T5 horší studené starty

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Uživatelský avatar
adampolo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od adampolo »

O vyklepaných tryskách v hlavě ni už říkali dva lidi, ale na T5 2,5 tdi 128kw v záruce jim měnili motor ve VW asi po 70t km.

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

No..tak se našlo řešení...
horší start = padající nafta
vytlučené vstřiky......výměna hlavy za kompletní jinou (zánovní) 8)
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
marsoun
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od marsoun »

karlosVW píše:No..tak se našlo řešení...
horší start = padající nafta
vytlučené vstřiky......výměna hlavy za kompletní jinou (zánovní) 8)
Kolik to mělo najetý?
8-) VW T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj GANG!!! 8-)
;-) http://www.facebook.com/groups/320289608002601/" onclick="window.open(this.href);return false; ;-)

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

na tacho je 92tkm. a podle servisky a servisní historie ze značkových servisů v německu to i sedí.
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
Roznovak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.07.2010 21:19
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Roznovak »

Případně je možno nehcat uložení vstřiků vyvložkovat - viz: http://www.engitec.cz/opravy-ulozeni-vs ... cu-pd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
karlosVW píše:No..tak se našlo řešení...
horší start = padající nafta
vytlučené vstřiky......výměna hlavy za kompletní jinou (zánovní) 8)
Ford Galaxy 1,9TDi, 96kW, r.v. 2004, šedostříbrný

Uživatelský avatar
Harley1006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Harley1006 »

Mám najeto 440 000 km a začlo zlobit startování ráno a nebo pokud někde déle stojím (ale není to vždy a pravidelně), startuju tak na potřetí - budou to gumičky nebo sedla ??? Asi těžko říct co ??

Uživatelský avatar
Harley1006
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Harley1006 »

Mám dotaz, již delší dobu startuji tak na třetí pokus, předevčírem začalo startovat z ničeho nic na první pokus, ale po nastartování se z výfuku valí hustý bílý dým a to do doby než se motor zahřeje, pak kouří šedě až černě, včera sednu do auta, otočím klíčkem a cvak a nic, už ani ťuk zjištěn vadný startér, vyměněn, po dvou dnech co auto stálo chytlo na první delší pokus, ale ten dým z výfuku - nebylo vidět pomálu v celém bloku :-( , máte někdo nápad co s tím ?? Žhavičky měněny na jaře, motor má najeto 456 000km r.v. 2004 2,5-128kW

Uživatelský avatar
Roznovak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.07.2010 21:19
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Roznovak »

Přibývá ti nafta v oleji?
Ford Galaxy 1,9TDi, 96kW, r.v. 2004, šedostříbrný

Pejta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 20.02.2012 22:13

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Pejta »

Zdravím!
Mám podobný problém, při delším stání musím pak startovat skoro minutu (na maxidotu mi to už hlásí i špatný tlak oleje). Zkoušel jsem i víckrát za sebou žhavit, ale to nezabralo. Jakmile nastartuji, tak už pak další starty v poho. Pravidelně teď startuji ráno kolem 7h, ujedu 100km, auto je celou dobu v klidu, pak start kolem 18h a zase to samé.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“