Toto je zavedene do predaja ale až niekedy v r. 2008.
Ešte jedna zaujimavosť: Pro Passat je určena sofistikovanější ze dvou koncernových jednotek shodného označení: tento 2.0 TDI má například vyvažovací hřídel – a mnohem kulturnější chování než 2.0 TDI ve Škodovkách a Seatech.[/b
A ešte jedna a už fakt končim:2,0 TDI CR s výkonem 105 kW (143 k) je pre Audi a 2,0 TDI CR s výkonem 103 kW (140 k) je pre VW.Rozumie niekto prečo???
- lada t5
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 23.09.2008 22:06
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: comon rail či PD??
Promiň tedy, asi jsem Tě špatně pochopil.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: comon rail či PD??
Jak funguje 1,9 TDI PD s DPF?? (63 NEBO 75KW) je v něčem problém? kdesi jsem četl že PD nebrat s DPF (u nějakýho osobáku).platí to i pro T5 ?
Díky za odpověď.
Pavel
Díky za odpověď.
Pavel
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: comon rail či PD??
PD a DPF nejde k sobě kvůli principu fungování a je jedno v jakým autě
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: comon rail či PD??
Takže PD s DPF nebrat.Ale to pak moc T5 na výběr není,jen z těch prvních ročnících Pak leda po FL (2010...)
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: comon rail či PD??
Ono pak taky záleží na režimu, ve kterém to auto budeš provozovat. Pokud to budou primárně dlouhé trasy a krátkých bude minimum, DPF se bude zvládat regenerovat během jízd. Když bude hodně krátkých jízd, tak DPF nebude přirozeně regenerovat a PDčko vynucenou regeneraci moc nezvládá dělat.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: comon rail či PD??
Ráno 40km cesta do města po okreskách a pak trochu po městě.pak zpět.Radši seženu bez DPF. už mám nabídku na zachovalou T5 63kw.