comon rail či PD??

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od lada t5 »

Promiň, ale to pleteš 2 systémy dohromady. Pokud, jak píšeš, poožívá nyní VW systém CR ( Common Rail ) nemůže to být současně PD - Pumpe Dyze, pumpa v trysce. To jsou dva naprosto odlišné systémy vstřikování.

glemo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 25.06.2008 09:43

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od glemo »

Ja som napisal:Do noveho Golfu VI sa montuje alebo bude montovať nový motor 1,6 Common Rail.Motor 2,0, ktorý sa stále vyrába a predáva v dvoch výkovových (103kW a 125kW) verziách má vstrekovanie PD.Nič iného som nenapísal ani predtým.

Prave som sa ale dočítal:"Bestseller je nyní ještě lepší: Passat, nejoblíbenější vozidlo střední třídy, si lze s okamžitou platností objednat s moderním přímým vstřikováním Common Rail."
Toto je zavedene do predaja ale až niekedy v r. 2008.

Ešte jedna zaujimavosť: Pro Passat je určena sofistikovanější ze dvou koncernových jednotek shodného označení: tento 2.0 TDI má například vyvažovací hřídel – a mnohem kulturnější chování než 2.0 TDI ve Škodovkách a Seatech.[/b

A ešte jedna a už fakt končim:2,0 TDI CR s výkonem 105 kW (143 k) je pre Audi a 2,0 TDI CR s výkonem 103 kW (140 k) je pre VW.Rozumie niekto prečo???

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od lada t5 »

Promiň tedy, asi jsem Tě špatně pochopil. :(

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od Sonny »

Jak funguje 1,9 TDI PD s DPF?? (63 NEBO 75KW) je v něčem problém? kdesi jsem četl že PD nebrat s DPF (u nějakýho osobáku).platí to i pro T5 ?
Díky za odpověď.
Pavel

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od BigBang »

PD a DPF nejde k sobě kvůli principu fungování a je jedno v jakým autě ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od Sonny »

Takže PD s DPF nebrat.Ale to pak moc T5 na výběr není,jen z těch prvních ročnících :) Pak leda po FL (2010...)

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od BigBang »

Ono pak taky záleží na režimu, ve kterém to auto budeš provozovat. Pokud to budou primárně dlouhé trasy a krátkých bude minimum, DPF se bude zvládat regenerovat během jízd. Když bude hodně krátkých jízd, tak DPF nebude přirozeně regenerovat a PDčko vynucenou regeneraci moc nezvládá dělat.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: comon rail či PD??

Příspěvek od Sonny »

Ráno 40km cesta do města po okreskách a pak trochu po městě.pak zpět.Radši seženu bez DPF. už mám nabídku na zachovalou T5 63kw.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“