čipnutí caravelly 75kW?
-
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 06.08.2008 08:43
čipnutí caravelly 75kW?
Jak se na to tvarite?
Mam Caravellu a po par problemech s rozvodama jezdi paradne, taham za tim obcas vozik s konma - cca 2tuny zatez...
Jde mi o to, ze bych rad vetsi silu, preci jen, to s vozikem neni uplne extra..za ro jsem mel moznost porovnat se sestrickou 96kW a je to pekny rozdil..
mam nalitano 205tisic km.
ale mam strach o motor a o spojku? preci jen, pri rozjezdu s 2t to je docela napor...
co myslite?
je ten narust vykonu opravdu vysoky?
Mam Caravellu a po par problemech s rozvodama jezdi paradne, taham za tim obcas vozik s konma - cca 2tuny zatez...
Jde mi o to, ze bych rad vetsi silu, preci jen, to s vozikem neni uplne extra..za ro jsem mel moznost porovnat se sestrickou 96kW a je to pekny rozdil..
mam nalitano 205tisic km.
ale mam strach o motor a o spojku? preci jen, pri rozjezdu s 2t to je docela napor...
co myslite?
je ten narust vykonu opravdu vysoky?
VW Golf mk7 FL
Seat Leon 5F
Seat Leon 5F
- lada t5
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 23.09.2008 22:06
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
Při těchto kilometrech bych s tím reději nic nedělal..............můj subjektivní názor.
- karlosVW
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16.03.2008 20:45
- Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
já mám 1.9TDi PD 77kW načipované....rozdíl je v 1,2,3 rychlosti....rychleji se sbírá...4 také dobré ,ale na 5 nic zvláštního.
Jinak..pokud se načipováné auto používá s rozmyslem,tak asi není problém ani se spojkou atd
Jinak..pokud se načipováné auto používá s rozmyslem,tak asi není problém ani se spojkou atd
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 31.08.2008 09:46
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
Preco by to mal byt pri 200tis km problem?nech mi to niekto vysvetli.Kazde druhe auto je pretocene o 200 tis a je nacipovana a jazdy.Diesel nema problem pokial sa on stara ze by na nom nieco az tak starlo ...lada t5 píše:Při těchto kilometrech bych s tím reději nic nedělal..............můj subjektivní názor.
- lada t5
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 23.09.2008 22:06
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
Psal jsem, že je to můj subjektivní názor - což přeloženo znamená, že se tím neopírám o žádné statistiky či doporučení odborníků. Jen si myslím, že ten motor byl zvyklý 200 000 Km běhat "nějak", a teď najednou poběží jinak. Nehledě na to, že kolega tahá těžké vleky, na vyšší výkon nemá dimenzovanou ani spojku, ani poloosy, převodovku, brzdy.BORASK1 píše:Preco by to mal byt pri 200tis km problem?nech mi to niekto vysvetli.Kazde druhe auto je pretocene o 200 tis a je nacipovana a jazdy.Diesel nema problem pokial sa on stara ze by na nom nieco az tak starlo ...lada t5 píše:Při těchto kilometrech bych s tím reději nic nedělal..............můj subjektivní názor.
Já bych to prostě nedělal, raději bych vyměnil vůz za silnější.
Toť můj názor, prosím nekamenovat, a když - tak jen z velké dálky
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
vsechny transpiky co znam a sou cipovany tak ani jeden nema pod 400 tis a to nejsou zrovna ciply malo , treba jeden ten ma kolem 600tis zhruba a jezdi furt jak novej a to na jeho udrzbu majite vylozene sere a stejne funguje krasne
.
- rendisst
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 26.01.2008 18:22
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
Měl jsem T4, najeto přes 400, Chipováno někde kolem 250 tis km, tahali se s tim plátna s autama, skákali jsme na tom dva a nikdy nebyl žádný problém (a to nejsme sváteční jezdci). Jednou jsem zažil, že se nachipovala 111kw a spálilo to spojku,ač dala se nová spojk,a to samý, tak se chip vyndal.lada t5 píše:Psal jsem, že je to můj subjektivní názor - což přeloženo znamená, že se tím neopírám o žádné statistiky či doporučení odborníků. Jen si myslím, že ten motor byl zvyklý 200 000 Km běhat "nějak", a teď najednou poběží jinak. Nehledě na to, že kolega tahá těžké vleky, na vyšší výkon nemá dimenzovanou ani spojku, ani poloosy, převodovku, brzdy.BORASK1 píše: Preco by to mal byt pri 200tis km problem?nech mi to niekto vysvetli.Kazde druhe auto je pretocene o 200 tis a je nacipovana a jazdy.Diesel nema problem pokial sa on stara ze by na nom nieco az tak starlo ...
Já bych to prostě nedělal, raději bych vyměnil vůz za silnější.
Toť můj názor, prosím nekamenovat, a když - tak jen z velké dálky
ALE, je to případ jeden z tisíce a jen u 111kw. Máme taky kamaráda, kterej má dost brutálně chipovanou 111kw a najezdil s ní (taky s vlekem) přes 150tis. km a auto stále šlape jak víno.
Ale u 75 kw jsem neslyšel o problémech. Už jsem viděl rozebranou 75kw, chip na 96 kw ABT a spojka byla serie. Mimochodem 96 kw ABT momentálně mám a žádnej probém. A myslim že by si to ABT nelajs to chipovat na takovej výkon, bez toho aby to měli podložený,či vyzkoušený, dávaj dokonce i olejový chadiče do nárazníku, kvůli teploté motoru. To je zase muj názor a moje zkušenost.
Rendis, Teplice
http://www.hobbyrace.cz
http://www.hobbyrace.cz
- multiblack
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 06.07.2008 21:07
- Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko
Re: čipnutí caravelly 75kW?
sorry ale německy neumím a tak se chci optat na to či tu firmu ABT kde sídlí kolik by od nich načipování T4 75kw stálo .Jak píšeš že jsi spokojen a že tam jěště dají chladič oleje se mi zamlouvá asi vědí co dělaji. dej nějaké informace díkrendisst píše:Měl jsem T4, najeto přes 400, Chipováno někde kolem 250 tis km, tahali se s tim plátna s autama, skákali jsme na tom dva a nikdy nebyl žádný problém (a to nejsme sváteční jezdci). Jednou jsem zažil, že se nachipovala 111kw a spálilo to spojku,ač dala se nová spojk,a to samý, tak se chip vyndal.lada t5 píše: Psal jsem, že je to můj subjektivní názor - což přeloženo znamená, že se tím neopírám o žádné statistiky či doporučení odborníků. Jen si myslím, že ten motor byl zvyklý 200 000 Km běhat "nějak", a teď najednou poběží jinak. Nehledě na to, že kolega tahá těžké vleky, na vyšší výkon nemá dimenzovanou ani spojku, ani poloosy, převodovku, brzdy.
Já bych to prostě nedělal, raději bych vyměnil vůz za silnější.
Toť můj názor, prosím nekamenovat, a když - tak jen z velké dálky
ALE, je to případ jeden z tisíce a jen u 111kw. Máme taky kamaráda, kterej má dost brutálně chipovanou 111kw a najezdil s ní (taky s vlekem) přes 150tis. km a auto stále šlape jak víno.
Ale u 75 kw jsem neslyšel o problémech. Už jsem viděl rozebranou 75kw, chip na 96 kw ABT a spojka byla serie. Mimochodem 96 kw ABT momentálně mám a žádnej probém. A myslim že by si to ABT nelajs to chipovat na takovej výkon, bez toho aby to měli podložený,či vyzkoušený, dávaj dokonce i olejový chadiče do nárazníku, kvůli teploté motoru. To je zase muj názor a moje zkušenost.
- karlosVW
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16.03.2008 20:45
- Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
úprava řídící jednotky stojí průměrně kolem 5000,-.Sám mám takhle T5,1.9 upravenou a jsem spokojen.Chovám se ale k motoru jako člověk....to zn. žádné prudké rozjezdy nebo dlouhodobé zátěže....
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus
- multiblack
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 06.07.2008 21:07
- Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko
Re: čipnutí caravelly 75kW?
již delší dobu se peru s rozhodnutím čipnout či ne nemám nějaký nový vůz ale za to si myslím že je v dosti dobré kondici a stavu proto to rozhodování. Je to T4 z 97 roku 75kw jezdí dost dobře a spotřeba nyní 7,5litrů ale jak všichni dobře víme spotřeba se odvíjí od toho jak se zachází , zatěžuje vůz atd. Nicméně když se pro tento krok rozhodnu chci aby to udělal odborník na svém místě. Vím že se to nechá udělat za 5000 a nebo taky za 12000 ale komu věřit a vůz svěřit?karlosVW píše:úprava řídící jednotky stojí průměrně kolem 5000,-.Sám mám takhle T5,1.9 upravenou a jsem spokojen.Chovám se ale k motoru jako člověk....to zn. žádné prudké rozjezdy nebo dlouhodobé zátěže....
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
Svým stylem jsem zastánce názoru že nejlepší je vždy originál ale i přes tento názor mě to láká.
Firma ABT??? nevím co to za firmu je a rád bych se to dozvěděl takže pokud můžete napište info díky
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí caravelly 75kW?
multiblack píše:již delší dobu se peru s rozhodnutím čipnout či ne nemám nějaký nový vůz ale za to si myslím že je v dosti dobré kondici a stavu proto to rozhodování. Je to T4 z 97 roku 75kw jezdí dost dobře a spotřeba nyní 7,5litrů ale jak všichni dobře víme spotřeba se odvíjí od toho jak se zachází , zatěžuje vůz atd. Nicméně když se pro tento krok rozhodnu chci aby to udělal odborník na svém místě. Vím že se to nechá udělat za 5000 a nebo taky za 12000 ale komu věřit a vůz svěřit?karlosVW píše:úprava řídící jednotky stojí průměrně kolem 5000,-.Sám mám takhle T5,1.9 upravenou a jsem spokojen.Chovám se ale k motoru jako člověk....to zn. žádné prudké rozjezdy nebo dlouhodobé zátěže....
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
Svým stylem jsem zastánce názoru že nejlepší je vždy originál ale i přes tento názor mě to láká.
Firma ABT??? nevím co to za firmu je a rád bych se to dozvěděl takže pokud můžete napište info díky
cipni to a uvidis , pokud je to solidni firma tak ti to udela na zkousku treba za 500Kc dam priklad a dystak ti nahraje zase origo SW pokud se ti to nebude libit
.