čipnutí caravelly 75kW?

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
Dr.Easy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 06.08.2008 08:43

čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od Dr.Easy »

Jak se na to tvarite?

Mam Caravellu a po par problemech s rozvodama jezdi paradne, taham za tim obcas vozik s konma - cca 2tuny zatez...

Jde mi o to, ze bych rad vetsi silu, preci jen, to s vozikem neni uplne extra..za ro jsem mel moznost porovnat se sestrickou 96kW a je to pekny rozdil..

mam nalitano 205tisic km.

ale mam strach o motor a o spojku? preci jen, pri rozjezdu s 2t to je docela napor...

co myslite?

je ten narust vykonu opravdu vysoky?
VW Golf mk7 FL
Seat Leon 5F

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od lada t5 »

Při těchto kilometrech bych s tím reději nic nedělal..............můj subjektivní názor.

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od karlosVW »

já mám 1.9TDi PD 77kW načipované....rozdíl je v 1,2,3 rychlosti....rychleji se sbírá...4 také dobré ,ale na 5 nic zvláštního.
Jinak..pokud se načipováné auto používá s rozmyslem,tak asi není problém ani se spojkou atd
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

BORASK1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 313
Registrován: 31.08.2008 09:46
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od BORASK1 »

lada t5 píše:Při těchto kilometrech bych s tím reději nic nedělal..............můj subjektivní názor.
Preco by to mal byt pri 200tis km problem?nech mi to niekto vysvetli.Kazde druhe auto je pretocene o 200 tis a je nacipovana a jazdy.Diesel nema problem pokial sa on stara ze by na nom nieco az tak starlo ...

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od lada t5 »

BORASK1 píše:
lada t5 píše:Při těchto kilometrech bych s tím reději nic nedělal..............můj subjektivní názor.
Preco by to mal byt pri 200tis km problem?nech mi to niekto vysvetli.Kazde druhe auto je pretocene o 200 tis a je nacipovana a jazdy.Diesel nema problem pokial sa on stara ze by na nom nieco az tak starlo ...
Psal jsem, že je to můj subjektivní názor - což přeloženo znamená, že se tím neopírám o žádné statistiky či doporučení odborníků. Jen si myslím, že ten motor byl zvyklý 200 000 Km běhat "nějak", a teď najednou poběží jinak. Nehledě na to, že kolega tahá těžké vleky, na vyšší výkon nemá dimenzovanou ani spojku, ani poloosy, převodovku, brzdy.
Já bych to prostě nedělal, raději bych vyměnil vůz za silnější.
Toť můj názor, prosím nekamenovat, a když - tak jen z velké dálky :D :D :D

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od Gixxer »

vsechny transpiky co znam a sou cipovany tak ani jeden nema pod 400 tis a to nejsou zrovna ciply malo , treba jeden ten ma kolem 600tis zhruba a jezdi furt jak novej a to na jeho udrzbu majite vylozene sere :? a stejne funguje krasne
.

Uživatelský avatar
rendisst
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 26.01.2008 18:22
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od rendisst »

lada t5 píše:
BORASK1 píše: Preco by to mal byt pri 200tis km problem?nech mi to niekto vysvetli.Kazde druhe auto je pretocene o 200 tis a je nacipovana a jazdy.Diesel nema problem pokial sa on stara ze by na nom nieco az tak starlo ...
Psal jsem, že je to můj subjektivní názor - což přeloženo znamená, že se tím neopírám o žádné statistiky či doporučení odborníků. Jen si myslím, že ten motor byl zvyklý 200 000 Km běhat "nějak", a teď najednou poběží jinak. Nehledě na to, že kolega tahá těžké vleky, na vyšší výkon nemá dimenzovanou ani spojku, ani poloosy, převodovku, brzdy.
Já bych to prostě nedělal, raději bych vyměnil vůz za silnější.
Toť můj názor, prosím nekamenovat, a když - tak jen z velké dálky :D :D :D
Měl jsem T4, najeto přes 400, Chipováno někde kolem 250 tis km, tahali se s tim plátna s autama, skákali jsme na tom dva a nikdy nebyl žádný problém (a to nejsme sváteční jezdci). Jednou jsem zažil, že se nachipovala 111kw a spálilo to spojku,ač dala se nová spojk,a to samý, tak se chip vyndal.
ALE, je to případ jeden z tisíce a jen u 111kw. Máme taky kamaráda, kterej má dost brutálně chipovanou 111kw a najezdil s ní (taky s vlekem) přes 150tis. km a auto stále šlape jak víno.
Ale u 75 kw jsem neslyšel o problémech. Už jsem viděl rozebranou 75kw, chip na 96 kw ABT a spojka byla serie. Mimochodem 96 kw ABT momentálně mám a žádnej probém. A myslim že by si to ABT nelajs to chipovat na takovej výkon, bez toho aby to měli podložený,či vyzkoušený, dávaj dokonce i olejový chadiče do nárazníku, kvůli teploté motoru. To je zase muj názor a moje zkušenost. :wink:
Rendis, Teplice
http://www.hobbyrace.cz

Uživatelský avatar
multiblack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 06.07.2008 21:07
Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od multiblack »

rendisst píše:
lada t5 píše: Psal jsem, že je to můj subjektivní názor - což přeloženo znamená, že se tím neopírám o žádné statistiky či doporučení odborníků. Jen si myslím, že ten motor byl zvyklý 200 000 Km běhat "nějak", a teď najednou poběží jinak. Nehledě na to, že kolega tahá těžké vleky, na vyšší výkon nemá dimenzovanou ani spojku, ani poloosy, převodovku, brzdy.
Já bych to prostě nedělal, raději bych vyměnil vůz za silnější.
Toť můj názor, prosím nekamenovat, a když - tak jen z velké dálky :D :D :D
Měl jsem T4, najeto přes 400, Chipováno někde kolem 250 tis km, tahali se s tim plátna s autama, skákali jsme na tom dva a nikdy nebyl žádný problém (a to nejsme sváteční jezdci). Jednou jsem zažil, že se nachipovala 111kw a spálilo to spojku,ač dala se nová spojk,a to samý, tak se chip vyndal.
ALE, je to případ jeden z tisíce a jen u 111kw. Máme taky kamaráda, kterej má dost brutálně chipovanou 111kw a najezdil s ní (taky s vlekem) přes 150tis. km a auto stále šlape jak víno.
Ale u 75 kw jsem neslyšel o problémech. Už jsem viděl rozebranou 75kw, chip na 96 kw ABT a spojka byla serie. Mimochodem 96 kw ABT momentálně mám a žádnej probém. A myslim že by si to ABT nelajs to chipovat na takovej výkon, bez toho aby to měli podložený,či vyzkoušený, dávaj dokonce i olejový chadiče do nárazníku, kvůli teploté motoru. To je zase muj názor a moje zkušenost. :wink:
sorry ale německy neumím a tak se chci optat na to či tu firmu ABT kde sídlí kolik by od nich načipování T4 75kw stálo .Jak píšeš že jsi spokojen a že tam jěště dají chladič oleje se mi zamlouvá asi vědí co dělaji. dej nějaké informace dík

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od karlosVW »

úprava řídící jednotky stojí průměrně kolem 5000,-.Sám mám takhle T5,1.9 upravenou a jsem spokojen.Chovám se ale k motoru jako člověk....to zn. žádné prudké rozjezdy nebo dlouhodobé zátěže....
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
multiblack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 06.07.2008 21:07
Bydliště: Košetice,Pelhřimovsko

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od multiblack »

karlosVW píše:úprava řídící jednotky stojí průměrně kolem 5000,-.Sám mám takhle T5,1.9 upravenou a jsem spokojen.Chovám se ale k motoru jako člověk....to zn. žádné prudké rozjezdy nebo dlouhodobé zátěže....
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
již delší dobu se peru s rozhodnutím čipnout či ne nemám nějaký nový vůz ale za to si myslím že je v dosti dobré kondici a stavu proto to rozhodování. Je to T4 z 97 roku 75kw jezdí dost dobře a spotřeba nyní 7,5litrů ale jak všichni dobře víme spotřeba se odvíjí od toho jak se zachází , zatěžuje vůz atd. Nicméně když se pro tento krok rozhodnu chci aby to udělal odborník na svém místě. Vím že se to nechá udělat za 5000 a nebo taky za 12000 ale komu věřit a vůz svěřit?
Svým stylem jsem zastánce názoru že nejlepší je vždy originál ale i přes tento názor mě to láká.
Firma ABT??? nevím co to za firmu je a rád bych se to dozvěděl takže pokud můžete napište info díky

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí caravelly 75kW?

Příspěvek od Gixxer »

multiblack píše:
karlosVW píše:úprava řídící jednotky stojí průměrně kolem 5000,-.Sám mám takhle T5,1.9 upravenou a jsem spokojen.Chovám se ale k motoru jako člověk....to zn. žádné prudké rozjezdy nebo dlouhodobé zátěže....
ABT je firma která se mě osobně zamlouvá a nejen úpravou motoru.Je to však za podstatně jiný peníz...
již delší dobu se peru s rozhodnutím čipnout či ne nemám nějaký nový vůz ale za to si myslím že je v dosti dobré kondici a stavu proto to rozhodování. Je to T4 z 97 roku 75kw jezdí dost dobře a spotřeba nyní 7,5litrů ale jak všichni dobře víme spotřeba se odvíjí od toho jak se zachází , zatěžuje vůz atd. Nicméně když se pro tento krok rozhodnu chci aby to udělal odborník na svém místě. Vím že se to nechá udělat za 5000 a nebo taky za 12000 ale komu věřit a vůz svěřit?
Svým stylem jsem zastánce názoru že nejlepší je vždy originál ale i přes tento názor mě to láká.
Firma ABT??? nevím co to za firmu je a rád bych se to dozvěděl takže pokud můžete napište info díky

cipni to a uvidis , pokud je to solidni firma tak ti to udela na zkousku treba za 500Kc dam priklad a dystak ti nahraje zase origo SW pokud se ti to nebude libit
.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“